Kyllä ne ihan iiämärrinä myydään, vaikkapa tuosta: 18650 Efest IMR 2200mah 3.7V LiMn - ?11.00 : Sauhupuoti.com, Sähkötupakat ja nikotiinit
![]()
ai vittu kokoajan lyö hotspottia tohon +postin ja wickin väliin ja aina ku saa sen pois nii max 1 h ja taas hehkuu ku petteri punakuonon nenä
mikä menee vikaan kun en saa lankaa punaiseksi koko matkalta en sitten millään, olen kokeillut useilla eri mesheillä ja lankaa olen laittanut kolme milloin neljä kieppiä, sekä välillä kokeillut tiukalla verkon ympärillä ja välillä löysemmällä. Lanka palaa punaiseksi mutta kun koskettaa verkkoon niin verkko palaa ja verkon ympärillä oleva lanka ei punastu vaikka miten tulittaa?
mulla menee kaikki hyvin aina siihen asti et saa nesteet tankkiin ja sen jälkee jossain kohtaa rupee hehkuu vaan siitä plussapostin vierestä ja maistuu ihan pas..lta
Kai se lanka mistä puhut on kanthalia?
Ootko tohotellu sen meshin kunnolla ja pulssitellut sen setupin?
Olen kai tyhmä, kun en ymmärrä miksi meshin kanssa pitäisi käyttää mm. Vapesafea
Eikös se laukea ensimmäiseen hotspottiin?
Se meshin pinta ei ole koko kanthalin matkalta hapettunut, jolloin sähkö siirtyy kanthalista meshiin, ja joskus käy niin, että itse mesh alkaa hehkumaan. Sun täytyy vähän siirrellä niitä kanthal-kieppejä, koska monesti se hehkuva kanthal hapettaa meshiä langan ympäriltä, mutta ei suoraan langan alta. Eli pulssittelet, ja siirtelet hiukan lankaa siitä kohtaa, mistä sen hehkuminen lakkaa, pulssittelet uudelleen, jne.
Tohottaminen viittaa meshin kuumentamiseen punahehkuiseksi butaanipolttimella tarkoituksena hapettaa meshin pinta siten, että se ei johda sähköä. Pulssittelu sujuu tohotettuun meshiin huomattavasti nopeammin kuin tohottamattomaan. Lähinnä siis pientä hotspottien korjailua yleensä. Kannattaa katsoa defunctan genesis spesiaali youtubesta, niin säästää paljon aikaa ja vaivaa.
Nyt alkaa RSST toimia niinkuin pitääkin! Pystyasennossa vuotaminen loppui kuin seinään kun nappasin Evodin atopään tiivisteen tuohon orkkiseristeen tilalle. Sen jälkeen kärsin vielä jonkun aikaa satunnaisesta yläkertavuotamisesta, mutta sekin loppui kun tajusin laittaa tulpan täyttöreiän päälle. En oo sen jälkeen tullut pisaraakaan ulos 2 mm vaijerilla varustettuna. Tilasin eilen 2,5 mm vaijeria, katsotaan miten tää pelittää vähän paksummalla tavaralla.
Oon kyllä ollu tyytyväinen tähän atoon ja sitä myötä tää on vakioitunut jokapäiväseen käyttöön, ei oo tarvinnu enää clearoihin, Dreameihin sun muihin koskea. Tästä on hyvä jatkaa!
Kyllä se perkele niin kävi, että minustakin tuli meshivaijerimies kaiken tään silicahehkutuksen jälkeen..
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Ja nyt kun täyttötulppa on kiinni, huomasitko että wickaus optimoitus paremmaksi?
Mulla ainakin paljon laihemmat höyryt tulppa auki johtuen yliwickaamisesta.
Siis 2mm vaijerilla.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Ihan hyvin kai tää mulla wickaa. En havaitse oikeastaan minkäänlaista eroa.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Kyllähän toi siltä vaikuttaa, että jotain puuttuu jostain välistä tai joku on palanut pois. Mulla ei oo koskaan RSST iskeny käsille...vielä. AGA teki eilen pikku kikan, mut ei menny ilmaveiviin asti![]()
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Tein äsken elämäni ekan mesh-setupin. RSST, 2mm 7x19 vaijeri ja yläosassa kanthalin alla siivu 400 meshia, 3 kieppiä 0.25 kanthal. Vastukseksi tuli tasan 1 ohmia. Vaijeri ja mesh tohotettu. Näytti jopa hyvältä, kun ilman nestettä kaikki kiepit hehkui tasaisesti samantien. Sitten nesteet tankkiin, mutta maistuu suurimman osan ajasta palaneelle/metallille. Tuntuu että ei wickaa kunnolla. Mitä olen täältä lukenut niin eikö ton vaijerin kanssa pitäis olla ongelmana pikemminkin yliwickaus? Lisäksi miinusnavan ja meshin välinen pätkä kanthalia hehkuu koko ajan. Onko tuo sitten hotspot? (kuitenkaan meshissa kiinni oleva lanka ei hehku mistään kohtaa). Yrittänyt siirrellä tuota alinta kieppiä, mutta ei auta. Osaisko joku kertoa miten sais korjattua vai pitääkö tehdä uus setup?
Paina se miinusnavan ja meshin väliin tuleva kanthal vaikka ruuvarilla niin kiinni siihen deckin pintaan kuin mahdollista. Se aiheuttaa sulle tota palaneen makua. Se ei varsinaisesti ole hotspot, vaan kuivana ilmassa leijuva vastuspätkä joka hohkaa kun ei saa mistään nestettä.
Eka setuppi RSST:hen ja heti hyvin wickaava 0,8 ohminen setuppi, im in heaven. Ei noi muut pirkkagennyt oo tämmösiä tuntemuksia herättäny ja toi eristetty meshreikä teki pulssittelusta naurettavan helppoo, tykkään![]()
2mm vaijeri+mesh 0.6x0.1 ribboni, en saa vitullakaan tota hotspottia tost meshin ja plussa postin välistä pois! on käännelty ja väännelty mut ei auta. mitä teen väärin?