Sivu 45 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 354142434445464748495595 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 881 - 900 / 2189

Aihe: peleon.pl

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Vs: peleon.pl

Lainaus Alkuperäinen postaaja SikariMies Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    <Offtopic
    Analogisia ulkomailta? Saako niitä oikeasti tilata jostain, ja mitä maksaa ja onko hommassa oikeasti mieltä? En nyt ole tilaamassa, mutta haluan laajentaa yleissivistystäni...
    </Offtopic
    <OfftopicOn jo historiaa mun osalta, toivottavasti. Kts. Sikarifoorumin sivuilta.</Offtopic
    Oo, tuo näytti niin hifistelyltä vanhojen vinyylilevyjen kanssa, verrattuna tähän, puhumattakaan marlboron polttamisesta. Ei siellä heti löytynyt kyllä verkkokauppoja Marlborolle...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrykonkari

Niin peleonilla oli aitoa joytech osaa ? Pistin muutaman ego-t aton tilaukseen ja pari litkua kanssa.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja naega Näytä viesti
    Niin peleonilla oli aitoa joytech osaa ? Pistin muutaman ego-t aton tilaukseen ja pari litkua kanssa.
    On, mutta ei ne kaikki ole JoyeTech-brand. Niillä on oma osionsa niille.

Mutta hyvältä vaikuttaa ihan "Peleon-brand"-tuotteetkin, mulla on niiden akkuja, ja on tiukkoja vehkeitä. JoyeTech-brändiin en vielä ole koskenut.

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja naega Näytä viesti
    On, mutta ei ne kaikki ole JoyeTech-brand. Niillä on oma osionsa niille.

Mutta hyvältä vaikuttaa ihan "Peleon-brand"-tuotteetkin, mulla on niiden akkuja, ja on tiukkoja vehkeitä. JoyeTech-brändiin en vielä ole koskenut.
    Joo ite kans enne nesteitä tilannu ja hyvää kakkaa on.

Heavengiftsiltä tilasin joytechiä ja tyytyväinen oon, ni mukava saada samaa osaa vähän nopeampaa Suomen kamaralle

Hei

Itse tein ekat tilaukset peleonista Sunnuntai illalla. Seurantakoodi napsahti sähköpostiin Maanantai illalla.
    Ja nyt seurannan mukaan paketti on eilen illalla postitettu puolasta eteenpäin.

6 x 10 ml putelia
    1 x 30 ml putelia
    sekä 2 atomisaattoria.

[url=http://www.youtube.com/user/Vapofukster?feature=mhee[/url]

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja Fukster Näytä viesti
    Hei

Itse tein ekat tilaukset peleonista Sunnuntai illalla. Seurantakoodi napsahti sähköpostiin Maanantai illalla.

6 x 10 ml putelia
    1 x 30 ml putelia
    sekä 2 atomisaattoria.
    Siirry Itellan sivuille ja syötä se koodi sinne. Puolan postin seuranta päättyy Varsivaan....

Höyrykone

Hei

6 x 10 ml putelia
    1 x 30 ml putelia
    sekä 2 atomisaattoria.
    Pyysitkö erikseen seurantakoodia vai tuliko se automaattisesti? Itse en saanut ainakaan mitään seurantakoodia edellisen tilauksen yhteydessä.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    Hei

6 x 10 ml putelia
    1 x 30 ml putelia
    sekä 2 atomisaattoria.
    Pyysitkö erikseen seurantakoodia vai tuliko se automaattisesti? Itse en saanut ainakaan mitään seurantakoodia edellisen tilauksen yhteydessä.
    En pyytänyt tilauskoodia erikseen, tuli automaattisesti/manuaalisesti sähköpostiin

[url=http://www.youtube.com/user/Vapofukster?feature=mhee[/url]

Höyrypää

Sijainti
    Tuusula

Lähetys on rekisteröity.
    Rekisteröinti:16.11.2011 klo 17:14:46
    Paikka:HELSINKI 00000

Kyllä se sieltä tulee. Jollei ylimääräistä viivytystä tule loppumetreillä, aikaa menee tasan viikko tilauksesta. Huomenna kokeillaan sitten 510 tankin ja dual coilin antamia makuelämyksiä. Jospa vihdoin pommistakin löytyisi se oikea aromi.

Höyrähtänyt

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja Fayhra Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fayhra Näytä viesti
    Tilaus laitettu, sitten odotellaan.

