Sivu 38 / 49 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2834353637383940414248 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 741 - 760 / 968

Aihe: inawera.com

Höyrykonkari

Sijainti
    Vaasa
    Mikäs alekoodi tonne käy?

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Minä ainaki tilaan mieluummin ego2.pl stä. Samaa tavaraa aika samoin hinnoin, ja paljon nopeampaa toimintaa...

Höyrykonkari

Sijainti
    Kerava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Löylyttelijä86 Näytä viesti
    Mikäs alekoodi tonne käy?
    e-savuke

Höyrykone Darra's Avatar

Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Minä ainaki tilaan mieluummin ego2.pl stä. Samaa tavaraa aika samoin hinnoin, ja paljon nopeampaa toimintaa...
    halvemmalla inan omat litkut jos on kultajäsen.

Höyrypää

Sijainti
    Jyväskylä
    Mikäköhän tuolla kestää, kun oon kuitenkin jo sunnuntaina laittanu tilauksen ja ei oo vieläkään lähetetty tai tullut muutakaan viestiä....

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Etusivullahan tuo seisoo, käsittelyaika 2-3 TYÖpäivää.
    Vaikuttaakos muuten pääsiäinen Puolassa?
    KGO & Twist

Höyrypää

Sijainti
    Jyväskylä
    Njaa että käsittelykin kestää noin kauan.. höhööö ois voinu lukee tarkemmin.. noh onneks litkuja on varastoitu niin ei pääse ainakaan loppumaan

itel kesti käsittely 4 päivää. 1.5 tehty tilaus ja nyt paketti hki/vantaan lentokentällä.

Tervakeuhko

Sijainti
    Joensuu
    Tilasinpa 12mg/ml VG-pohjaa ja kourallisen makuja, joista oon testannut COLA, 10 ml, CHERRY, 10 ml sekä ETHYL MALTOL 10% PG solution. Heti ensimmäisellä täyttökerralla nesteet värjäs tankin sameeks eikä oo puhdistunut ainakaan vedellä.

Myöhemmin kun otin sähköröökin repusta oli Kanger T2:n imukappale katkennut siististi vaakatasossa keskeltä. Aattelin että reppu kolahtanu johonki, vaan kun vaihdoin Kanger T3:n tilalle ja höyryttelin tankillisen niin tankkia uusiksi täyttäessä hajos senkin imukappale kädessä pidellessä. Nyt en oo uskaltanut imeskellä noita, yks ehjä kangeri jäljellä enkä haluis rikkoo mitään enää. Tankit on tosin pysyny ehjinä toistaikseks.

Onko kellään tullut samanlaista tilannetta vastaan? Makuu en myöskään saanut hirveesti irti noista litkuista.

Höyrykonkari

Sijainti
    Pohjois-Haaga
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gurnu Näytä viesti
    Tilasinpa 12mg/ml VG-pohjaa ja kourallisen makuja, joista oon testannut COLA, 10 ml, CHERRY, 10 ml sekä ETHYL MALTOL 10% PG solution. Heti ensimmäisellä täyttökerralla nesteet värjäs tankin sameeks eikä oo puhdistunut ainakaan vedellä.

Myöhemmin kun otin sähköröökin repusta oli Kanger T2:n imukappale katkennut siististi vaakatasossa keskeltä. Aattelin että reppu kolahtanu johonki, vaan kun vaihdoin Kanger T3:n tilalle ja höyryttelin tankillisen niin tankkia uusiksi täyttäessä hajos senkin imukappale kädessä pidellessä. Nyt en oo uskaltanut imeskellä noita, yks ehjä kangeri jäljellä enkä haluis rikkoo mitään enää. Tankit on tosin pysyny ehjinä toistaikseks.

Onko kellään tullut samanlaista tilannetta vastaan? Makuu en myöskään saanut hirveesti irti noista litkuista.
    Uskoisin että tuo Cola on tehnyt tuhojaan.. Lukasepa tuo: http://www.e-savuke.com/vb/tayttones...nesteista.html

Ja paljonko olet lisännyt pohjaan noita tiivisteitä? Kyllä niistä makua irtoo kun tarpeeksi laittaa sekä kypsyttelee oikein. Tuolla DIY-nesteet osiossa on neuvoja.

