Libertyn kopiolaitteiden tankki ei ainakaan sopinut originaaliin Joyetechin eGo-T:n atomisaattoriin kun kokeilin, akut on sopinut.
Libertyn kopiolaitteiden tankki ei ainakaan sopinut originaaliin Joyetechin eGo-T:n atomisaattoriin kun kokeilin, akut on sopinut.
"Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related
Eikö sillä olekaan väliä, tuleeko neulalevun alla oleva ura samansuuntaisesti vastuslangan kanssa vai ei? ???
Takaisin piikin saat kiinnittämällä se vaikka tyhjään tankkiin ja painamalla sitä atomisaattorin sisälle samaan aikaan kiertämällä koko hökötystä. Kun tankki on pohjassa asti niin jatka pyörittämistä ja vedä sitten tankkia ylös. Koko ajan kiertäen atomisaattoria ja pitämällä tankkia paikallaan. Nyt piikki on nätisti paikallaan.
Liekö tullut nyt oikeaan paikkaan tämä kyssäri, mutta: vastikään hankittu Ego-T (C-mallia, LIberty Flightsista) lakkasi ensimmäisen höyryttelypäivän jälkeen tuottamasta höyryä. Laite kyllä toimii, mutta laitteen mukana tullut tankki nousee ylös atomisaattorista noin puolen millin verran, eikä pysy sisällä (vaikuttaa liian pieneltä atomisaattorin aukkoon!) atomisaattorissa. Missäpä vika?? Nyt tuota tankkia joutuu imiessä painamaan sisään, että sieltä saa jotain irti! Lisäksi nesteet falskaa, siinä on kädet ja kaikki nesteissä.
Menee hermo nikkispäissään...apuja, KIITÄN!
Tuo C-malli ei ole minulle tuttu mutta annan neuvon sinulle ,osta tuolta vaikka noita bogen cartoja ja trippi ne antaan hyvät höyryt.Niillä pääset aluksi höyrytteleen ettei hermo mene ihan kokonaan ja sit on aikaa säädellä niitä atoja ym siinä egossa http://www.ecigwizard.com/shop/fi/9-kartot http://www.ecigwizard.com/shop/fi/dr...drip-tips.html
Sorry tyhmät kysymykset. Mutta:
-Piti tilata tankkimallin LR-atoja ja tankkeja. Tulikin tilattua seuraavaa:
5pc 2.5ml Capacity JOYE eGo Empty Cartridge(Type B)
Color - Black
5pc 2.5ml Capacity JOYE eGo Empty Cartridge(Type B)
Color - White
[Joyetech] Joye eGo LOW RESISTANCE (LR) atomizer with Logo (Type
Style - Type B
Color - Matte Black
10pc Rubber mouthpiece caps for Joye eGo/eGo T cartridges (Type
Style - Type B
[Joyetech] Joye eGo LOW RESISTANCE (LR) atomizer with Logo (Type
Style - Type B
Color - White
Teenkö näillä nyt mitään? Kokeilin laittaa tohon vanutankkiin mehua, mutta maistuu vaan kamala palaneen käry. Välistä vähän makuakin. Ja ato kuumenee voimakkaasti ulkopinnalta ???
Alkaa ottaa päähän ihan tosissaan.. Oma Joyetech ego-t ei pidä enää nesteitä sisällänsä.. Peleonilta tilatut PG litkut valuu mistä milloinkin pihalle, tosi ärsyttävää.![]()
[quote=holkki]
Siis tuo http://www.finnvape.fi/product/60/51...oil-tank-1-kpl nyt ja heti 8)Alkuperäinen postaaja a päähän ihan tosissaan.. Oma Joyetech ego-t ei pidä enää nesteitä sisällänsä.. Peleonilta tilatut PG litkut valuu mistä milloinkin pihalle, tosi ärsyttävää. :(
[/quote
Ennenkuin rupeat ostelemaan lisätarvikkeita ja luulet, että tankit on turhia, kokeile säätää imutehoa tankkien kanssa. Mulla kans tankit vuoteli alussa, mutta nyt kun vähän rauhallisemmin imee sitä niin ei oo enää tullu koskaan nesteet läpi.
Tankit ja atomisaattorit on vähän kuin naiset, niitä pitää osata käsitellä, että pääsee nauttimaan :P
Mutta toisena vaihtoehtona on tosiaanki toi Holkin mainitsema 510 Dual Coil Tank, tulee nopeasti kun suomesta tilaa, joko FinnVapesilta tai nikotiinittomalta.
Sitten mitä voit kokeilla on noi normi Dual coil kartot, mitä voi sit käyttää vaihto kartona tuossa 510 DCT:ssä.
Kartoissa vaan se huono puoli, että ne voi helposti polttaa käyttökelvottamaksi (Itse polttanut 3 kahden viikon sisällä väärän täyttötavan takia :P).
