Tänne keskustelua otsikon mukaisesta tankista.
Vaatii oman ketjun, eroavaisuutta normaali versioon on aika paljon..
edit:
kyllähän tämä vamon nokkaan istuu ihan jees..
vamo1_20130817_151134.jpg vamo2.jpg
edit:
Lisäyksenä tähän ensimmäiseen kirjoitukseen ja vinkkinä...
EHDOTTOMASTI alakautta pohjatäyttö tämän tankin kanssa ja vaatii neulakärkisen putelin.
Eli...
1. Ruuvaa se "lisä" ala-cap irti jossa 510-liitäntä, millä tankki yhdistetään käytettävään modiin.
2. Tankki ylösalaisin, ja paina kartoa sen 510-liitännästä että se uppoaa kokonaan tankkiin,
vedä sen jälkeen driptipistä kartoa ulos niin pitkään että sisällä olevan putkilon reiät näkyvät vapaina.
3. Neulakärkisellä pullolla, laita neula tankin sisään niin että neulan kärki tulee ulos jommasta kummasta
putkilon reiästä ja nesteet menevät tankkiin.
4. Sitten vain täytät tankin niin täyteen ettei ne putkilon reiät peity.
5. Täyttöpullo pois tankista, työnnä driptip päästä karto sisään ja ihan pohjaan.
6. Tankki ympäri, kuivaa mahdollinen kostea pinta karton liitännästä pois paperilla, paina driptippiä että karto pysyy
tukevasti tankissa kiinni, ja samalla ruuvaa kiinni se ylimääräinen ala-cap liitin, joka pitää karton tankissa lukittuna.
Tuota helppoa ohjetta noudattamalla, itselläni ei ole kertaakaan kurlannut tai vuotanut yksikään tankillinen.
Siinä vaiheessa jos karto kurlaa, on aika vaihtaa se uuteen kartoon. (itselläni näin kävi neljän tankillisen jälkeen..)
Itse tämän niksin tajusin kun kissojen ja koirien kanssa kokeilin kaikkia mahdollisia täyttökeinoja tämän tankin kanssa.
Neulareikä ruuvin kautta täyttö ei ole se oikea, ainakaan minun mielestäni. (Ilmanpaine puskee nestettä kartoon niin että koko
vanu kostuu ja on piripintaan märkä, ja sitten se kurlaa ja kaikki on viturallaan..)
Itse käytän tässä nyt kartoja mihin olen tehnyt vain yhden reiän karto-puncherilla,och hyvin pelittää.
Mutta kukin tekee kuten tykkää.
Peace.
All spelling mistakes are my own and may only be distributed under the GNU General Public License!
Kaikki kirjoitusvirheet ovat minun omiani ja niitä saa jakaa ja levittää vain GNU General Public License alaisuudessa!
ps. miten lisään tuon ^^ tekstin allekirjoitukseeni jotta se näkyisi joka kirjoituksessa, en osaa..