Voipi eGo-akku olla hyvin nopeasti entinen tuolla pulssittelulla, vaikka se jollain yksilöllä onnistuukin. Ei suositeltavaa.
Voipi eGo-akku olla hyvin nopeasti entinen tuolla pulssittelulla, vaikka se jollain yksilöllä onnistuukin. Ei suositeltavaa.
Tein äsken ekan setupin tohon. Mä nyt vaan hätäpäissäni vetelin eka sen meshin punaseks sytkärillä, siten et oli sit melko sininen koko matkalta kun jäähty. Rullaus ja 4 kertaa nestepoltto. Ei siin nyt ainakaan mitään karstapintaa ole, mut tumma. Sain sen sit (4 kieppiä 0.20 kanthalia) asennettua ja tolla K100 + 18650AW akulla kattelin et kaikki kiepit hohtaa. Miks ihmees noi hohtaa vaan punaisena, eikä todellakaan tappavan kirkkaina? Kokeilin kahdella ihan täydellä akulla. Molemmilla se pöhisee, mut ei mitenkään kellertävänä, niinku osalla porukkaa näyttäis videoilla.
Sit ajattelin et katon Evicillä ohmit....Atomizer Short....
Ei anna mitään ohmilukemaa...Ei niinku mitään.
Kuitenkaan tossa ei oo hotspottiakaan missään...
Oisko ajatuksia?
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Kuvat ei aina näytä samalta kuin luonnossa sama. Kokeile miltä se maistuu, varmaan ihan OK. Siinä lienee noin 1 ohmin vastus, itse olisin tehnyt ehkä kolmella kiepillä... sekin voi vaikuttaa väriin.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Neljä kieppiä nollakakkosta antaa auttamatta turhan korkeet ohmit.. Kokeile kolme kiekkaa 0.25 tai neljä 0.32mm lankaa.
Jos ei ohmeja saa mitattua, niin jostain ottaa maihin; joko setupista tai sitten muualta, tai sitten evikki ei näytä riittävän alas.
Evikki oli näköjään sanonut POKS. muutamassa laitteessa mulla on toi plussapinni aika alhaalla ja evicin plussanapa oli painunut alas päin, joka taas on rikkonut sen kumitiivisteen siitä 510-liittimestä -------> Paskana siis.
Mä veikkaan joo et se on vaan korkee ohminen, kun ei oikein jaksa hehkua.
Mulla on tossa muitakin lankoja, mitä oon kundeilta saanu, mutta en nyt osaa sanoa mitä noi tarkalleen on. Yksi kieppi on ainakin 0.16 nichromea. Siitä mul ei oo mitään hajua.
Toi eka setuppi on ihan passelin näköinen, mut ei tosta nyt mitää överi höyryjä kyllä tule.
Kiepautin sitä meshiä about sen 4x6 cm palan (400) ja rullasin melkein umpitukiks. se on nyt silleen nafti, mut ei tiukka siihen reikään
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Ai joo se oli peräti .2... mä jotenkin luulin että .25.
Tuo sytkärillä tohotus ei oikeen riitä, ei riitä sytkärissä tehot (kokeiltu on joskus alku aikoina sekä pelkällä sytkärillä että tuikulla ja niin huono lopputulos kummallakin, ettei mitään rajaa)Joo, toi 0.2 kanthali on vähän liian ohutta meshille. Itse käytän vähän jykevämpää ribbonia (0.6x0.1) ja 3/2 kierrosta, niin tulee mukavat ohmit ruutuun ja hyvin höyryää. Rotaryllä kumminkin on se K100, niin sillä vaan pulssittelemaan meshi kuntoon. Ja todellakin mesh tarvitsee sen alle ohmisen setupin antaakseen kaikkensa (ja rutosti tehoja; ~20W omasta mielestäni).
RSST:tä nyt perjantaista lähtien testaillu ja on tää kyl ihan soiva peli. Aikalailla identtisellä setupilla AGIn kanssa ja antaa enemmän höyryä pihalle ja ei tarvinut ihan niin radikaaleihin modauksiin ryhtyä kuin AGIn kanssa. Ainoa miinuspuoli on tuo muovitankki ja harmittavasti sen muutaman millin lyhyempi kuin AGI, niin ei pysty siitä siirtämään tankkia tähän. Mutta on tämä ominaisuuksiltaan parempi RTA kuin AGI, josta puuttuu paljon tarpeellista (kuten liikkuva plussoposti ja järkevä rakenne siihen). Mutta jatketaan testejä ja katsotaan tarkemmin kumpi vie omassa käytössä voiton lopulta (tällä hetkellä AGI näyttää paremmalta ja tarvitsee vähän vielä viilausta mm. plussapostiltaan käyttääkseen edes muuta driptippiä kuin siinä nyt on).
