Tänks! Olen kyllä tykänny aivan älyttömästi tosta modista, voin suositella kyllä lämpimästi. VW:n kautta (Gille's corner) noita voi kuikuilla. Kytkin on tähän mennessä kaikista testaamistani laitteista paras, tulittaa joka kerta lujaa painoipa sivusta tai keskeltä. Toimii vaikka pikkurillillä, kevyt kosketus riittää. Ulkonäköhän tuossa on simppeli, mutta senpä takia tuon nokalle sopii monenlaiset atot.
Samaa nestettä saa parin euron posteilla tanskasta Jugo Diablo
Löytyhän se sopiva "drip"tip
Le pipe.jpg
Vielä kun sais kunnollisia kuvia aikaiseksi.....
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Nestetestiä silmälläpitäen vääntelin U-meshwickin Bullyyn.
Hyvin pöhisee.
Vielä pitäs tehä toinen samanmoinen, sekä luultavasti DRA XL:ään, kun testattavana ois kolme makua, mutta en onnistunut laatikostani löytämään kuin kaksi Bullyä..
Kivasti näyttäs myös vetävän nestettä; ~20 tippaa menee ongelmitta ilman tulvavaaraa.![]()
Meneekös tuossa hitusen meshiä hukkaan, eikö jo J-wikki riittäisi ryystämään kupista viimeisenkin tipan?
Tietty jos suoraan meshille tiputtelet..
KGO & Twist
Voihan tohon varmaan ihan sentin pätkästäkin wickin vääntää, jos haluaa, mutta itellä lähinnä oli ajatuksena se, että wicki toimis pääsääntösenä nestevarastona ja syöttäs myös noille ylimmille kiepeille riittävästi juissia.
Näillä näkymin pelittää oikein hyvin, eikä dry hittiä tule vasta kun on tarvetta täyttää.
Eipä noi meshwikit niin hirveetä tahtia "kulu", että tuossakaan pahemmin meshiä kuluis; tuo on kääritty ~3x4cm palasta ja meshiä mulla on joka tapauksessa nurkat täynnä.Enemmän tuossa menee meshiä hukkaan siinä, kun pitää kurvin takia leikata 45 asteen kulmassa arkista.
Epic vapemail!
![]()
Tänään tuli postissa Precise Simplicity, ja top cappi GkmF:ään niin pääsee sitäkin kurittamaan.![]()
![]()
WP_20130715_004.jpg
Vamo V3 ja uunituore Kiuas. Kiitokset Niscalle!![]()