Taisi olla aika tasan 20,5mm kun mittailin viimeksi.
Taisi olla aika tasan 20,5mm kun mittailin viimeksi.
eka mesh setuppi minkä tein ja toimii aika komiasti![]()
nyt kun hetken olen höyrytellyt niin huomasin että miinusruuvin ja meshin väliin iskee hotspottia. miten pääsen siitä eroon?
Koita painaa esim talttaruuvarilla kanthal kiinni kammion pohjaan, mahdollisimman läheltä meshiä.
Jotain hyviä vinkkejä yliwickausongelman poistamiseksi? 3-4 rundia .32mm a-1, vastus noin 0.8ohm. Olen jo useamman setupin tähän onnistuneesti vääntänyt, mutta nyt poksuu ja rätisee aikalailla. Höyryntuotto ei myöskään aikaisempien setuppien tasolla. Samoin (voi olla pelkkää mutua) tippi kuumenee reilusti enemmän. Mielestäni aikaisemmin ei ole kuumentunut noin paljon, että huulet tahtoo palaa. Mekaanisella putkipommilla ja AW:n akuilla mennään.
Lisätään sen verran että täyttötulppa ei ole paikallaan ja pulssitettu meshi kyseessä.
Viimeksi muokannut denial; 09.07.13 kello 20:47.
prkl en saa kyllä samoja höyryjä irti vielä mitä dreamilla sain täytyy varmaa koittaa tehd muutama setuppi ja koitella uusiks. kuinka isoo palaa meshiä ootte pyöritelly tähän?
oijo joi JOJOI, tulee kyl komiat löylyt ku vertaa dreamiin ihanku vertais puukiuasta sähkökiukaaseen![]()
Nyt toivotaan vaan ettei hotspotit yllätä
Alkuun monet riemunkiljahdukset ehtisin päästää kunnes kolmannella höyryttelykerralla jokin oli taas muuttunut.
Täytyy vaan muistaa et jos se toimii, älä koske siihenLiian perfektionistina aluksi sörkkisin kohtalaisesti toimivia setuppeja mut nyt oon huomannut et jotkut jopa huomattavasti paranevat käytönmyötä.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Monesti meshisetuppi paranee käytön myötä jonkin verran, kun meshin ja kanthalin väliin kertyy hieman karstaa, joka tehostaa nesteen kulkeutumista vastukselle (tai näin olen ainakin itse sen järkeillyt).
Jos setuppi on kunnossa, niin ei sinne hotspotteja itekseen ilmaannu; toki sörkkimällä tai esim. hatulla kolhasemalla niitä sinne saa.![]()
Porasin 0.8mm reiän alkuperäisen viereen. Ei mitään dramaattista muutosta. Imuvastus tietysti muuttui, muttei mitään ihmeempiä. Alkuperäinen rööri oli porattu jo 1.2mm kokoon. Tutkitaan ja hutkitaan...
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Päivän leikkinyt tämän ja EA modin kanssa, kick välissä säädettynä 8w, hieman tuntuu yliwickkaavan, höyryä tuntuu tulevan, mutta en ole aloittelijana ihan varma pitäisikö tulla enemmän vai ei. 300 mesh ja 3 kierrosta 0.4 kanthal d ribbonia. Pulssittelu onnistui kyllä hyvin ja huvikseni tuon muutaman kerran tein. Imuvastusta saisi olla kyllä vähemmän. Aika lämpimäksi capin vetää.
Jääny RSST vähän vähemmälle huomiolle kun sain Dreamin..
Hmm, pitää testailla, olin käsittävinäni, että toi kick tasoittaisi "höyrykokemusta" akun täyden ja tyhjemmän tilan välillä?
Pitäisi tuota akkuakin vielä latailla lisää muutenkin, toinen akku ei tunnu oikein ottavan eikä varsinkaan antavan virtaa. :/
Paremmalta kyllä maistuu kuin silica clearo.
edit. näemmä heräsi tuo akku, taisi vain olla kuolleemmassa kunnossa kuin toinen.
Silicalle ok mut mesh vaatii mielellään sen +15 wattia![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ei tolla akun hiipumisella ole ainakaan mulle mitään väliä, höökii niin kovaa tämä setuppi et ihan sama onko 4.2V vai 3.6V akulta :P Ties kuinka vähän voltteja nyttenkin Panasonicin CGR18650CH akulla ja aiemmin päivällä 18350 Aw:n irmeli kävi jo aika pohjalukemissa kunnes varmuudeksi päätin pistää lataukseen.
Aluksi oli kyllä suuret epäilykset ja ikävä reguloituihin vaihtovolttisiin kova. Nyt en ole pariin kolmeen viikkoon koskenutkaan Vamoon, Twistiin yms. Ehkä 4 kertaa vain tieteen nimissä mitannut akun voltit Vamolla.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.