Mikäs alekoodi tonne käy?
Mikäs alekoodi tonne käy?
Minä ainaki tilaan mieluummin ego2.pl stä. Samaa tavaraa aika samoin hinnoin, ja paljon nopeampaa toimintaa...
Mikäköhän tuolla kestää, kun oon kuitenkin jo sunnuntaina laittanu tilauksen ja ei oo vieläkään lähetetty tai tullut muutakaan viestiä....
Etusivullahan tuo seisoo, käsittelyaika 2-3 TYÖpäivää.
Vaikuttaakos muuten pääsiäinen Puolassa?
KGO & Twist
Njaa että käsittelykin kestää noin kauan.. höhööö ois voinu lukee tarkemmin.. noh onneks litkuja on varastoitu niin ei pääse ainakaan loppumaan
Tilasinpa 12mg/ml VG-pohjaa ja kourallisen makuja, joista oon testannut COLA, 10 ml, CHERRY, 10 ml sekä ETHYL MALTOL 10% PG solution. Heti ensimmäisellä täyttökerralla nesteet värjäs tankin sameeks eikä oo puhdistunut ainakaan vedellä.
Myöhemmin kun otin sähköröökin repusta oli Kanger T2:n imukappale katkennut siististi vaakatasossa keskeltä. Aattelin että reppu kolahtanu johonki, vaan kun vaihdoin Kanger T3:n tilalle ja höyryttelin tankillisen niin tankkia uusiksi täyttäessä hajos senkin imukappale kädessä pidellessä. Nyt en oo uskaltanut imeskellä noita, yks ehjä kangeri jäljellä enkä haluis rikkoo mitään enää. Tankit on tosin pysyny ehjinä toistaikseks.
Onko kellään tullut samanlaista tilannetta vastaan? Makuu en myöskään saanut hirveesti irti noista litkuista.
Uskoisin että tuo Cola on tehnyt tuhojaan.. Lukasepa tuo: http://www.e-savuke.com/vb/tayttones...nesteista.html
Ja paljonko olet lisännyt pohjaan noita tiivisteitä? Kyllä niistä makua irtoo kun tarpeeksi laittaa sekä kypsyttelee oikein. Tuolla DIY-nesteet osiossa on neuvoja.
Joku tilannu inawerashop.com putiikista? Näyttäis olevan edulliset inan pohjat ja aromit. First15 koodilla vielä 15% ale ekaan tilaukseen.
Ei mitään hajua. MNinkähän takia noitakin kauppoja tuntuu olevan useampi
www.inawera.com
Inawera Flavors
Inawera Shop, The Best E-Liquids, Flavours, Bases And Many More!
Ite tilasin ihan Inawera.com:lta ja nyt kun koitan kirjautua, niin valittaa, että salasana ei kelpaa tai tiliä ei oo aaktivoitu ja kun koitan saada uuden salasanan, niin valittaa ettei kyseisellä osoitteella edes ole tiliä. Mitä vittua kysyy epätietoinen?
Paypal näyttää kaiken kuitenkin olevan ihan ok, mutta vähän ihmetyttää
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Olen koittanut useamman päivän rekisteröityä Inawera.comiin, tuloksetta. Olen lähettänyt sähköpostia sinne, ja vastauksena on tullut jo kaksi kertaa, ettei mua löydy niiden rekisteristä. Ovat etsineet sekä sähköpostiosoitteella että nimellä.
Salasanan palautus-linkki kertoo myös ettei spostiosoitettani sieltä löydy.
Nyt koitin tänään kolmannen kerran rekisteröityä eri sähköpostiosoitteella ja eri selaimella (Firefox, aiemmin Chrome) ja nyt rekisteröintilomake sentään herjaa jotain.... sanoo että syntymäpäivä on väärin syötetty, vaikka ei ole.
Lähetin parit kuvakaappaukset sinnepäin ja odottelen nyt, että mitähän ne seuraavaksi vastaa. Selvästi jotain häikkää systeemissä.
Ei onnistu uuden tilin luominen kun kosahtaa syntymäpäivään joka kerta. Ei kelpaa DD/MM/YYYY muoto eikä sekään DD-MM-YYYY minkä automaattikalenteri laittaa ite. Outoa.
Mä viestittelin Inaweran ylläpidon kanssa, mutta loppujen lopuksi he totesivat, etteivät pysty minua auttamaan. Ehdotin jopa, että he voisivat luoda minulle tilin, mutta sekään ei sopinut. Jokin siellä mättää, vaikka sivun ylläpito ei sitä tahdo uskoa.
Niinpä rekisteröidyin ego2.pl-sivulle ja tilasin sieltä haluamani tarvikkeet.![]()
On se kumma jos eivät halua asiakkaitaan palvella.