Mulla ei ole ollut ongelmia vuotojen kanssa (vielä). Tankkia paikoilleen asettaessani olen katsonut missä asennossa neulan terävä kärki on ja sen mukaan koittanut laittaa tankin siten, että kärki osuisi keskelle tankin reikää. A-mallin tankilla se menee helposti, B-mallissa ei ole juuri varaa tankkia käännellä. Olen profetoinut asian siten, että jos tankin tirvaisee atoon suinpäin, neula venyttää tai leikkaa tulpan reikää väljäksi. Joissakin atoissa neula on aika terävä.
Onko tuo oma ego-laturi päättämässä päivänsä?
Lataa kyllä akkuja, mutta missään vaiheessa ei vihreä valo syty laturiin? paitsi silloin kun akun irroittaa laturista, koitettu neljällä eri ego-akulla. pisimmät latausajat olleet 900mah:in akulla +12 tuntia, vaikka ennen latautui reilussa kahdessa tunnissa, kierteet olen puhdistanut sekä akusta että laturista, että mitään nestejäämiä/roskia ei kiertteissä ole. joutuu varmaan kaivaa yleismittarin kaapista ja alkaa mittailemaan ja laittamaan uuden laturin tilaukseen.
Laitteet millä mennään : Ego-t | Bombshell | E-power 18650 + suuri kasa bogen lr kartoja.
Mehut mitkä höyryää : fsusa: jagerbomb | ps: pink spot | DV: absinthe
Terve!
Tilasin pari viikkoa sitte joyetech ego-t savukkeen. Kävi sitten aamulla seuraavasti:
Laitoin savukkeen käyttövalmiiksi eli täytin tankin ja pudotin atomisaattoriin pari tippaa e-nestettä.
Vedin pari henkosta palaneen makuista höyryä, mikä on tyypillinen aina puhdistuksen jälkeen (puhallan atomisaattorin akkupäästä kuivaksi yön ajaksi), ja sitten puff vain laite ei toiminut enää. Akku toimii ja ledi palaa, mutta atomisaattorista ei kuuluu tavallista rutisevaa ääntä enää. Voiko tään ongelman fiksata jotenki, vai onko toi atomisaattori vain kulunut loppuun? Onko mahdollista että atomisaattori ei saa virtaa?
Ei sulla yleismittaria ole? Teeppä vielä sillai, että laitat aton kiinni ja lyöt höökiä päälle...näetko kuumeneeko vastukset? Yleismittarilla näet valinnalla (ohms)...laitat positiivisen aton kantaan/kannan sisälle ja negatiivisen aton kierteisiin...millaisia lukemia heittää??
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Ensimmäiseksi ihan vaan talouspaperitötsällä tms. putsaa akun napapuolelta sinne kenties vuotaneet nesteet veke. Sitten napaa ylemmäsi, jos tarvis..
Velipoijan JoyeTech eGo T-B tuli Puolasta.
Ei oikein vaikuttanut tyydyttävältä. Ei meinaa irrota mitään makuja. Mukana oli yksi tavan ja yksi LR-ato, ja sitä LR:ää se nyt alko vedellä, kun ei siitä tavan atosta saanut mitään ihmeen makuja. Nesteenä on Peleonin RY4 24mg.
Tuntuisi että mun klooni-eGo maistuu paremmalta...
Outo juttu.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Minulla oli aito tankki ihan samanlainen, . Näillä näillä mennään nykyään: http://www.uk-eliquid.co.uk/products...tomisers-4-5ml
Ei haittaisi vaikka tulisi vieläkin enemmän höyryä, mutta kyllä noilla nyt pärjää. Kannattaa tankata litkua usein, muuten elinikä jää lyhyeksi.
Meikän eGoT 1000 mAh USB B tuli Peleonilta ja niiden parin tonnisen lisäksi tilasin 650 mAh:n, myöskin USB, lähinnä sen lyhyyden vuoksi. Vehkeet ovat toimineet vallan mallikkaasti, mitä nyt LR-ato hajosi melkein samantien. Käytän tankkeja, jokunen DC on jemmassa pahan päivän varalle, en tykkää käyttää niitä. Tankkiongelmista pääsin sillä, että näiltä sivuilta jostain, en nyt muista mistä, löysin oikein hyvän vinkin. Tankin suukappaleen uloin osa piikillä, tai millä nyt ottaakaan, pois ja kas kummaa. Höyry kulkee, ei kuseskele suuhun, eivätkä pelit jostain syystä vuodakaan. Se jäljelle jäävä suukappaleen sisempi osa kannattaa sitten tarkastaa että on pohjassa. Eipä tunnu olevan ainakaan toistaiseksi mielenkiintoa vaihtaa minkäänmoiseen uutuusvolttihirviöön. Tuolla höyrystyy ihan kummasti ja VG-sekoituksilla.