Tulee vähän nesteitä vain tällä kertaa kokeilumielessä:

PG Dekang 10ml - Banan - Wybór : 18mg/ml
    PG Liquid 10ml Peleon - Kiwi. - Wybór : 11mg/ml
    PG Liquid 10ml Peleon- Red Cola (CC) - Wybór : 11mg/ml
    PG Liquid 10ml Peleon- Green Tea - Wybór : 11mg/ml

Tilaaminen oli helppoa Google Chromen kääntäjän kanssa englannin ja suomen käännöstä vaihdellen, niin saa aika kokonaisvaltaisen käännöksen.
    Ainoa kerta kun sivu ei toiminut oli kun yritin luoda tunnusta (fatal error) -- Avasin sivun uudestaan ja sitten toimi. Paypal maksu kortilla, np.
    -- Tänään tuli tracking koodi. 10.11 paketti lähetetty ja korkeamman priorityn paketti.
    Eli päivässä saivat tilauksen eteenpäin. Nopeaa.

Eilen tuli saapumisilmoitus, oli varmaan siis 14.11 jo haettavissa, mutta en seurannut suomen päästä tracking koodilla.
    Hyvin pakattu ja 3ml 18mg applea mukana.

Monet täällä hermoilee, että tuleeko se paketti ja milloin. Kyllä ne saapuu ja suht nopeasti jos tavaroita on varastossa, joten ottakaa iisisti. Tracking yms. s-postit ei tule välttämättä ajallaan, mutta pää-asia, että tavarat tulevat.

Höyryttelijä

Tänään lähti tilaukseen klo. 6.22, (puolan aikaa 5.22) Joyetechin b mallin startti setti, 50ml eri litkuja + driptippi. Paketti ei sivujen mukaan oo ainakaan lähteny vielä, eikä sähköpostiin oo vielä vastattu, ehkä sitte huomenna kuuluu jotain.

HöyryGuru

Sijainti
    Seinäjoki

Lainaus Alkuperäinen postaaja AILD Näytä viesti
    Tänään lähti tilaukseen klo. 6.22, (puolan aikaa 5.22) Joyetechin b mallin startti setti, 50ml eri litkuja + driptippi. Paketti ei sivujen mukaan oo ainakaan lähteny vielä, eikä sähköpostiin oo vielä vastattu, ehkä sitte huomenna kuuluu jotain.
    Hätähousu. Ens viikolle se menee joka tapauksessa.

Höyrykone

Itse tilasin maanantain ja tiistain välisenä yönä ja äsken tuli ilmoitus että paketti on postitettu. Maltti on valttia!

seurantakoodia en kyllä saanut tälläkään kerralla mutta eiköhän se paketti tule ilman koodiakin perille...
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

Höyrykonkari

Sijainti
    Helsinki

Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    Itse tilasin maanantain ja tiistain välisenä yönä ja äsken tuli ilmoitus että paketti on postitettu. Maltti on valttia!

seurantakoodia en kyllä saanut tälläkään kerralla mutta eiköhän se paketti tule ilman koodiakin perille...
    itse tilasin pari pulloa noita mömmöjä eilen illalla, noin klo.19, äsken tuli säköpostija jotta ne on lähetetty

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Hätähousu. Ens viikolle se menee joka tapauksessa.

Juu, ens perjantaiks odotan sitä viimestään saapuvaks, mut toivoin et lähtee tänään HETI matkaan.

Niin ku joku mainitsiki, olo on ku kersana ennen jouluaattoa.

Höyrypää

Sijainti
    Tuusula

En tiedä miten noi kuljetukset pelaa Puolan päässä, mutta mulla nyt tulossa oleva lähetys kirjautui Varsovassa vasta kaksi päivää sen jälkeen, kun se oli merkitty lähetetyksi. Nyt odottelen, että menisi lajittelun läpi.

Höyrähtänyt

Eilen 14.22 tehty tilaus ja 21.15 tuli wysylka, eli lähetetty
    Lavatube, E-power 18650, ego 1000mah, ego 650mah

15.11 8.12am tehty tilaus, maksettu paypalilla.. vielä ei ole lähetetty melkein pari päivää myöhemmin, onpas ne hitaita lähettämään. Viimeksi kesti neljä päivää ennenkuin ne lähetti, joten yleensä peleonin kanssa se pakkaaminen kestää pisin, posti sitten kuljettaa parissa päivässä.

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Gortex Näytä viesti
    Eilen 14.22 tehty tilaus ja 21.15 tuli wysylka, eli lähetetty

Ihme juttu, tilasin tasan 8h aikasemmin ja status näyttää aina vaan "maksettu" paypalilla maksoin kans, tai mistä sitä tietää vaikka olis lähtenytki jo, ei oo vaan päivitetty sivuille vielä. (Toive ajattelua)

Tuliko sulle sähköpostiin ilmotus että on lähetetty vai näkykö tilaushistorian statuksessa wysylka?

Vissiin kannattaa unohtaa sekä Varsovan että Helsingin seurantakoodit. Kama tulee kun tulee. Meikäläisen paketin pitäisi olla Hki-Vantaa kentällä koodin mukaan, mutta tuossa se nyt nököttää pöydällä.

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •