Ajatus olis videokameran kanssa siellä heilua. Jos sais tuubiin jonkun kivan koosteen tehtyä.
Livestream
Hyvin toimii live. toki tylsää tuijottaa kun ei itse päässyt paikanpäälle. Paras tuo kalju herrasmies tuossa jonkun naisen kanssa, haukottelee ihan kybällä kokoajan.
Mee ulos ottaa happea, ja syö jotain. Jakosenkko kaivoi myös persettään, ja nisca havaittu...
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Jee kiitos striimistä, täytyypi illalla seurailla! Harmi että nyt puuttuu kommentointimahdollisuus vrt. viime vuoteen.
Pitäisköhän sitä itekin raahautua paikalle. Hmm.
Menkää nyt hyvät ihmiset paikanpäälle, siellä ei ketään lyödä. Järjestäjiä kunnioittaaksenne edes. Jos olis mahis mennä/tulla, olisin jo siellä.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Kyllä kommentointi mahdollisuus löytyy kun menee youtubeen kattomaan
Pipariakin on tarjolla
Mitä vittua? En ole edes foorumin jäsen(taidan näköjään olla)
Iik, livelähetys tuubista loppui 4 tunnin jälkeen
Vapefest Finland 2013 Livestream 2 - YouTube jatkuu (vapefest.fi bongattu toi url)
parempi varmaan ku ei kattele streamista ei rupee ku vituttaa ku ei päässy paikalle
viittiskö joku paikalla oleva valottaa mitä täällä on myynnissä?