Sain äsken vastauksen miksi pakettini ei vielä ollut postitettu kun muiden (seuraavana päivänä) oli jo lähetetty. Puolan posti hyväksyy maksimissaan 100 pakettia päivässä. Täh?!
Sain äsken vastauksen miksi pakettini ei vielä ollut postitettu kun muiden (seuraavana päivänä) oli jo lähetetty. Puolan posti hyväksyy maksimissaan 100 pakettia päivässä. Täh?!
No on kyllä kummat rajoitukset..
Itsellä 15.11.11 tehty tilaus vieläkin Płatność zaakceptowana<< tilassa.. Noh kait se joskus tännepäin lähtee.. Tää on kyllä hieman kumma kauppa muutenkin, kun ainoastaan kerran olen saanut seurantakoodin, eivätkä vaivaudu edes meiliin vastaamaan vaikka sitä erikseen olen jokaisen 8 tilauksen kohdalla kysynyt.
Kyl se Puolan posti varmaankin hyväksyy aika paljon enemmänkin paketteja, sensijaan kysymyksessä varmaan Puolan postin ja Peleonin välinen postitussopimus, jolla saadaan hintaan a lähettää b määrä paketteja kohteisiin c ja d. Alkaa sitten vissiin suosion kasvaessa tuo sopimuksen raja paukkumaan.
Hyvin toimii DOA tuotteen vaihto uuteen.
Parilla @-postilla hoitui ja
30 min myöhemmin tuli wysylka @-postiin.
Tänään tuli paketti, eli hyvinkin tarkkaan viikon otti tilauksesta kun tavarat olivat käpälässäHyvä näin, viikonloppuna reissuun ja oli enää yksi kunnolla toimiva akku
Eikä tuo carto tilannekkaan enää mikään huippu ollut
Tavarat oli TODELLA hyvin pakattu: Pahvilaatikko jossa superloonia pehmusteena, laatikon päällä vielä 2 (siis oikeesti KAKSI) kuplamuovikirjekuorta!! No olihan tuo nyt "iso" tilaus, tasan 400 zl maksoi(eli vajaan 100€) kun kavereillekkin tuli akut samassa.
Bonarina 2 kpl G4 cartoa, harmi sinänsä kun tilasin noita muutenkin eikä ainakaan eka oikein vakuuttanut toiminnallaan... Mutta mukava kun jotain bonusta sai
Eli yhteenvetona: Mulla ei ainakaan mitään valittamista Peleonin toiminnasta, tilaan täältä toistekkin.
Thank you PELEON, great service and very well packed!
Arkipäiviä viikko, vai viikonloppu mukaan lukien?
3 päivä menossa, eikä vieläkään oo oma paketti lähteny matkaan.
Kuinka kauan muilla on kestäny toimitus kun paketti on viety postiin?
Joku sano aikasemmin että pari päivää, mites muilla?
Riippuu siitä onko vessassasi paperirulla tyhjä vai täysi. Missä asennossa kuu on...
Ihan arpapeliä koko homma. Viimeksi kun tilasin, niin luin myöhemmin että joku valopää tehnyt tilauksen pari päivää sen jälkeen kun itse olin tehnyt ja vaikka tilasin tuotteita jotka piti olla hyllyssä, niin sain paketin pari päivää myöhemmin kuin se valopää joka etuili jonossa. Ei siis yhtään kannata luottaa mihinkään viikkoihin ja päiviin. Tulee kun tulee.
Jeps, no tuli nyt se ainaki selville täältä, että ilmoittavat sen wysylkan sähköpostiin, ei siis tarvi olla kokoajan päivittelemäs tilaushistoriaa.Toiveena nyt on että tulis ens perjantaiksi viimestään, aikasemminkin saa toki tulla. 8)
Banaani - maistuu hammaslääkärin banaani fluorilta, makua on runsaasti - en suosittele, mutta voihan joku siitäkin tykätä.
Kiwi - ei ole kiwiä nähnytkään, tuoksuu enemmän hattaralle - ihan ok, aika laimea 5/10
Red Cola - tämä on ihan hyvää, cola saisi maistua enemmän - 7½/10
Green tea - liian esanssinen, mutta ihan hyvä - 6/10
ilmaisnäyte Peleon Omena - Ihan hyvä maku, muttei niin selkeä/raikas omena kuin voisi toivoa - 7/10
Täytyy ottaa huomioon, etten ole kokeillut vielä kovin monia eri nesteitä, joten vertailukohteita ei ole paljoa.
Uusi satsi PG nesteitä tilattu:
Kahvia
Joye Omenaa
Rommia
Persikkaa
(ja joku mitä en muista)
Edit:
Tilattiin 2 eri tilauksella - minulle ja avokille.
Tilauspäivä 18.11 illalla.
Perillä: 22.11 ja 24.11
Arvostelua nesteistä saattaa tippua myöhemmin.
Ainakin Joyetechin Pach 16mg on ainakin hyvää (omaa tilausta en ole hakenut vielä, kun tänään tuli saapumisilmoitus).
NoNiiiiiiiiiin, klo. 17.04 paukku wysylkat sähköpostiin.![]()
Ny on peleon kyllä tehny aliarvosen suorituksenEi ole paketti lähteny vieläkään vaikka Pe-La yönä tilasin ja ohan ny sentänääs lauantai-ilta
![]()