Onko mitään tietoa kellään ss:n meiningeistä.. Tekisi mieli nirvanaa, muttei jaksaisi ventata montaa kuukautta
Näytti vaan saitti olevan auki taas..
Onko mitään tietoa kellään ss:n meiningeistä.. Tekisi mieli nirvanaa, muttei jaksaisi ventata montaa kuukautta
Näytti vaan saitti olevan auki taas..
Fighting the CLONEWARS since 2013
Mun tilanne kaupan kanssa on edelleen kuten aiemmin postasin. Edelleen puuttuu yksi pullo tilauksesta eikä sähköposteihin vastata.
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
Niin kotisivuillaan kuin FB-sivullaan viimeisin uutinen/postaus on viime vuoden joulukuulta. Sinne vaan rahojaan tunkemaan.
Joo antaapi olla sitten..
Savuteshop sivuilla ei myöskään ole kauppiaan nimeä tai puhelinnumeroa ja whois tiedot.. noh.. itse kierrän kaukaa.
Administrative Contact:
Namecheap.com
Namecheap.com Namecheap.com (support@namecheap.com)
+1.6613102107
Fax: +1.5555555555
8939 S. Sepulveda Blvd. #110 - 732
Westchester, CA 90045
US
Creation date: 28 Oct 2011 13:14:00
Expiration date: 28 Oct 2013 13:14:00
Höyrymajuri käväisi kyllä tuolla satakunta miitissä maistattamassa noita movin nesteitä.. Asiallinen kaveri oli ja tuntui olevan homma hanskassa.. Mitä lie tapahtunut
Olen itse ollut poissa pelistä lähes koko kevään ja alkukesän , siitä johtuen tämä ketju on jäänyt kokonaan hoitamatta, suuret pahoittelut siitä. Sivustomme on joutunut jatkuvien hakkerihyökkäysten kohteeksi, jonka johdosta sivusto on välillä näkynyt ja välillä ei. Tämä on johtunut palvelimen ylläpitäjän tarpeesta suojella omaa palvelintaan.
Tämä on samalla vaikuttanut sähköpostiliikenteen takkuamiseen tavalla, että viestit eivät ole tulleet perille puolin eikä toisin.
Teemme tällä hetkellä hartiavoimin töitä, että saamme sivun ja muun tietoliikenteen turvaan näiltä hyökkäyksiltä. Ensi viikon kuluessa uudet sivut uudella softalla pitäisivät olla ylhäällä.
Olen äärimmäisen pahoillani kaikista sekaannuksista ja epäselvyyksistä, joita on aiheutunut. Kun saamme järjestelmät jälleen toimimaan rupean purkamaan ja hoitamaan kuntoon kaikki keskeneräiset ja epäselvät asiat siten, että kaikki ovat varmasti tyytyväisiä.
Vielä kerran vilpittömät pahoitteluni.
Mikko
www.savuteshop.com, info(at)savuteshop.com
Kohta saa taas nirvanaa!!
Itsekin tilasin pari pulloa ja vain toinen saapui perille. Mailit ei mene läpi.. Kauppias voisi varmaan tyhjentää mailinsa jotta uusia mahtuisi tilalle. Haluan tilatun tuotteen tai rahat takaisin.