Kun rage-threadin postaukseni sai niin laajan (100%) kannatuksen, niin perustetaanpa sitten... poliisi voi poistaa jos ei hilpeys kiinnosta...
Tänne siis onnistumisista!
Kun rage-threadin postaukseni sai niin laajan (100%) kannatuksen, niin perustetaanpa sitten... poliisi voi poistaa jos ei hilpeys kiinnosta...
Tänne siis onnistumisista!
Malibu Pineapplea tuli tänään postissa. Näin kuukauden tauon jälkeen maistuu mahtavalta <3
Että tämmösiä tapauksia tällä kertaa:
- Mistan salmiakkipullo tuli, ja on hyvää! Tuplamakuisena pitää hommata myös kunhan saavat lantratuksi
- Simppelimmän vv-modin eka proto, ihan törkee ja kauhee piuhahärdelli, toimi laakista
- Jekku-salmiakki-seos on kartossa tekeytymässä
Tein uuden tilauksen Toscana Mallista ja sain heiltä tekstiviestin puhelimeeni että 18mg neste on loppu, kelpaako minulle 24mg vai haluanko palautuksen rahana. Vastasin että vahvempi käy, johon sain vastauksen viidessä minuutissa että kahden tunnin päästä tavarat on postissa ja seurantanumero tulee kohta. Kerrankin huippuhyvää palvelua.
Pirttilä-poorboxi-2011 tulilla ja säädössä. Kyseessä siis vv-box:mainen laatikko. Latailen just 14500sia siihen. Sit mittari, sit kahteleen ja höyrytteleen TYKISTI!!!
btw, Jos ilmaannun rage-ketjuun, tiedätte automaagisesti syyn siihen.
Tää on just hyvä ketju, tosin en ymmärrä mitä humutus tarkoittaa...
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Kahdelta vuodelta tuntuneen kahden viikon odotuksen jälkeen GGTS on vihdoinkin perillä suomessa.
"Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"
Se on sitä mitä humut tekee ku menee hyvin
Esim. voi humuttaa että Bemmissä on uudet gummid
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Jes, hyvä ketju vps
[url=http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194706599342/artikkeli/karppaajien+suosikki+supermakea+stevia+tulee+virvo itusjuomiin.html]Stevia
Sons of Anarchyn neloskausi rulettaa!!! Kerkee kattomaan maratoonina ku on saikulla
Maanantai töissä lusittu ja enää loppuviikko jäljellä
Tilasin taannoin Inaweralta pohjaa ja makuja ja mistään mitään tietämättä sekoittelen mutulla pohjaan ananasta, kookosta, Jamaikan rommia ja vaniljaa, pienen säätämisen jälkeen tuloksena oli hemmetin hyvä malibumainen maku.
ei attanas, en voi vetää ees 4v yli (suora-anto mitattu 3.**-9.**V(ilman kuormaa en ala hifisteleen))
On kyllä mahtava tämä vv-boxi, siis wow mitä elämyksiä LR ego-T atolla.
510LR ja driptip, sitäkään ei voi vetää yli ton 4V.
mähän alan yskimään, kohta.
mahtava laite, tämä pirttilä.poorbox.2011.tm (14500 2x akut) (tämä on maksettu mainos)