Sivu 27 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1723242526272829303137 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 521 - 540 / 1179

Aihe: Kaamein e-neste kokemuksesi.

Höyrypää Miraz's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Ihan sama mitä sanotte, FSUSAN Voodoo on niin järkyttävää edelleenkin että pakko tulla kertomaan se uudestaan tänne MITEN VITUSSA SE ON SAANU KEHUJA

V1.1 Mustikka-granaattiomena karkkitiiviste tulossa myyntiin http://www.vapetalo.fi/
    v0.1 Banaanikakku neste kehitteillä
    v0.1 Lakritsijäätelö neste kehitteillä

Arvosteluita:
    https://www.youtube.com/watch?v=rt5xf5Y_C-g
    http://tinyurl.com/n9nyba9

sirkku
    Vieras
    Inan Lemon Mix, aivan kuin suhkuttais Raidia suuhun, haju on ja pysyy, ei vielä tietoa tepsiikkö ötököihin.

Kaamein e-nestekokemus päivitystä... Entinen lempparimaku eli Vanilla Custard Supreme. Ekat 1 milliä oli helvetillisen herkullisia, ihan täydet pisteet. Mutta nää loput 9 milliä... Oon steepannut 5 päivää, ja kokellut ProTankilla, evodilla, vivi novalla, bogen kartoilla, ym ym, ja maistuu tuhkakupilta jossa nokinen kermakarkin maku taustalla. En ymmärrä Kuka tuhosi mun nesteen!

Edit: oksettaa

Höyryttelijä mhiltune's Avatar

Sijainti
    JKL
    Chocolate Cream 18mg, Rzu? palenie z Peleonem, nie daj sie na?ogowi. - Peleon , oli muuten aivan hirveän makuista nestettä... tai no pakko tuota vielä jossain kohti maistaa uudestaan jollain toisella clearolla. SLB CE4 2,2ohm + SLB Ego-V V2 Mega setillä maistelen kaikkea.

Höyrypää MTP's Avatar

Sijainti
    Järvenpää
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    Kaamein e-nestekokemus päivitystä... Entinen lempparimaku eli Vanilla Custard Supreme. Ekat 1 milliä oli helvetillisen herkullisia, ihan täydet pisteet. Mutta nää loput 9 milliä... Oon steepannut 5 päivää, ja kokellut ProTankilla, evodilla, vivi novalla, bogen kartoilla, ym ym, ja maistuu tuhkakupilta jossa nokinen kermakarkin maku taustalla. En ymmärrä Kuka tuhosi mun nesteen!

Edit: oksettaa
    Mun kokemuksen mukaan vanilja maut on usein huonontuneet ajan kanssa toisin kuin muut nesteet. Mystinen ilmiö. Ainakin Liqua muutti makua tummetessaan niin että oli enää käyttökelpoista muihin nesteisiin sekoitettuna. Sama ollut useammassa halpis-kiina litkussa ja lievempänä Flavor Artsin vaniljassa. Just tommonen kermainen/voinen maku ilmaantunut niihin.

Lainaus Alkuperäinen postaaja MTP Näytä viesti
    Mun kokemuksen mukaan vanilja maut on usein huonontuneet ajan kanssa toisin kuin muut nesteet. Mystinen ilmiö. Ainakin Liqua muutti makua tummetessaan niin että oli enää käyttökelpoista muihin nesteisiin sekoitettuna. Sama ollut useammassa halpis-kiina litkussa ja lievempänä Flavor Artsin vaniljassa. Just tommonen kermainen/voinen maku ilmaantunut niihin.
    TripleA aavisteli että jos olisi se neste kerrostunut niin, että makuainetta olisi pinnalla ne 10-20%, ja loput pelkkää basee. Näin on voinut käydä, unohtu ravistaa muutenkin. Wingnutsin Select-rangesta pickattu neste kyseessä siis. Kurja vaan, että joutuupi heittämään tuon putelin roskiin, ei tota kukaan pysty enää höyrytteleen.

Höyrähtänyt Varjohurtta's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Kyllä tuo LF:n PG Gallic Charm... Voi juma että on kauheaa Yrittänyt etsiskellä hyvää "tupakin" makuista ja paras tähän mennessä LF:n VG Habana Reserve.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Varjohurtta Näytä viesti
    Kyllä tuo LF:n PG Gallic Charm... Voi juma että on kauheaa Yrittänyt etsiskellä hyvää "tupakin" makuista ja paras tähän mennessä LF:n VG Habana Reserve.
    Ei hyvää tupakkinestettä enää tarvitse etsiä, täähän on ihan niinkuin sanoisit että yrität etsiä Amerikkaa uudelleen. Se on jo löytynyt. Kokeile ihmeessä El Toron mm. Cigarillosia ja Edeniä.

