Provari![]()
Provari![]()
"Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"
kyllähän tuo vamo on yksi hintaluokkansa parhaimpia ja toimiva vehje.
jos sen 50e maksaa niin ostaa vaikka kaksi. tai sitten käytetty provari mutta ne taitaakin ollasitten siellä 120e:sta ylöspäin
Hyvin on muuten toiminu, mutta parin viikon sisään sammunu muutaman kerran itekseen, ihan yhtäkkiä, jopa kesken tulituksen.
Tänään oli pahin, luulin jo että vamo otti ja hajosi. Tulin kotiin ja otin vamon huulille ja tulitin, ei mitään. Otin akkua pois, laitoin takas, ei auttanu. Koitin toista 18650 akkua, ei auttanu. Sitten yhtäkkiä alko toimimaan sillä samaisella akulla. Puolisen tuntia ehdin taas höyryttelee kun taas, sammu kokonaan. Löin pari napakkaa iskua kädellä siihen, se tuntu auttavan.
Nyt on taas pelittäny hienosta, varmaan joku kosketushäikkä jossain.
Vamo on vanhempi malli muovinapeilla, mutta siihen on vaihdettu kunnon jousi joten ei pitäis olla siitäkään kiinni...
paineleppa se putken keskinmäinen liitos kiinni. jos on pudonnut joskus niin voipi olla vähän irti tai keskinapa painunut niin ottaa maihin sieltä
Eipä ole vastaava, matalampi ampeerirajoitus (turha silti minulle pääasiassa näin bogeihmisenä.) ja variable wattage puuttuu jota tykkään ainakin itse käyttää.
Silti kuitenkin juurikin boge-henkisenä vapoilijana haaveissa hankkia Provari Mini ehkä joskus jos sopiva tilaisuus osuu kohdille.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
En oo kertaakaan tiputtanu ja keskinapa on pysyny paikoillaan..
mulla toimi oma vamo stainles steel niin kauan et veti plussa navan nautiluksella eristeenläpi maihin ja poks. tilasin uuden ja käytin alle kuukauden mutta toimi kuten pitää.. itse suosittelin 3 kaverille vamoa ja kaikki laittoivat. kaikilla toimii edelleen. ja voin suositella muillekkin. jos ei ensimmäinen sähkörööki niin ainakin ensimmäiseksi ''tehokkaammaksi'' vv&vw laitteeksi. ja sen jälkeen voi siirtyä porvariin vaikka suoraan. provarista saa rahaa takaisin joo. mutta niin saa vamostakin.. 25-30€ käytetty toimiva eli itse ei jää häviölle paskaakaan. provarissa voi olla se että halvalla ei viitsi myydä ja liian kallista käytettyä ei kukaan osta. + - 0
Nyt kun aamulla heräsin niin oli vamo taas kuollut, herättelin sen henkiin muutamalla napakalla iskulla näppäinten/näytön viereen.Pitäisikö ton keskiputken olla yhtä tiiviisti kiinni yläputkessa kuin korkki on kiinni alaputkessa/alaputki on kiinni keskiputkessa?
Kaiken kaikkiaan jos tämä ottaa ja hajoaa ni samanlaisen ostan uudestaan, on tää niin hyvä peli ollu..
Aabuuva! nyt ku selailen foorumia niin sivusilmällä huomasin et toi vamon näyttö alko vilkuttaa kun viimeista päivää vaikka en koskenutkaan siihen.. Ja taas samaa, 4v akussa, 3ohm kartossa ja Lo:ta sanoo. Ilman kartoaki sanoo Lo tulittaessa.. Nää on näitä henkimaailman juttuja..
No tuota, miten pitkälle nuo 18350-akut riittää, vai kannattaako ostaa suosiolla 18650 akut? Vertailuksi, mulla ei kestä puolisen vuotta vanha 1000ma ego twist ihan koko päivää. Phoenix rda:ta sillä vetelen.
Luulisin et sun kannattais mennä 18650 akuilla sit siinä tapauksessa. Itsekin ajelen Vamoa 18650 Efest Imr:llä ja Panasonicilla. Eikä silti tunnu et kestäis mitään kovin ihmeellisiä, kaks päivää varmaan yhdellä akulla.
Tai sitten ostat 2x 18350 akkuja ja voit käyttää niitä mielesi mukaan. Kahdella akulla kotikäytössä ja yhdellä akulla Vamo lyhyemmässä moodissa reissunpäällä? Antaa kahdella akulla muutenkin lähemmäs niitä tehoja mitä luvataan/näyttö kertoo.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
18650 akulla muistaa vaan että näytössä olevat tehot eivät pidä paikkaansa. Todellinen teho jää pari-kolme wattia näyttöä pienemmäksi.
Aluksi käytin kotona 18350 akkuja mutta niitä joutu vaihtamaan pari kolme kertaa päivässä.. Nyt on menny jonkun aikaa jo 18650 akuilla, yksi kestää sen parisen vuorokautta..
Ja taas kun tulin töistä kotiin ni vamo alko temppuilee, napakka isku kämmenellä näytön viereen/taakse ni johan toimii,...
Jahas, ekat höyryt otettu Vamolla ce8 clearo nokassa. Hyvältä vehkeeltä vaikuttaa. Onkos tässä joku valikko ja pitääkö se kiinamoodi vaihtaa siihen kakkosmoodiin jotenkin?