On jäänyt aika paljonkin laittamatta, kun tämä herra pukkaa videoita ulos aikamoisella vauhdilla..
Ja nytkin laitan vain tämän perjantai illan ratoksi..
Stainless Steel Extended Dream RBA
Siis ton aksentti on jotain tosi kauheeta kuunneltavaa, ei kiitos.
Vaikka suurimman osan ohjelmista, mitä katson, niin katson ilman tekstejä. Mutta tässä kohtaa pitää vetää raja! Kiitti mut ei kiitti..
Pitäs varmaan laittaa tolle hemmolle mailia että laittaa subtitulaarot noihin videoihinsa...
Meinaatte, että kuvat ei yksin riitä?
Ei Toddin tahi Scottin mongerruksen kyllä pitäisi NIIN vaikeaselkoista olla, että yhdessä elävän kuvan kanssa ei teh oleellisesta selvän saisi.
Osaamatta sanaakaan saksaa, puolaa, espanjaa tahi venäjää on monet videot tullut menestyksekkäästi tapitettua, sähkösavukkeiden terminologia kun osin on kansainvälistä.
KGO & Twist
Jahas.. jatketaas...
KTS Storm Telescopic Mod
eBaron Spiral Dripper (www.e-smokeireland.eu)
Hints & Tips for the SS Dream
The SIGELEI #19
Olympus Hybrid Atomizer (spheroid/genesis type)
The Golden Greek (GG) Ithaka
Chinese ZEN Hybrid Clone V2 - YouTube
tuo putki näyttää hyvin paljon chinavelalta?
Sun pitäis päästä kuuntelemaan yhden mun kaverin puhetta, joka asuu ihan perkeleen pohjoisessa Briteissä. Silt on kiva tilaa autoon tavaraa kun hoidan sen yleensä soittamalla. Sen 15 min kun antaa sen puhua, niin voi pyytää aloittaa alusta ihan oikealla englannilla . Mä puhun kuitenkin ihan yhtä sujuvaa englantia kuin suomeakin, eikä siit tajuu yhtään mitään kun se kaveri avaa suunsa Todd on kyllä aika rajatapaus, kun ajatellaan, että itse tykkään kuunnella puhetta, jotta osaan vähän muodostaa ajatuksia painotusten ym perusteella. Välillä toi terävä ja vääntävä aksentti ottaa kyllä päähän
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Quick Update - Altoids Nivel Chip Tin Mod