heittääkö ne ulos jos e savuketta polttaa esim lentokentällä tai kaupassa. en ole viittinyt polttaa busissa mutta mitä ne voi tehdä? onko jollain kokemusta?
heittääkö ne ulos jos e savuketta polttaa esim lentokentällä tai kaupassa. en ole viittinyt polttaa busissa mutta mitä ne voi tehdä? onko jollain kokemusta?
Kerran heittivät miut ja kaks kaverii huoltoasemalta ulos ku siinä pöydässä temppuiltiin savulla ei siinä auttanu ku lähtee, ei kehanu jäädä enää en tiiä sitte miksä sitä vekotinta luuli...
Ite en oikein noilla julkisilla paikoilla näkyvästi kehtaa poltella, tulee lievästi huomionhakuinen fiilis.. Tosin jos bussissa vaikka istuu yksin takapenkillä tai jossain paikassa syrjäisellä paikalla näkösuojassa niin se on asia erikseen. Vielä kuitenkin niin uusi juttu ihmisille ni ei kehtaa huomiota kerätä..
joo on ollu sama juttu että en oo missää muualla kun bussissa viittiny. kun olen alle 18 niin en toivoisi että tämä vekotin takavarikoitaisiin. silti on aika kallis vehe
Olen tehnyt aiheesta pienen kyselyn ja täällä vastauksia: Missä sähkötupakkaa voi käyttää?
Vastauksia tuli paljon enemmän mitä tuolla on ja lähes poikkeuksetta käyttöä ei sallita, osa ei halunnut vastaustaan julkaistavan.
http://www.youtube.com/watch?v=wQfj-Ko4KY8
Tässä muuten Johnny Depp polttelee sähköröökiä junassa, elokuvassa The Tourist.
Kyllä se pidempikin pätkä tuubista löytyy. Itse kiinnitin huomioni leffassa tuota katsoessani siihen, että savuke ei näyttänyt kuluvan mihinkään. En ollut viikko sitten näistä laitteista kuullutkaan, mutta Deppin mainospuhe toimi ja heti pistettiin kaverin kanssa tilaus vetämään