No siitähän taidettiin viime vuosi höpistäkkin ihan liiaksikin, mutta onko toi Cutter niinku samaa kamaa ilman väriä ja niksaa? kelasin vaan, kun sitä kerran on saatavilla, niin meneeks se sit niksapohjan kanssa ihan ok?
No siitähän taidettiin viime vuosi höpistäkkin ihan liiaksikin, mutta onko toi Cutter niinku samaa kamaa ilman väriä ja niksaa? kelasin vaan, kun sitä kerran on saatavilla, niin meneeks se sit niksapohjan kanssa ihan ok?
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Jo vain. Samaa värkkiä ilman niksoja ja väriä.
Ei yhtä hyvää kun puuttuu toi visuaalinen shokki
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Itse kun aikanaan googlettelin niin kyllä jengi on lisännyt cutteriin niksoja ite, eli kai se ihan saman asian ajaa. Mielummin minä sitä höyryttelisin kun ei ole väriaineita käytetty, ei se väri makuun vaikuta
Mutta en kyllä lähtis kovin paljoa sitä lantraamaan, jos sulla on mahdollista käyttää esim 100mg/ml niksoja niin sitä voit hyvin hyödyntää. 50/50 vie varmasti jo liikaa makua pois.
Aijaa :O Kiva tietää! En oo kehdannu vielä tilata kun on niin saatanan kallista maksaa 7 euroa 10 millilitran pullosta, mutta jos sitä tosiaan kärsii noin paljon laimentaa niin pitää laittaa tilaukseen.
Edelleen varoitus, rikkoo muoviset tankinlasit kivasti. Eli lasi/metallitankkiin ainoastaan.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Kyl se kannattaa tilaa. Tosin se kakkosversio
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Komppaan Rotaryä, ehdottomasti kannattaa hommata protank, joko ykkönen tai kakkonen omien mieltymysten mukaan.
Cutteria saa Libertyltä, siihen vaan niksat sekaan ja menoks. Tai sitten odotat että tulee Pluidia varastoon, mutta se menee kyllä tunnissa kaikki...
Sanoisin minuuteissa.
Mä oon ehdottomasti Cutterin kannalla, jos se kerran on samaa kamaa. Ihan huuhaata värit sun muut. Varsinkin nyt kun toi Aga näyttää imuroivan tankillisen 3 tunnissa
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
gennyt.
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee