Tänään tuli 50kpl Bogen kartoja. Nämähän ne vasta hyviä värkkejä onkin! Kannatti tilata :-*
pirttilä.poorbox.2011 -vouhotus senkun jatkuu. nyt dualcoilit kiinni ja 6V. mmmmmmm.
kevyesti on härskin näköinen kyllä jos julkisesti vetelee. tänään duunissa tippu useampiki leuka lattiaan.
minneköhän asti uskaltaa nostaa voltteja ennenkuin paukahtaa?(KOKEILE ei oo hyväksyttävä vastaus )
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Tuli Timen korvaava paketti sitten 4pvä:ssä Kiinasta (Kolme jos ei Hki/Vta olisi muninut mun pakettia).
Loputkin Boget ja uusi 6v E-Power
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Tietäs vaan mikä on niin loistavasti nii vois kertoa
ei tietenkään, koska epäilee mikä voi olla huonosti koska kaikki tuntuu menevän hienosti
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
luuponen ei sallasta kannata miettiä Greymaniac olet täysin oikeassa :P
Laavatube toimii!
G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
Vuodesta 2001.
Royal Pa...Mail on tuupannut TW:n paketin koneeseen (luulisin), mutta Pelen paketti on Suomessa! Sikäli ovelaa, että Puolan postin seurannasta sitä ei löydy vieläkään. Tainnut jäädä skannaamatta. Mutta voipi olla että kumpikin on viikonlopuksi hyppysissä.
Lisäksi HC:lta tuli lähetysilmoitus ja koodi samassa meilissä. Ei ehdi viikonlopuksi, mutta eipä siinä mitään kiireempää ollutkaan. Että ei ihan huono päivä toistaiseksi... Yakousein Loco-videoita odotellessa
Toppuutellaan nyt vähän vaikka se onkin OT tässä ketjussa, pitikö vielä laittaa "Latistusketju (en piä minnään)"
Maku on tosiaan aika mieto, tai sitten se johtuu laitteista, mutta se mieto maku onkin sitten pirun hyvä. Silläpä odottelenkin tuplamaustettua kuin TW:n pakettia!
Kiusaks kaikille jotka tuota jekkupommia yrittää tilata mutta joko ei kerkeä tai ei muuten vaan saa sitä koskaan... Tulipahan postissa justiinsa 120ml ihan ameriikan jagerbombia :P vois melkee lantrailemaan ruveta