Sivu 28 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18242526272829303132 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541 - 560 / 728

Aihe: Joyetech eVic

Höyrähtänyt

Jaa a. Kaippa se pitää tilata mustatkin osat Mietin että jos tilais easyhedin, niin sitten saisi kaksi härpäkettä. Oikea evic-pitkillä osilla ja vaikka Protankilla, ja lyhyt easy evic tuolla sen omalla ECA-päällä. Toki tuohon ECA -han pitäisi saada pienempi vastus, jotta tuo 3,3 volttia piisais.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Eilen tuli haettua ECA myös mutta eihän se oikein tahdo toimia noin paksulla nesteellä, ku jaksais vaihtaa juoksevampasa sisään.

Wick korvattu myös meshillä mutta jatketaan virittelyä.

Tuli taas piitkästä aikaa todettua miltä kunnon dryhitti tuntuu!

Höyrykone Rotary's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Laitas parit kuvat esille tuosta ECA:sta
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

Höyryttelijä

Sijainti
    Helsinki
    Tää laite alkoi puhuttelemaan mua. Perusakkuihin olin ajatellut tyytyväni, mutta eihän IT-nörtti voi tämmöistä vastustaa!

Olin itse asiassa etsimässä sopivaa mini-spinneriä/twistiä ja menin nyt sitten tilaamaan tämän, sivuuttaen alkuperäisen tarpeeni totaalisesti; Tonninen Twisti on liian pitkä kulkeakseen taskussa, mutta säädettävät voltit on duunissa välttämättömät, kun kerran makuun pääsee.

Nyt odotellessani Irlannin pojan pakettia, voisin jo ennakkoon hankkia tähän 18350 akun (max. mAh) ja siihen nätin (=mustan) putken. Mistä saan kustannustehokkaasti ja nopeasti moiset? En löytänyt tuolta useampaan otteeseen tässäkin ketjussa mainitulta Peleonin saitiltakaan, vaikka niillä on mini-kokoonpano demottu bannerissakin "The new "baby" Joyetech Mod of bajerami "

Höyrykone nallekarhu's Avatar

Sijainti
    Rovaniemi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Make79 Näytä viesti
    En löytänyt tuolta useampaan otteeseen tässäkin ketjussa mainitulta Peleonin saitiltakaan, vaikka niillä on mini-kokoonpano demottu bannerissakin "The new "baby" Joyetech Mod of bajerami "
    http://www.peleon.pl/category.php?id_category=288 http://www.peleon.pl/product.php?id_product=2117

Höyrypää Para's Avatar

Sijainti
    Toijala, Akaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Make79 Näytä viesti
    Tää laite alkoi puhuttelemaan mua. Perusakkuihin olin ajatellut tyytyväni, mutta eihän IT-nörtti voi tämmöistä vastustaa!

Olin itse asiassa etsimässä sopivaa mini-spinneriä/twistiä ja menin nyt sitten tilaamaan tämän, sivuuttaen alkuperäisen tarpeeni totaalisesti; Tonninen Twisti on liian pitkä kulkeakseen taskussa, mutta säädettävät voltit on duunissa välttämättömät, kun kerran makuun pääsee.

Nyt odotellessani Irlannin pojan pakettia, voisin jo ennakkoon hankkia tähän 18350 akun (max. mAh) ja siihen nätin (=mustan) putken. Mistä saan kustannustehokkaasti ja nopeasti moiset? En löytänyt tuolta useampaan otteeseen tässäkin ketjussa mainitulta Peleonin saitiltakaan, vaikka niillä on mini-kokoonpano demottu bannerissakin "The new "baby" Joyetech Mod of bajerami "
    Tuolta -> Joyetech Mod akkuputki
    ja samasta kaupasta efest imr 18350 akku.
    Japa japa

Höyryttelijä

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Para Näytä viesti
    Tuolta -> Joyetech Mod akkuputki
    ja samasta kaupasta efest imr 18350 akku.
    Kiitän - saa samalla suosittua suomalaista
    Tämä 900mAh akkuko on siis liian iso? Efest 900mah Li-ion