Höyryttelijä

Sijainti
    Seinäjoki
    Wizmixin Nuclear Plusion.
    Oksennusrefleksi. Hyi.
    Vielä hirveemmän makusta ku jagerbomb.

Dna20 - 2xNemesis - EA
    H-Atty - Russian 91%
    pirkkaa

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Finnvapen menthol, ilmeisesti se "vihreä mallu". Kaverilta ostin pullonpohjat ja ei tätä kyllä vedä mörkökään. Vähän pelastin sillä että lotrasin sekaan muutaman tipan jantyn RY4sta, mutta silti tää maku on jotain niin karmivaa että houkutus hakea aski ärrältä on hyvin korkea. Onneksi huomenna pitäisi tulla sit kunnon kiisseleitä taas taloon.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tumppu_90 Näytä viesti
    Wizmixin Nuclear Plusion.
    Oksennusrefleksi. Hyi.
    Vielä hirveemmän makusta ku jagerbomb.
    Aika jännää, kuullut niin paljon positiivista palautetta nuista kahdesta. Itse asiassa molempia nesteitä tulossa itselle testattavaksi ensi viikon puolella. Saa nähdä mitä mieltä omat makunystyrät ovat litkuista.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Jagerbomb on hyvää. Toivottavasti Nuclear Plusion pääsee siihen lähelle, mullekin pullo tulossa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Finnvapen menthol, ilmeisesti se "vihreä mallu". Kaverilta ostin pullonpohjat ja ei tätä kyllä vedä mörkökään. Vähän pelastin sillä että lotrasin sekaan muutaman tipan jantyn RY4sta, mutta silti tää maku on jotain niin karmivaa että houkutus hakea aski ärrältä on hyvin korkea. Onneksi huomenna pitäisi tulla sit kunnon kiisseleitä taas taloon.
    Samaa mieltä. Itelle ei iske Finnvapen tupakkalitkut sitten millään. Vihreä ja punanen mallu, molemmat aika ":s"

Höyryttelijä

Sijainti
    Seinäjoki
    Hyvin lähellä jagerbombia tuo nuclear plusion kyllä on. Jos tykkää niin mikä ettei.
    Mä en pysty

Dna20 - 2xNemesis - EA
    H-Atty - Russian 91%
    pirkkaa

Höyrähtänyt

Omasta mielestä aivan mahtavaa tuo nuclear. Jägeriin en osaa verrata kun en ole maistanut. Mutta ehdottomasti lisää nuclearia jatkossa.

Taasen enjuicen menthol mint oli melkosta kuraa. Odotin paljon enemmän, sillä enjuicen menthol ice on paras menthol koskaan. Toi mintun maku lähinnä oksetti mua. Toki saattaa toimia jollekkin muulle.

Höyrykone Darra's Avatar

Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Inaweran Desert Ship & Gold Ducat
    Viimeksi muokannut Darra; 12.07.13 kello 22:59.

Höyryttelijä Kasy's Avatar

Atmos Labin Bebeca. "Väkisin" koitin polttaa tankillisen, mut jäi tankki lähes täyteen, paskanmaku suuhun ja paha mieli. Oksennusrefleksi erittäin lähellä. Ei mulla muuta.

Höyrykone K-57's Avatar

Sijainti
    Hobo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kasy Näytä viesti
    Atmos Labin Bebeca. "Väkisin" koitin polttaa tankillisen, mut jäi tankki lähes täyteen, paskanmaku suuhun ja paha mieli. Oksennusrefleksi erittäin lähellä. Ei mulla muuta.
    Sama täällä! Mutta anna kypsyä korkki auki viikon pari! Niin jopa maistuu

Höyryttelijä Kasy's Avatar

Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Sama täällä! Mutta anna kypsyä korkki auki viikon pari! Niin jopa maistuu
    Tätä pitääkin testata, mitään en ainakaan voi hävitä pullon kanssa, joka tällä hetkellä pölyttyy kaapissa hätä-hätä-hätä-hätävarana. Ilmottelen parin viikon päästä koheniko maku. Kiitos tiedosta!

Höyrykonkari

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kasy Näytä viesti
    Atmoksen litkut täällä ohoiohoihoi.

Em.:n tea peach. Mun pullo pelkkää vettä, edelleen. Tuuleta sitä. No perkele pari kuukautta vähintään ja samaa tunkkaista kuraa. Ihan täyttä vettä IMO, vg 100%. Hienoa mahtavaa, eipä ole yhtä juoksevaa tullut vielä vastaan tähän mennessä. Ketutukselta jätän muut puljun nestevalitukset väliin ja meen pesemään iglun ja tekemään uutta setuppia.

Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •