Ja vissiin nämä kaikki kiinaihmeet on vielä pulssikoneita.. :thumbdown:
Ja vissiin nämä kaikki kiinaihmeet on vielä pulssikoneita.. :thumbdown:
Fighting the CLONEWARS since 2013
L-Riderin laitteet, Lavatube 1.0 ja Lambo antaa tasavirtaa.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Mmmmmmillä tavalla dreami on hankala setupoida? Yks helpoimpiahan se on?
Mä en saanu edes tiukkaimuisempaa SS-Dreamia höyryämään Silicalla ilman satunnaisia dry hittejä, johtunee paksuhkoista nesteistä. Meshillä toimii hyvin, mutta vaatii eristeet meshin ja atokorokkeen väliin. Carton sisäputkesta leikatut suikaleet sopii siihen mainiosti.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Mitenkäs tämmösen hybridin tankin vois helpoiten täyttää ilman että nesteet menee yhdestä reijästä sisään ja kanthalin päästä ulospitääkö olla tiukempaan kääritty kanthal vai?
Riippuu vähän mikä laite on kyseessä. Yleensä 18g neulalla kun täyttää niin ilma pääsee ulos täyttöreiästä ja tulvimista ei esiinny. Myös kun muistaa täyttää riittävän hitaasti niin ei ole ongelmia.
Nimenomaan diablo kyseessätosiaan itellä ollut toi u-tank jolla täyttänyt mutta ei taida olla ihan tarpeeks pitkä neula että ilma pääsee ulos.
18g neula vaan käyttöön niin sillä onnistuu mukavasti ja muistaa sen että täyttää riittävän hitaasti.
Riippuu setupista ja nesteestä.. Jos ei muuten wickaa kunnolla, niin jätä ruuvi pois - jos taas wickaa liikaa täyttöreikä auki, niin ruuvaa kiinni.![]()
Phoenix T-Bird (Tankki) | esmoke.fi
Kannattisko tuommosta harkita Twistin nokkaan reissuvehkeeksi? Kellään kokemuksia toimivuudesta?
Ei.
Tuo tankkitsydeemi ei oikein ole ikinä toiminut, oli sitten Bulli tai Infinity.
Ennemin ihan perus-dripperi, ei se drippaaminen eroa tuosta A-tankista juurikaan nestevetoisuuden suhteen.
KGO & Twist
Maun vähyys? Niin no, mulla ei tietenkään oo RBA:ta mihin verrata mutta kyllä mun evodeista hyvin makua irtoaa.
Sepä se, kun kotokäytössä on pelkästään RBA-vehkeitä, niin on tottunut parempaan![]()
itsekin tykkään evodeita paljon käyttää niiden helppouden ja toimivuuden vuoksi, mutta kyllähän se näin on että aina kun hyppää HYVIN toimivasta RBA:sta takaisin eVodeihin tai pro tankkiin niin meinaa itku ensin päästä. Eikä itse asiassa tartte edes olla RBA. Mulla ainakin lähtee jo joistain Vivi Novista ja varsinkin iclear30:sta ihan tehdas setupeilla paljon enemmän makua (ja höyryäkin) kuin Kangerin bottom coileista.
Posti toi Provari 2.5 mini + Z-atty Pro-yhdistelmän, viimeinkin. Tämä on ensimmäinen VV-modini.
Laite on muuten mainio, mutta yksi todella iso MUTTA..
Käytän EFestin 18350-akkuja Provarissa. Yksi akku kestää maksimissaan 15 minuuttia käyttöä, kunnes alkaa vilkuttamaan loppuvaa akkua. Ei voi edes yhtä tankkia höyryttää yhden akun voimin. Tästä muutamien höyryjen jälkeen virta loppuu kokonaan. Akun varausta on mahdotonta katsoa vilkkumisvaiheessa, kun Provari ei suostu sitä valikosta näyttämään. (Cb vaihtoehto valikosta siis löytyy, mutta kun sen kohdalle jää, ledivalo sammuu eikä infoa voi katsoa.)
Tämä ongelma siis esiintyy ihan vastaladatuissa, useamman tunnin latauksessa olleissa akuissa. Laturi Trustfire T001 näyttää vihreää valoa täysille akuille. Silti, ongelma toistuu jokaisen kolmen akkuni kohdalla. Mikä neuvoksi?