Höyrypää Para's Avatar

Sijainti
    Toijala, Akaa
    Se 900mAh on luultavasti liian iso kun siinä on tuo suojapiiri. Evicissä on omat suojaukset. IMR akut todettu muutenkin paremmiksi.
    Japa japa

Höyrykone Rotary's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Ehdottomasti AW tai Efest...
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

Tai panan cgr18650ch, niin on kestoakin vähän enemmän

Edit: Puhe tais ollakin 18350 akuista
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

Höyryttelijä

Sijainti
    Helsinki
    Jees, piti vaan ostaa mini spinneri - ei muuta, ja nyt sitte parista eri kaupasta tilattu Evic 18650 setti + mustat putkipalat + Joyetech 18350 modi + IMR 18350 akku + eCa-tankki + neulapulloa ja kiinalitkuja 100ml koossa. Kiitti vaan vitusti foorumilaisille - Terveisin lompakko

Ollos hyvä vaan
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Huomenna saattaa tipahtaa evicci laatikosta tai viimeistään ylihuomenna.

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Tänään tippui evicci laatikosta ja se kun oli ilman topkäppiä niin kiitos eräälle foorumilaiselle ketä lähetti myös topkäpin.

Alkufiilikset, vähän lelun oloinen ku ottaa käteen ja sekin vain sen takia että toi vasen oikea scrolli jutusta kuului pieni muovinen krohina tms.
    Mutta muuten mainio, eikä enää tunnu lelulta. Päivitin 1.3 versioon. Vähän on valikoissa ihmeteltävää vielä' mutta paljon helpompi käyttää kuin alunperin ajattelin
    Ja kyllähän noi 3ohm boget höyryää 8.9w eli siinä rajoilla mistä itse tykkään, mutta silti tilasin 2ohm boget jos sais ihan vähän enempi irti niistä.
    Alkuviikosta tulee myös 18350 putkia,ala ja yläkäppi.

Overall: saa vamo jäädä eläkkeelle, vielä pitää tutkia ja hutkia valikoita ja noita automaagisia systeemejä.

Kysymys vielä, mikä toi juttu on mikä vilkkuu tossa ruudun alapuolella keskellä, joku dildon näkönen juttu?

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lämpömittari, varoittaa ylikuumenemisesta. Rajan saa itse muutettua.

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Jep, huomasinkin sen ja laitoin rajan ylemmäs. Tää automaattitulitus on oikeasti hyvä, laitoin 5.5s.
    Ei sitä paljoa muuta voi vapottimeen asentaa, kuin mitä tästä löytyy. Paitsi ehkä tehoa enemmän, mutta mulle tää riittää hyvin.
    Miten mä nyt sanoisin, mulla on ollut lambo, lavatube, vamo mut kyllä tää vie voiton kaikista. Tää näyttö on tosi mukava kun näkee monia eri juttuja samaan aikaan.
    Ehkä ainoa pieni miinus mikä tossa nyt vois olla mutta sekin tosi pieni ja varmaan tottuu niin toi tulitusnäppäin, pari kertaa joutunu vähän ettimään sitä.

Onkos kundit ostellu noita eca:n alle tulevia coneja jo, niitä suoria meinaan?
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

Höyrykonkari

Sijainti
    Kuopio
    Millaista clearoa/atoa te pidätte tän päässä? Itsellä nyt 2ohm Bogeja ja 1.8ohm eVod, kummatkin toimii ihan ok. Bogelle vois varmaan hommata tankin, koska ärsyttää tuo jatkuva nesteen lisääminen.

Kangerin MT3 on nyt joku vika. Atomisaattorinkin siihen vaihdoin, mutta 2-3sec höyrytyksen päätyttyä ampuu nesteet suuhun ja akun navalle.
    Jos putkea yrittää tyhjentää puhaltamalla tyhjenee koko tankkia alapäästä :P En älyä.

Evic softa näyttäs olevan 1.2 tässä, onko 1.3 jotain uutta?

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Boge+kartotankki. Taitaa olla sulla jotain tiivistevikaa mt3.ssa. Entiiä mitä uutta on v.1.3:sa kun sain tän vasta perjantaina.
    On erittäin hyvä peli, hiukan liukas vaan toi putken pinta ja tulitusnäppäintä saa välillä hakea -> ei haittaa.

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •