Mulla on noihin v1.1 versioihin paksumpia o-renkaita jotka korjaa tuon vuoto-ongelman. Laita osoite sähköpostilla niin pistän huomenna ppstiin.
Mulla on noihin v1.1 versioihin paksumpia o-renkaita jotka korjaa tuon vuoto-ongelman. Laita osoite sähköpostilla niin pistän huomenna ppstiin.
Olikohan tuo #157 nyt V1.2 vai V1.1? Pitää alkaa myyjältä kyselemään vähän jos ei ookkaan V1.2 niinku mulle sanottiin. Tiedän kyllä että nuo numerot ei mee järjestyksessä, joillain on +300 V1.1:siä.
Jos sulla on se koteloitu nappirakenne niin se on v1.2. Jos siinä on sormimutteri napissa niin se on v1.1.
Kultanen sormimutteri löytyy. Näihin oli siis päivitysosat maksullisia?
Se on v1.1 ja sitä ei valitettavasti pysty päivittämään.
Saako tähän sitten ostettua uuden napin tai jotain kun rohisee siihen malliin että jotain on rikki sisällä ?
Luultavasti magneettien pinnote pikkasen rapissu.. Uudet magneetit tilalle ja napin osien putsaus, niin taas mennään.![]()
Tai jousi niiden magneettien tilalle niin ei tarvii enää miettiä tulevaisuudessa putsaamista![]()
https://www.youtube.com/watch?v=_WdW...e_gdata_player
Copsa päätti tehdä promovideon![]()
Henkilöt jotka ostitte minulta Label Series Hybridin Espoon miitissä, laittakaa minulle sähköpostilla osoitetiedot info@diablomods.net
Päivitysosa nappiin on valmiina ja laitan niitä heti postiin kun vaan saan yhteystietoja.
Kiilloitettuja ja Puhallettua Hybridejä laitettu saldoille kauppaan!
Onkos noissakin jousi magneettien tilalla?
Kyllä
Nyt löytyy verkkokaupasta myös toimitusvaihtoehto NOUTO. Eli jos asut jossain lähistöllä niin voit tehdä tilauksen verkkokaupasta ja valita toimitustavaksi NOUTO. Näin säästät postikuluissa ja pääset mahdollisesti jopa samantien noutamaan tilauksen. Jos valitset tämän toimitusmuodon niin soita aina ennen noutoa että saadaan varmistus sille että olen paikalla.
Tässä vielä ajo-ohjeet uusiin tiloihin jonne muutan nyt kuun vaihteessa. Osoite on Lahnuksentie 215, Klaukkala.
![]()
Päivitysosan kanssa tästä tuli mulle se laite mikä kulkee aina mukana![]()
Tässä uusimmassa versiossa ei ainakaan hiominen auta mitään, sillä akkuun tuleva osa on jousiprikalla kiinni akun pohjassa. Ostitko uuden vai käytetyn?
EDIT: noita akkuongelmia on raportoitu lähinnä ekojen satsien napeista eli sarjanumero 1-120. Johtunee pitkälti siitä, että AW:n suojaamattomissa akuissa itsestään on pituusheittoja.