Olen, ja tein pahan virheen kun tilasin Q2 aton, virheellisesti lukee että drippailuun.. noh, jos 3 tippaa on tarpeeksi, mikäs siinä..
Olen, ja tein pahan virheen kun tilasin Q2 aton, virheellisesti lukee että drippailuun.. noh, jos 3 tippaa on tarpeeksi, mikäs siinä..
Tuolta näyttäis löytyvän myös Nitecoren latureita. I4:llä hintaa 19,40, eli euroissa noin 15€. Halvalla lähtee, Euroopasta et alta kahdellakympillä saa.
Noiden mukaan on vielä ihan aitoa tavaraa.Alkuperäinen postaaja Fasttech
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
V3 MOD pistetty myös tilaukseen, halvalla lähti. Saa nähä kuinka kauan kestää saapua!
Puuh, noita. 6. päivä tilattu, 8. päivä tuli seurantakoodi ja siellä vain 11. päivältä ilmoitus INFORMATION RECEIVED...
Seuraava ilmoitus mikä tulee lukemaan seurannassa on "Despatched to overseas (Country code: FI)" ja tuosta mulla ainaki on menny aika tasan tarkkaan viikko että sen on saanut postista hakea.
Välillä noi lähtee nopeasti, ihan parissa päivässä, kerran kesti kolmisen viikkoa kun myi eioota..
Joo, siitä päivästä kun fasttech ilmoittaa noilla normi posteilla että shipped, niin menee kyllä varmaan se viikko ennenkuin se oikeasti lähtee, mutta singaporen postilla on mulla
tullut tuolta nyt 3 pakettia 2-3 päivää suomeen siitä kun singaporen postin sivuilla lukee shipped..
on kyllä typerää että ne laittelee noita gift rukseja paketteihin fasttechillä ja kaikenlisäksi hinnan reilusti ala-kanttiin, johonkin pariin taalaan, $30 paketista.
eipä muuta mutta jos jää tulliin niin voipi noista hinnoista sitte tulla ylimääräistä selittelemistä/todistelua.
Tää KTS on aikas hyvä peli. Mittailin omatekemällä tankOmeterillä droppeja.. 0.8ohm setuppi dreamissa, about täydellä akulla, droppia oli noin 0.6v-0.4v.
Purin tän osiin ja hioin kaikki kontaktit, napin ja reijän missä nappi on, sama setuppi, sama dreami, sama akku ja droppia 0.3v-0.2v
Parani huomattavasti.
Saman tein K101:lle ja oikeastaan sama alku, droppia ilman hiontaa oli 0.6v-0.4v ja lopputulos hionnan jälkeen n. 0.25v droppia..
Onneks ei tarvi ostaa nuita satojen eurojen putkia että pääsee hyvään lopputulokseen.
Eilen illalla tilasin sentinel kloonin, tänään tuli shipped viesti, näinköhän lähti vai lähteekö viikon päästä liikkumaan tänne päin oikeasti
Se lähti fasttechin tiloilta kohti postia. Sillä postilla vaan välillä tuppaa kestämään eteenpäin laittaminen lentokoneeseen.
Oon pyöritelly päässäni semmosta, josko fasttech päämaja on esim "inarissa" ja sieltä ne laittaa sen postin matkaan ja ainoa posti mistä lähtee tavaraa ulkomaille on "helsingissä". Ja siinä sitten kestää ennenku kamat pääsee lähtemään.
Ainakin tinydealistä kun joskus tilasin niin sieltähän tavarat lähti eka paikkaan a, sieltä paikkaan b ja sieltä vasta suomeen.
Omega Mod Mechanical vajaa 12eur..
"Oddy" vajaa 13eur
Igo L Stainless Steel Dripping Atomizer vajaa 6eur
TVS MOD Telescoping vajaa 13eur
Oddy Clear Tank Rebuidable Atomizer for E-solid Gel
Geeli ei varmaan vuoda
Tekis mieli ottaa k101 ja KTS kaveriks toi sentinel klooni.