Vastusarvo ja käytetyt tehot?
Vastusarvo ja käytetyt tehot?
Mulla tässä vuotaa keskinapa. Oisko vinkkejä miten korjataan.
Sulta puuttuu pieni valkoinen tiiviste keskiruuvista.
Tiiviste on paikoillaan. Ei tuo nyt hirveästi vuoda, mutta kuitenki päivän aikana valuu tuonne liittimeen.
Kyllä tuo RSST vuotaa vaikka olis tiivarit paikallaan. Itellä falskas aika tehokkaasti mutta uudella tiivarilla asia korjaantui.
Se on gennyaton enkeliosuus![]()
Vähän väärästä päästä vaan falskas![]()
ainoa mikä ärsyttää tässä niin kondensio joka jää siriseen ja päriseen tohon ilma reikään =D onneksi ei ole ISO asia. muuten itsellä toimii Loistavasti. tällä hetkellä kolmas setuppi 400 meshistä hemmetin pieni tikku kääritty 5x4 palasta ja vastuksena 0.7ohm. ilmareikä 1.5mm. laite on eamodin nokassa ja testissä tollanen puffin vihreä 1500mah 18650 samsungin akku.
Ettei wickais ylitte tai täyttöreiästä falskais? Mä en saa 2x1mm röörejä tuolla tukittua kondensiolla ollenkaa, ellei saa kammiota jotenki tulvii.
Mulla ei pörise ilmarööri. Mutta johtuu varmaan siitä etten sähköporakonetta jaksanut kaivaa eikä mulla ole teriäkään siihen niin suikkasin dremelkloonilla ja kartioterällä röörin isommaksi. Subbareita rakentaneet tietää että tuollaisessa reiässä ei tule vihellystä kun reikä on kartio eikä putki. Vinkki suomiatojen suunnittelijoille, vihoviimeisin high end viimeistely kun reiätkin on säädetty aukoiltaan äänettömiksi.![]()
en mä defu tiiä mistä toi johtuu koska alkaa päriseen toi reikä oli mulla vaaka tai pysty asennossa tää verme.. mut ku hatun ottaa pois ja painaa nappia niin vitusti tuo nakkelee nestepisaroita jokasuuntaan ja hattu on ihan uitettu nesteellä. kauhea rankkasade käy tuolla hatun sisällä kokoajan![]()
"Hyvä" setup ei räiski kamalasti nestettä, eli petrattavaa onEi vaan, aika vaikea se välistä on optimoida noi täysin, mutta tuosta roiskumisesta se taatusti menee 1.5mm reikäkin ajoittain tukkoon.
Heti alettiin kiusoittelemaan >=( elä toki mahassas mölyjä pidättele vaan heitä neuvo mitä muuttamalla saa ton ''yliwickkauksen'' loppumaan..edellinen eilinen setuppi ei tosiaankaan tehnyt tätä. eikä se ensimmäinen. nyt tää kolmas alkanu vetään niinku sprinkleri tuolla.
Ihan puhtaastihan tuo on vaa tehojen optimoimista siihen wickaukseen nähden. Joskus saattaa eritoten ribbon kanthalilla jäädä ilmataskua siihen meshin ja kanthalin väliin niin poksuu sitäkin kautta. Kuhan setuppi lämpiää tasaisesti niin pitäisi kuulua wickaukseen nähden vaan tasaisen kiva "suhina" niin tietää että wickaus on tehoihin nähden kohdillaan
Aika nipottamista, mutta sillai se "optimaalinen" setuppi pitäisi olla mun mielestä![]()
Kävinpäs noukkimassa tänään itselleni yleismittarin niin sain hieman tietoa tuosta vastusarvosta. Sitten alkoi mauttomuuden syyt selkiämään. Kaapeleiden vastus huomioituna sain lukemaksi tasan kaksi ohmia. Virtalähteenä toimii halpaakin halvempi Smokin Telescope AW IMR -akulla (varaus 4,1 volttia). Tuo karkeat 8 wattia jänöhävikkiä huomioimatta ei tietysti oikein pörisytä gennyä. Pitää varmaan kiepsauttaa uusi coili. Eipä tullut eilen mieleen, että 0.25 kanthalin loputtua vaihdoin 0.2 kanthaliin ja noi kiepit on ehkä pikkasen erilaisia pituudeltaan kuin MISTerissä silican kaverina. Odotin siis huomattavasti matalampaa ohmilukemaa neljällä kiepillä, kuin kahta ohmia. Nöösipoika siirtyy takavasemmalle setupoimaan.![]()
Karkea nyrkkisääntö (älkää lyökö) taisi olla noin 3 mm wikille 4/.32, 3/.25 ja 2,5/.2.
KGO & Twist
kyl teil on hurja tahti noiden setuppien vääntämisen kanssa itse oon menny samalla setupilla jo pari viikkoo
mitä nyt välillä kuiva polttanu paskat pois
- JJ
Alkaa menemää jo melkee samassa ajassa setupin vääntäminen kuin kuivapoltto, eikä akkua kulu niin helpompi melkeen niin. Säilyy setupointitaidot skarppina myös![]()