Hyvin pelittää oma laite, ainakin ekaksi RBA:ksi. Perjantaina tuli postiluukusta ja tässä parin päivän trial and errorin kautta sain riittävän maukkaan setupin aikaan. Defun ohjeen mukaan porattu hattuun toinen ilmareikä ja tykittää mainiosti Vamon nokassaMekaanista putkea etsin mutta budjetti ei tällä hetkellä salli tai ei ole miellyttänyt ulkonäöltään. Suurinta päänvaivaa aiheutu aton rätinästä ja sylkemisestä joka korjautui vaihtamalla ontto mesh umpitukkimalliksi. 0,20mm kanthal 3 kieppiä ja 400 mesh = vamoystävällinen 1,3 ohm. Ero silicadripperiin, clearoihin ja kartoihin on aika kova - vielä kun malttais olla koko ajan höyryttelemättä, pää meinaa pyöriä niksaövereistä
![]()
Nyt on hieman toista viikkoa menty Naturallilla ja RSST: eelä sama setuppi välillä hanan alla huuhdeltu. Hienosti toimii Makua
ja Höyryä
puskee kyllä kiitettävästi.
Omasta mielestä tuo setuppi on kyllä helppo vääntää tähän, Helpompi saada toimimaan kuin muut mitä niitä tuossa ollut. ( jopa tällaisen tois kätisen jolla ei vasen käsi toimi niin kuin pitäis)
Eikä paljon häviä maussa Diaplolle joka ollut verokkina
Kohtuu hintainen pakettiensimäiseksi Modiksi aivan loistava
ja jos vähän näpertelee noilla ^ Defun ohjeilla niin aina paranee vain, nestettä tahtoo Gennyjen tapaan kulua! Mutta makua ja Höyryä piisaa !!!
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
En ymmärrä, rsst toiminut mainiosti pitkäm aikaa. Mutta nyt viikonloppuna alko puskee outoa makua.
No pesin vedellä ja kuivapoltin. Se autto pariksi päivää, tänään taas alko tulla ihme makua siihen. Vaihoin koko setupin. Nyt taas muutaman tunnin vedelly niin tulee ihmeellistä makua.
Se ei oo dryhitin makua eikä palaneen makua. Lähinnä muuttuu tosi tunkkaseksi ja tuntuu kuin huulille tulisi välillä pieni rasvakerros:what:
Nesteenä on fsusa nalle tuplamaku sekotettuna inan vpg pohjaan. Käytössä 2mm vaijeri + pala meshiä, n. 0.8ohm.
Mietin semmosta että kun toi vaijerin alapää koskettaa tankin pohjaa/sivua niin voisiko se kuumentuessaan liottaa siitä mukaan jotain makua.
Vai olisiko se oman makuaistin turtumista kun en ole pahemmin muita nesteitä vedelly.
No ei se vaijeri ainakaan sieltä pohjalta kuumene.
Aika tapauskohtainen juttu. Mulla jotkut tekee kurkkuun semmosen tunteen et ois "pala" kurkussa. Ei tosin kaikki nesteet tätäkään tee.
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Entiiä. Puran huomenna koko rsst osiin ja pesen sen kauttaaltaan hammasharjalla ja teen uuden setupin.
Mietin ku tosta koirasta lähtee karvaa niin jos tonne on jonnekin päässy leijailee pieniki karva ja palanu tms kiinni ni se vois aiheuttaa tän jutun.
Katso ensin että miten sun wicki käyttäytyy, kupliiko neste yläkiepeillä tai coililla muutenkaan? Se aiheuttaa herkästi semmoisen tosi veikeän maun.
Purin osiin, pesin ja tein uuden setupin.
Taitaa olla se maaginen makuaisti joka tekee temppuja.
Pitää kaivaa muita pulloja esiin mitä höyrytellä.
Toi nalle vaan on yli 10+ neste mulla ja parit muut maut yltää ehkä kasin tasolle muut onki sit ala-arvosia mun makunystyröille. Mieluiten sitä parasta vetelis koko ajan ja sitä oon tehnyki viime torstaista asti kun loma alko, 6-7ml päivässä.
Uusien makujen etsimisenki oon melkein kokonaan lopettanut koska 99% niistä menee puolen millin höyryttelyn jälkeen mappi ö:n.
Mikäs toi kuristamishomma ton ärärästeen kanssa nyt oli sit? Pompsahti yhtäkkii mieleen toikin![]()
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Tiiviimpi ilmatila, tiiviimpää höyryä eli enemmän makua.