Klo 18.45 tuli ilmoitus, että Jäger Bomb on taas valikoimissa. Nyt on sitten mennyt taas jo kaikki ja jäin jälleen kerran ilman ensimmäistä pulloani.
2011-11-21 16:41:04 Shipped & Loyalty Points Available
2011-11-15 16:38:52 Shipped
Mitähän tuo nyt mahtaa tarkoittaa? Tänään vasta postittivat vai tuleeko tilaus osissa? Joku varmaan on nähnyt vastaavaa.
*muokattu*
Ei näemmä tarkoittanut mitään ihmeempiä, eilen 22.11 tuli tavarat perille ja kylläpä kelpaa höyrytellä.
Mulla menee kyllä niin hermo vittu oon tilannu tuotteen 4.11 ja se lähetettii sieltä 8.11 ja eikä vieläkään ole postissa!
Tilasin suoraa FSUSA:lta jekkupommia jonka sitten lantraan ite sieltä on vähän reilumpi pullo tulossa sitten :P
Hyvä koktaili= Sekotat nikotiinia ja makunestettä itsellesi mieluisella suhteella, eli kuinka paljon haluat nikotiini pitoisuuden olevan mg/ml En ole itse ruvennut mitään kokeilemaan vaan mennyt ihan yksin kertaisella kaavalla. Laske alkuun ja lantraa sitten vasta! Ja kannattaa muistaa, että suhteutat nikotiini tilauksen tilaamaasi makunesteen määrään.. =D
EDIT: Tilasin tuolta FSUSA:lta myös jekkua ja on se vaan hyvää! :P
Tilasin viime torstaina ego tank starterin + lientä...perjantaina shipped ja tänään kotona....
Hyvä firma!
KP
ps.
Pitääkö paikkansa, että tuon egon ato kannattaa pestä ennen käyttöä? Jostain tällaisen asian näin silmillä päästä käsin...
Tilasin kyseisestä kaupasta. Maksut , lähetysajat, ja kaikki muukin meni täsmälleen kohdallleen.
Nesteet vaan tuntuu olevan finaalissa siellä.
Mikähän tuolla nyt mättää kun about kaikki näyttää olevan pikku hiljaa loppu ???
Meinaan muutkin kuin nesteen hyvin pitkälti lopussa. Ainakin mua kiinnostavat asiat
Luulis että osaisivat jo varautua aiempaa suurempaan kysyntään ku tätä out of stock -rumbaa on jatkunut jo monen monta kuukautta.
Kait siellä koulu tilausrajat haraa vastaan tai jotain.. Tai määrät räjähtää käsiin sen verta ettei osaa varautua.. Missätäpä nuita tietää.
Jälleen kerran todella positiiviset kokemukset.
Tilasin big daddy tankin ja 6 kpl pre punched cartoja.
Päivässä lähti tulemaan ja odottelen kotiin tänään/huomenna.
Loistavaakin loistavampaa palvelua jälleen kerran,
[url=http://www.youtube.com/user/Vapofukster?feature=mhee[/url]
tilasin tuotteita tossa viime torstaina ja ei oo vieläkään näkynyt..
18.11.2011 tehty tilaus, parissa tunnissa tuli ilmoitus shipped. Tänään torstaina tuli paketti kotia. Nopeaa siis. Pakkaus sisälsi mitä pitikin, joskin yksi nikotiininesteputeli puuttui. Laitan reklamaatiota ecigwiziin.
Ensimmäisen laitteeni siis tilasin ja pakkauksessa tuli;
- Premium ego starter kit(sivuilla luki et akut on 1100mah mut mukana tullut ohjekirja on 650mah pattereille. Käyttöajastahan tuo sitten lopulta selviää.) Toinen akku oli laturissa ehkä tunnin kun ilmotti olevansa täysi...
- Swirly Drip tip
- Mega DCC
- DCC XXL
- Pure54 30ml
- The perfumer's apprentice RY4 7ml
- The perfumer's apprentice Caramel original 10ml
- The perfumer's apprentice Mango 10ml
- The perfumer's apprentice sweetener 10ml
Coconut jäi puuttumaan, joten mul ei toistaseks ole käsitystä siitä millselta näiden mehujen "pitäis" maistua. Oon testannu nyt RY4:n ja Mangon.
Kyllähän tällä nikkikset lähtee. Takana siis 17v. tupakointia 20kpl/pvä.
Oon ihan tyytyväinen kauppaan.
EDIT: Korjataas viimenen lause. Näyttäisi siltä että 1100mah akkujen sijaan olen saanut 650mAh akut. Laturi(420mA) lataa akun reilussa tunnissa täyteen ja tarkemman tutkimisen jälkeen akkujen fyysiset mitat on tavallisen ego akun kokoa. Patteri hyytyi parissa tunnissa tehokkaassa käytössä ja pelkäsinkin että paskan möivät, mut sitten tajusin että eihän nämä ole alkunkaan 1100mah akut. Niin ja drip tip on pehmeä kuminen ja irtoaa pienestäkin nykäyksestä. Ei siis alkuunkaan swirly.
Katotaan miten ecigwiz toimii tän kanssa. Nyt reklamoimaan-
Välissä yksi negatiivinen kokemus. Tilasin velholta 510 High Voltage aton ja siinä on vääränlaiset kierteet. Kierteet on pienemmät eli ato suurinpiirtein valahtaa ilman kiertämistä 510 liittimen pohjaan. Harmittaa, kun olisin juuri halunnut testata postissa saapuneita Vermillionin blueberryä ja minnesota metholia drippaamalla isommilla volteilla
Laitoin ticketin menemään, joten katsotaan mitä vastaavat.
Onko jollain tietoa missä mallissa on 510:iä pienemmät kierteet, jos hommais adapterin tuota atoa varten?
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien