Kyllä noin syvällisten vastausten edessä jää hiljaiseksi ja mietteliääksi.
Kyllä noin syvällisten vastausten edessä jää hiljaiseksi ja mietteliääksi.
KGO & Twist
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Kumpi näistä nyt sitten wickkaa paremmin, puutikku vai tiukka paperirulla?
Voisitteko lopettaa ton p*skan jauhamisen, pysyä aiheessa, keskustella vaijerista sen omassa aiheessaan. V*ituttaa tulla lukemaan tätä aihetta, mikä itseä kiinnostaa, kun pikkupojat ovatkin valinneet tämän leikkikentäkseen.
eka veto maaliin niin ei oo nollista paineita
On se hyvä, että porukasta löytyy se isoveli, joka tuntee velvollisuudekseen tulla ojentamaan pikku suistioista, MUTTA on samalla niin helvetin tymä, ettei huomaa itse kaatavansa bensaa liekkeihin.
Poliisi siivoaa, kun katsoo tarpeelliseksi, näin pienen suistion suhteen powertripperit ja huomionatsit vaietkoot.
KGO & Twist
Saa myös Puffilta huokeammalla,ja ulkomailta vielä huokeammalla.
AGA-T REBUILDABLE ATOMIZER*
Alta 12e tuolta. Ja on ihan se kierre-aga.
No olen kyllä onnistunut koko aga-t skippaamaan kierteistä tankkia etsiessä joten kiitos infosta. Ei kyllä tosin oikein silmää hivele tuo malli... Mites nämä "paremmat" laitteet 22mm kokoluokassa, eli kuinka hyvin pysyy hattu matkassa mukana kanniskellessa? Rsst laitoin toki jo alkuun hammaslanka virityksen o-renkaan alle mutta aika helposti silti liikkuu autossakin huitoessa. Kotona kyllä rsst ahkerassa käytössä.
edit.Tuli tuossa jo kokeilemisen ilosta muun sälän seassa tuo puffin mini did testattua ja on se kyllä hiukan hankala tuo ilmareiän asettelu. Ja hankala tuo oli muutenkin saada toimiin edes jotenkuten, eikä siltikään lähelläkään rsst. Pirkkaa järisyttävillä dry hiteillä.![]()
Nyt mä olen ihan vitun pihalla. Siis puhehan oli kierrekiinnityksellä olevasta hatusta jota juuri tuo AGA-T (jota aikaisemmin Puffilla oli) mitä tässä haettiin? Tiedän kyllä nuo versioerot, mutta useimmat jälleenmyyjät ei. Noita myydään usein ihan millä kaksplusyks peräliitteellä tahansa, ja noista on nyt sitten jossain vielä u-wickille optimoitu versiokin.
Onpahan tämäkin nyt saatu toimimaan kohtuullisen hyvin. Tuo kammio on todella jäykkä ja vaikeahko irroittaa/laittaa takaisin paikoilleen, mutta jospa se siitä ajan kanssa löystyis. Miinusmutteri oli jostain syystä väännetty niin tiukalle, että olin sitä vääntäessäni tuhota koko ruuvin kannan. Tankki näyttäis myös vuotavan jostain syystä tuolta alaosasta, pitää tutkia tarkemmin mistä se johtuu.
Porasin ilmareiän 1,5 millimetriin, nyt on todella ilmava imu ja maku muuttu totaalisesti. Ehkä ois voinut kokeilla alkuunsa vähän pienempää reikää, esim 1,3 tai 1,4 -millistä. Noh, turha sitä tässä vaiheessa on itkeä, hyvin se noinkin toimii.
Kaikin puolin tää on tuhat kertaa parempi laite kuin AGA-T2 eristetyn meshireiän ja tankin pohjan sekä helpon setupoinnin vuoksi.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Ainoa mikä minua tuossa RSST:ssä häiritsee on tuo PP tankki. Sumea tankki häiritsee jotenki, ja moni neste mitä käytän paljon jää käyttämättä tuossa, mikä suuresti vituttaa.
Muutoin kyllä loistava hinta/laatu suhde, harvoin saa näinki hyvää tällä hinnalla. Vielä ku ois se lasitankki nii avot.
Yeah bitch! Magnets!
Juuri kirosin kuinka nämäkin osaavat olla kierrevammasia paskoja. Laatua saat perseestä tolla hintaa, nimittäin tuhdin ripulipaskan.
Pari viikkoa miettinyt tän ostoa ja tässä tämä tais tullakin selväksi että sääsätn hiukan että saa jonkun mikä oikeesti toimii
Paljon näyttää olevan kalliita modeja ja atoja myytävänä. Itse olen ollut kyllä todella tyytyväinen "halppis" vehkeisiin. Esim. Lava tube v4 kiinasta hankittu maksoi 20€ ja on toiminut jo useamman kuukauden täysin moitteettomasti. Mukana tuli vielä hienosti toimiva laturi ja kaksi 18650 suojattua patteria jotka myös ovat toimineet hyvin.
Huomenna pitäisi itselle tulla tämä paljon kohuttu RSST. Toivottavasti on hyvä.