Tuli ostettua taas somppuun lasi kovia on hajoilemaan...oliskohan kuudes menossa.
Tuli ostettua taas somppuun lasi kovia on hajoilemaan...oliskohan kuudes menossa.
Osta vaan suosiolla se terästankki, niin kestää sunki toilailuissa mukana...![]()
Luulis kiukaan isän virittävän siihen oman peltitankin![]()
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
En tie mitä on pielessä, mut äkkiseltää sanottuna susi toi V8. Ei tykkää tulittaa hyvin. Ihan sama mitä on kiinni.. Päivitysosan mahdollinen puutos vai käyttäjän osaamattomuus?
Sunnuntaina tilattu, selkeesti kesäheikit töissä ja huomenna (keskiviikko) olis jo paketin oltava käsissä..
Moi,
Onko teille tulossa Innokin iTaste V3.0 VV/VW modia?
Japa japa
Onko iTaste päivitetty VW-piiriseksi?
Alkaa olla melkoisen pätevä pötkö silloin.
KGO & Twist
Milläs aikataulullä yleensä saa esmokelta vastausta meileihin? Toissapäivänä laitoin tilaamastani MVP:stä meiliä mutta ainakaan vielä ei ole mitään kuulunut. Onhan se meiliosoite info@esmoke.fi ? Sinne ainakin viestin lähetin, samaan osoitteeseen mistä tuli tilausvahvistus. Varmaankin itse oon taas kämmäillyt jotain..![]()
Pahoittelut kaikille, ketkä kävivät kaupalla kolmen jälkeen. Pitäisi allekirjoittaneen pikkuhiljaa oppia mattoveitsen käyttöä, ettei tarvitsisi jatkuvasti käydä teippauttamassa kättään.
Pakko kiitellä hyvin sujuneista kaupoista ja meilitse saamastani avusta! You made my weekend!![]()
HUOMIO!
Olisin vailla kahta betatestaajaa uudelle, vielä julkistamattomalle tuotteelle!
Kyseessä on genesis-tyylinen atomisoija, joten kokemus tämän tyylisistä tuotteista katsotaan eduksi. Betatestauksen vaatimuksena on toimittaa minulle 2 viikon sisällä tuotteen saapumisesta testausraportti, jossa kerrot havaitsemasi ongelmat ja plussat.
Jätä hakemuksesi tähän ketjuun, jossa kerro miksi juuri sinun pitäisi saada tuote testiin, eli kokemus aikaisemmista atoista (mistä?) yms seikkoja kannattaa paiskata mukaan.
Tuotetestauksen jälkeen tuotteen saa pitää itsellään, mutta sen eteenpäin myyminen tapahtuu vain minun luvallani.
Tarjoudun halukkaaksi![]()
Aikaisemmat gennyt ja hybridit: Zenesis, mini-DID, AGA-s, Diablo, G-Bell, Silver Dog, RSST, Arrow (Yellowkiss).
Miksi juuri minä? - Koska olen utelias.. Eipä oikeastaan muuta syytä. Minulle ei ole olemassa vain yhtä "oikeaa" gennyä - tyyliin julmetun pieni kammion millin ilmareiällä - vaan mielestä erilaisuus on parhautta kunhan kokonaisuus on balanssissa. Se luettakoon ehkä minulle pieneksi vahvuudeksi, heikkous kylläkin se että aukkoja on sivistyksessä mitä high-end atoihin tulee. Ainakin toistaiseksi vielä. Lisäksi minulla ei juuri nyt ole testausputkea, ellei Swan ehdi saapua... mutta äkkiäkös jonkun kohtuullisen hyvin tulittavan mekaanisen hommaa.
Mä voin testata. Agalla revittiin perä, ja RSST oli helpompi. Eiköhän noi muutkin gennyt jo luonnistuisi. Jaa miksi minä? Olen pelkkää Pirkkaa kokeillut, ja aina miettinyt olisko noi Premiumit yhtään sen ihmeellisempiä...
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Ei nyt konkari mut halu ois testailla.. on kiinanrimpulat,severukset,did,cobra,diablo,g-bell,somppu jne kokemusta. Eli mukaan arvontaan..
Viimeksi muokannut Tonic; 10.06.13 kello 14:31.
Kokeillaas ny... Vanha silica-miesjoka vannoi ettei katiskaverkkoihin sotkeennu... Ollu didiä, somppua, pirkka-agaa. Nykyään käytös pari diabloo, ikarus, ac9, did.
tulossa pino putkia + somppuhybridi + arrow + richman-ato + steamboyn storm-rider
En koe olevani ammattilainen mutta kyllä noi ylläolevat saan toimimaan kivuttomasti. Muutenkin olis kiva päästä testailemaan ja antamaan kommenttia uutukaisesta![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
But why it has to be always me? : No kutakuinkin sieltä mennään missä aita on matalin (kartoilla pääosin). Silicasetit ei tuota ongelmia ja genny skillz ovat paranemaan päin kokoajan (nyt löytyy jo tohotin).
Potkuriksi tarjolla GG, parit PorVarit ja DNA20 boxi eli pääsee testailemaan laidasta laitaan. Aikaisemmat Genny hiplailut (pikatestien ja kaverin siskon lisäksi) AGA-T+, RSST ja mikätoioli joka tuli Kiinan Karamellin kylkiäisenä. Silica puolella Ody, Oddy, Pene, Euforia, kourallinen drippereitä ja muita combohässäköitä. Ongelmanratkonta onnistuu gennyillä ja aika hyvin oppinut tunnistamaan suurimmat plussat ja miinukset.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~