Para paljon kustantais jos kustomoisit mun sentinelin samalla tavalla kun omas? Itellä ei taito riitä :/
Para paljon kustantais jos kustomoisit mun sentinelin samalla tavalla kun omas? Itellä ei taito riitä :/
Tuohon löytyi kyllä helppo lääke kun vähän askarteli! Eli leikkasin tuommosesta testiputelin korkista kärjen pois ja viskasin tuon tulitusnapin akunpuoleiseen "pesään", johon itse tulitusnapin tappiruuvi kiristetään. Kova muovinpala teki sen että nyt napin saa oikeasti kiristettyä pihdeillä siten että varmasti pysyy kiinni, koska kierteistä ei lopu pelivara eikä tulitus lopu koska akunpuoleinen nasta jää ylemmäs. Toki väärällä mitoituksella tämä pirkka ei onnistu...
Enkä jaksa uskoa että vaikuttaisi mitenkään negatiivisesti esim. hävikkeihin, sillä suurin osa napin kierteistä on edelleen "käytössä", muovinpala vaan tiivisti sitä loppupäätä.
Sormilla tuon voi kiristää ihan niin paljon ettei liiku suuntaan tai toiseen, ei edes löysty ja silti tulittaa.
http://youtu.be/gBvDIuq8YHI
Aikas hämmentävän pientä droppia tosiaan.
KGO & Twist
Ja lisää Sentineliä vieläkin halvemmalla.
$11.54 Sentinel M16 Mod Telescoping E-Cigarette Battery Compartment - silver / aluminum + brass / no floating pin at FastTech - Worldwide Free Shipping
Japa japa
Toi sentinel on vähän paremman näkönen ku tää perus.
Tossa vaan ei ole jousitettua plussaa?
Ja mulla tummu toi sentinelin keskiosa viikonlopussa aika mustaks. En uskalla ottaa koko messinkisenä.
Mulla tummu päivässä 18350 on se paras koko tohon kyllä
Niin on., ainut että 350 akku helisee vähäsen eikä kartotankki saa ilmaa jos ruuvaa kiinni sen.
Ei ole atoa tohon siis atm.
Igo-l Tohon sopii mainiosti mutta en drippaile.
Laittaisin vaihtoon mutta en löydä tapatalkista miten tehdään uus threadi enkä jaksa pöytäkoneella nyt tehä sitä.
S1000 Telescope | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa tällläinen sentinel nyt finnvapelta
No huhhuh. Tulipa pari näitä tilattua vapor breakilta. 510-liittimet oikein hyvät. Toki kierteissä hitusen klappia, mutta tuohon hintaan kelpaa. Suoraan pakasta vedettynä droppia 0,8 ohmiseen 0,25v Onhan tämä ruma kun helvetti, mutta eiköhän näillä töissä kelpaa ajella.
Äkkiseltään väärin veikattu, kyllä alumiini paremmin johtaa: Ominaisvastus ? Wikipedia
Ei kyllä kauaa nuo 510-kierteet kestäneet Alkaa nyt jo olemaan siinä kunnossa ettei uskalla atoa päähän ruuvata.
Pakko se on kai ruveta modailee
Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA