Hyvät on eväät eikun ääntä kohti![]()
Hirvenmaksaa paistettu pannulla ja hirvilimuu nautittu->saunaa ja sit SUOMI-usa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Illan kaverukset.. ja Ei luojankiitos teeveestä ja jääkiekosta tietookaan.
Moros
Dynamite Varicool: 10A:n rajoitin, 2x Samsung ICR 26C 18650 2600Mah akkua, tehoa 30+Wattia.
toimii alle ohmin setupeilla mainiosti ja akkukesto loistava(piirin hyötysuhde 96%)
- JJ
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Tuo Varicool on hieman kyllä kiinnostanut tuon 10A rajoituksen takia, sais gennyille tuutattua kyllä hurjat tehot. Onkos nuo piirit hurjan hintasia?
Moro
Toi Dynamite varicool meni tuolla irkin puolella heti, mutta tuolla myynti-palstalla on myynnissä toi toinen
eli Grabber varicool. http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/4...tml#post219385
- JJ
![]()
Mä mielellään ottaisin 2x18650 tai vähintään 1x18650, kun ei tuolla 2x18350 saavuteta oikeastaan minkäänlaista akkukestoa sitten tuolla rontti 20W+ luokassa. Viskaa YV:llä jos oisit kiinnostunu tekee mulle tommosen dynamite-tyylisen mötikän samanlaisella kytkimellä![]()
Risa aurinkokennofikkari sai uuden akun ja 510 liittimen + napin kaverikseen, niin saa sitten palvella autossa varahöyrystimenä/fikkarina.
Tarvii vielä vähän valkoista jesaria suojaksi...
auri31 by tumbeliina, on Flickr
Jeesus-teippi Pelastaa!!
Mä en kestä
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Mikäs sieltä pilkistää? Onko näitä jo 510-liitännällä?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Ei ole 510 liitimellä vaan on veijon liitin modin sisään laitettuIMG_1857.JPG
K100 sai messinki paltoon.
Ei oo K18 vaan peräti K-57 tuotantoa.
![]()
DSC_2544 by yksinainenratsastaja, on Flickr
Ja tämmönen tosta kuminauha virksestä sit tuli![]()
jjes34 by tumbeliina, on Flickr
Jeesus-teippi Pelastaa!!
Mä en tiedä onko nuo huikean innovatiivisia ja näppärästi kasattuja, vaiko onko vaan perussähkö hanskassa ja uupuu taito tehdä mitään muutaPääasia että toimii!
Minäpä olenkin tumben uusimman jesari-innovaation omistaja, sain sen synttärilahjaksi, kiitos!
Kävipä niin, että Marzu ja Marko, pari tuttua höyryttelijää kysyivät passaisiko poiketa kahville, kun olivat tulossa näille nurkille ostoksille. No tottahan toki, eihän tässä mitään uutta ole, kun ovat käyneet useasti aikaisemminkin. Ovikellon soitua sisään talsiikin myös Geotrix yrittäen pitää pokkaa naamaa.
Sisään päästyä mulle lyödään käteen kirjekuori jossa on onnittelukortti synttäreiden johdosta, ja iso pahvilaatikko. kortissa on monen tutun höyryhihhulin nimet, ja laatikossa nämä, ja Tumbeliinan tekemä jesarimodi jota tuossa aikaisemmin jo kommentoinkin
2013-05-09 21.07.50.jpg
Kuvasta ei tullut kovin hyvä, mutta putkessa on kaiverrus "Jansu Our Old Good Friend" ja lukitusrenkaassa 40V. Tiesinhän minä, että höyryttelijät ovat mukavaa ja reilua sakkia, mutta että näin. Osaa en edes ole koskaan livenä nähnyt. Hiljaiseksi vetää, kiitos!
PS. Pitikö siihen laittaa se old...![]()