Höyrykone Leggins's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Juu toi cola vaatii kyllä terästä tai lasia ympärille, muovit meinaa sulaa sillä
    8% colaa on kyllä itellä maistunu erittäin hyvin millä vaan, tosin kovilla tehoilla sekin alkaa kärsiä. Pitää seuraava satsi tehdä joku 10-15% niin voipi gennyilläkin imeskellä tuota

Joku tilannu inawerashop.com putiikista? Näyttäis olevan edulliset inan pohjat ja aromit. First15 koodilla vielä 15% ale ekaan tilaukseen.

Höyrykone Rotary's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Ei mitään hajua. MNinkähän takia noitakin kauppoja tuntuu olevan useampi

www.inawera.com
    Inawera Flavors
    Inawera Shop, The Best E-Liquids, Flavours, Bases And Many More!

Ite tilasin ihan Inawera.com:lta ja nyt kun koitan kirjautua, niin valittaa, että salasana ei kelpaa tai tiliä ei oo aaktivoitu ja kun koitan saada uuden salasanan, niin valittaa ettei kyseisellä osoitteella edes ole tiliä. Mitä vittua kysyy epätietoinen?
    Paypal näyttää kaiken kuitenkin olevan ihan ok, mutta vähän ihmetyttää
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

Höyrykonkari JaniK's Avatar

Sijainti
    JaniK Global HQ
    Olen koittanut useamman päivän rekisteröityä Inawera.comiin, tuloksetta. Olen lähettänyt sähköpostia sinne, ja vastauksena on tullut jo kaksi kertaa, ettei mua löydy niiden rekisteristä. Ovat etsineet sekä sähköpostiosoitteella että nimellä.

Salasanan palautus-linkki kertoo myös ettei spostiosoitettani sieltä löydy.

Nyt koitin tänään kolmannen kerran rekisteröityä eri sähköpostiosoitteella ja eri selaimella (Firefox, aiemmin Chrome) ja nyt rekisteröintilomake sentään herjaa jotain.... sanoo että syntymäpäivä on väärin syötetty, vaikka ei ole.

Lähetin parit kuvakaappaukset sinnepäin ja odottelen nyt, että mitähän ne seuraavaksi vastaa. Selvästi jotain häikkää systeemissä.

Inaweraflavours on meikäläisellä ainakin toiminut aina niinkuin junan vessa !

Höyrypää

Sijainti
    Eurajoki
    19.6. tilattu, 25.6. noudettavissa. Tosin enää vaan pohjia tulee tilattua, tiivarit rupee tuleen korvista ulos....

Höyrypää Timohe's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Ei onnistu uuden tilin luominen kun kosahtaa syntymäpäivään joka kerta. Ei kelpaa DD/MM/YYYY muoto eikä sekään DD-MM-YYYY minkä automaattikalenteri laittaa ite. Outoa.

Höyrykonkari JaniK's Avatar

Sijainti
    JaniK Global HQ
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Timohe Näytä viesti
    Ei onnistu uuden tilin luominen kun kosahtaa syntymäpäivään joka kerta. Ei kelpaa DD/MM/YYYY muoto eikä sekään DD-MM-YYYY minkä automaattikalenteri laittaa ite. Outoa.
    Mä viestittelin Inaweran ylläpidon kanssa, mutta loppujen lopuksi he totesivat, etteivät pysty minua auttamaan. Ehdotin jopa, että he voisivat luoda minulle tilin, mutta sekään ei sopinut. Jokin siellä mättää, vaikka sivun ylläpito ei sitä tahdo uskoa.

Niinpä rekisteröidyin ego2.pl-sivulle ja tilasin sieltä haluamani tarvikkeet.

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    On se kumma jos eivät halua asiakkaitaan palvella.

Höyrähtänyt

Sijainti
    Tornio
    Mikähän alekoodi toimis inaweraflavours.com:ille nyt?

"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus"

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •