Hope not! Mä petyin niin pahasti vr tuotoksiin
Hope not! Mä petyin niin pahasti vr tuotoksiin
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Oletan että kenties tarkoittanet 24.7.2013?![]()
Itse tein tilauksen 18.07.2013 ja ei ole mitään kuulunut vielä .__. (yleensä mennyt se 7 päivää/ 5 arkipäivää)
Mutta just luin uudestaan velhon sivuilta että menis sellainen 5-10 arkipäivää että postipaketti/kirje saapuisi normaaliin tahtiin ^^
Also sitä on meinattu hyppiä jo seinille ko nesteet loppui sen 2 viikkoa sitten![]()
Ei kannata ottaa aspaan yhteyttä ennen kuin tilaus on matkalla 16 arkipäivää. Tuo on ihan normaalia Royal Mailia / Itellaa. Joskus tulee nopeasti, yleensä ei.
Mutta kun niiden käytäntö on se että lähetystä pitää ensin odottaa 16 arkipäivää. Usko pois, kokemusta on.
Voi teidän kanssa
Ei sinne kannata ottaa yhteyttä ennenkuin tilaus on tosiaan sen myyjäliikkeen antaman takuuajan myöhässä (esim Welholla taisi olla juuri tuo 16 arkipäivää). Tai, jos nyt haluaa olla mulkku, niin eipä se itseltä ole pois kirjoittaa muutamaa riviä, mutta ei sillä mitään hyödy. Myyjäliikkeet eivät voi postilaitosten toiminnalle mitään ja postilaitokset taas tietävät kyllä etteivät aina toimi parhaalla mahdollisella tavalla mutta who cares?
Suomen sisältä kun tilaa, kannattaa varautua max viikon odotteluun. Rajojen ulkopuolelta tilatessa kannattaa olla siinämäärin ajoissa liikkeellä että on varaa odottaa täydennystä kuukausi.
No silloin odottaa sen 16 päivää, silti kannattaa aina huomauttaa että paketti ei ole tullut luvatussa ajassa jolloin sitten korjaavat sen odotusajan.
Ei hyvityksiä tule tietenkään ihan heti 4 päivän odotuksen jälkeen, mutta 2 viikon viivästys (eli 18 päivää tilauksen lähetyksestä) oikeuttaa jo hyvityksiin
Tuote on myöhässä silloin kun se ei ole saapunut myyjäliikkeen vapaaehtoisesti antaman takuuajan puitteissa (ellet ole ottanut vakuutettua lähetystä). Vai olenko mä ymmärtänyt väärin, jos haluaisit sen päivässä niin voit kahden päivän kuluttua nillittää että tilaus on myöhässä?
Tarvitaanko rautalankaa jälleen kerran![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Joo, ei saatana... Onko pakko joka asiasta ruveta väittelemään vastaan? Eihän tuolla saa mitään muuta kuin idiootin maineen.
En edes muistanut että tämä oli se sama sälli.![]()