Bubble gum/mint 24mg Hangsen 50 ml Bubble Gum/Mint - Peleon, maistuu ihan hammastahnalle. Ei mun makuun!
Bubble gum/mint 24mg Hangsen 50 ml Bubble Gum/Mint - Peleon, maistuu ihan hammastahnalle. Ei mun makuun!
http://kolmekultaista.blogspot.fi/?m...52925103120341
That's all folks!
Peach sekä irish cream, molemmissa sama parfyymin, saippuan sekä kevyen oksennuksen sekainen jälkimaku...
Blueberry muuten ok, mutta hieman on teollinen tämäkin. 12mg sampleja jopa.
Mint king ja menthol toimii hienosti. Haju ja maku parani molemmissa reippaasti muutaman päivän aikana putelin avaamisesta. Ei häiritseviä sivu/jälkimakuja ja raikkaita ovat!
Irish olikin aika oksennusta purkkituoreena. Itse luovutin sen suhteen mutta lopulta kaverit veivät nämä käsistäni kun pääsivät hetken (no kuukauden) tuulettuneena maistamaan. Kyllä se loppupeleissä maistuikin.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Nonni
Tässä kun on nyt tullu noin 15ml omppua ja 15ml red colaa pajauteltua niin kyllä näitä voi pitkin päivää höyrytellä. tuo red energy puolestaan on jotenki liian "aromikasta" omaan makuun joten sitä onkin tullu paljon vähemmän höyryteltyä. En tehnyt mitään "kypsyttelyä" noille vaan pistin suoraan purkista noihin pienempiin 30ml neulapulloihin ja iskin jääkaappiin. Oli vaan pikkusen perseestä kaataa noihin pienempiin puteleihin tuosta isommasta
Niin ja olihan toi omena tosiaan samaa tavaraa mitä silloin aluksi ostin gecigaretista riistoporvari hintaan (7,99 puntaa 20ml )
Pyh, itse kaatelen aina suoraan noista isommista purkeista 10ml pikkupulloihin kun tarve vaatii.
Kerran hulahtanut vähän ohi pikkupullon reunojen. Alunperin isolla ruutalla siirtelin nesteet mut nyt ei jaksa enään.
Joskus laiskana täytän jonkun clearonkin suoraan 100ml pönikästä
Ainoastaan tuon omenan kaatamisessa oli ongelmaa tuohon pienempään törppöön kun otin sen koko suojakalvon purkista irti. Muihin törppöihin vaan pistin pienet reiät . Nooh ei toi ole kallista tavaraa niin sama sille jos vähän yli menee. Mutta hintalaatusuhde kerranki oikein jossakin tuotteessa.
Vähän turhankin hyvä hintalaatusuhde, en raaski enään ostaa mitään muuta.
Vanhojen aikojen 6€/10ml kuulostaa nykyään suht naurettavalta minusta. Varsinkin kun nykyiset laitteet kuluttavas nesteen loppuun reilusti nopeammin verraten johonkin ego-t rimpulaan.
Otan kyllä kaikki suojakalvot/foliot pois Mut hyvä vinkki, täytyy kokeilla reiän kanssa seuraavaksi.
Siinä ja tässä tosiaan omien kokkausten kanssa. DVn Absintti tulee pakosta tehtyä ja Tinon tiivareita riittoisuuden johdosta.
Aika pitkälti menee tilaus tilaushetken viitseliäisyystason mukaan.
KGO & Twist
Vähän tulee tosta Red Colasta se Dekangin Dr.Pepper mieleen.
Blackcurrant vielä korkkaamatta, tuoksu oli kyllä mainio.
Molemmat tuli tässä aiemmin päivällä.
Sama vikahan tuntus olevan RY4 ja RED L&M kohdalla. Ihan järkyttäviä litkuja. Vielä vois sen HS Delightin ja jotain hedelmävirityksiä testata ennenkun pistää koko merkin banniin.
Toista sataa milliä olis tota Hangsenin RY4 VG vielä ja otin välityypit pari päivää sitten. Ei saatana, kuin kusista vittua imis. Hangsenilla oli alkuaikoina hyviäkin eriä, mutta näitten epätasanen laatu vaan on jotain karmaisevaa.
Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping
Jätkällä on koko ajan maailman parhaimpia laitteita/atoja kauhea kasa käytössä ja sitten yritetään Hangsenin RY4:sta saada höyryteltyä (kusista vittua, sun sanat). Osta vaikka Haloa tai tee Capellan tiivisteistä jotain niin ei mene H-attyt ja Fogatit harakoille.
Joo, ja en mä pahalla.