Terve. Olen nyt käyttänyt kys. tuotetta jo aika kauan ja haluaisin vaihtaa seuraavaan höyryyttäjään .
Tuotehan on vain "kokeilu"paketti eGo vision, (eGo Vision Kokeilupaketti | esmoke.fi).
Mitä voisitte suositella seuraavaksi tuotteeksi?
Terve. Olen nyt käyttänyt kys. tuotetta jo aika kauan ja haluaisin vaihtaa seuraavaan höyryyttäjään .
Tuotehan on vain "kokeilu"paketti eGo vision, (eGo Vision Kokeilupaketti | esmoke.fi).
Mitä voisitte suositella seuraavaksi tuotteeksi?
Okei. Osaatteko sanoa vamo 2 parempi vai tämä ?
IMotion 3 V+ (VV & VW)
Varmaan nämä olet tsekannut mutta varmistetaan ettei ole jäänyt välistä:
Jos noista itse pitäisi valita niin ottaisin iMotionin. Tasavirta toimii vain miellyttävämmin omaan suuhun kuin tuo kalkkarokäärmeen rätinä. Toki siitäkin moni tykkää.
Joo. Toi Imotioni kyl näyttäs houkuttelevan enemmän. Mutta kun olen näin amatööri vielä ni kysyn et jos ostaisin nyt tuon Vamo V2 (Vamo V2 VW-mod KROMI tehonsäädöllä 3-15W) Tuleeko siinä mukana ne kaikki kappaleet? meinaan ne suukappaleet tai mikä nyt on oikealta nimeltään.
Osta semmonen minkä itse haluat. Nykyään voi päättää haluuko dildon kokoisen vamon/lavan, vähän egoa isomman Robust/ego-vv vaiko esim nyrkkiin sopivan gripperi/grooven tai jotain siltä väliltä. Kilpailu on luonut hyvät markkinat ja palvelee kuluttajia mukavasti. Jotain volttisäätöistä suosittelen...
Vamo V2 VW-mod, lukee että 510- ja eGo -yhteensopiva,
eli käykö siihen sitten nämä? Ja onko ne hyviä kys tuotteeseen? Anteeksi amatöörimaisuus
Drip tip 510 STD muovi 1kpl/2kpl/5kpl
510-T atomisaattori LR 1kpl/2kpl/5kpl / 510- ja eGo- osat ja tarvikkeet / PUFF
Puuttuu vain pala välistä, driptip tulee höyrystimen päähän, kuten karton tai 510-atomisaattorin.
KGO & Twist
jos saan pyytää, voitko ettiä sopivat palat ni ei tule tilattua vääriä?
Tässä edullisia ja hyviä ehdotuksia Vamon nokkaan, mikä nyt sattuu miellyttään silmää ja osuu budjettiisi.
Kaikki helppoja käyttää ja jos otat jonkin noista niin et tarvi kuin nesteet lisäksi.
Karto-tankki-bundle:
Puff Boge-tankki -bundle 6ml - 3x BogeDCT + 6ml tankki + Ming drip tip / Atomisaattorit/kartomisaattorit/ clearomisaattorit/DCT-tankit/ korjattavat RBA RTA + tarvikkeet - DCT-tankit / PUFF
Pro Tank:
Kanger ProTank clearomisaattori bottom coil 2,5ohm lasiputkella
Vivi Nova:
Vision Vivi Nova Kit V2.5 purettava tankki-clearo 3 atomisaattorilla 1,8/2,4/2,8ohm
Noista suurin oppimiskäyrä periaatteessa kartoilla, ViVi sitten ja Pro Tankki helpoin, joko toimii tai sitten ei.
KGO & Twist
...niin ja akkuja VAMOn tietysti jos ei jo ole, samoin laturi
Vamo käyttää 1 x 18650 tai 1-2 x 18350 akkuja. Varalla hyvä olla jokunen ylimääräinen.
laite, vision vivi nova kitti ja akku tilattu. rahaa meni mutta toivotaa että on sen arvoista.
Juu kun otti sen "paketin", missä on kys laite. akut ja laturi. 57.95E