Meillä ainakin vedetään ruuvit tongeilla kiinni. Ei mun nakeilla vaan semmosta otetta saa, jotta kunnolla kireälle saisi.
Meillä ainakin vedetään ruuvit tongeilla kiinni. Ei mun nakeilla vaan semmosta otetta saa, jotta kunnolla kireälle saisi.
itse myös vedän pihdeillä ruuvit kiinni. ei nuo ole kertaakaan pelkillä sormilla itellä pysyny. kerran tippui lattialle ja ilmeisesti sopivasti tärähti niin plussa sormi ruuvi aukes joka sittten kusi koko homman ja loput tiiättekin..
Kiitokset, blondiminä ei taas tajunnut, että sellainenkin työkalu on olemassa...Ensi kerralla pihdeillä siis!
pihdeillä kun alkaa kiristeleen sormiruuveja niin kannattee huomioida se että niillä saa ne hyvinkin tunnottomasti vedettyy tiukkaan jolloin vastuslanka voi mennä meshin/silican ympärillä hyvin tiukalle..
Tähän asti olen tehnyt silicasta Misteriin setupit ja nyt sunnuntain kunniaksi oli aika koittaa saada aikaseks ensimmäinen toimiva U-wick meshistä (kahden ekan räpellyksen kanssa kävi ohrasesti malttamattomuuden takia).
Täytyy kyl sanoa, että palkitsi! Maku ja cumulukset kohdillaan. Nyt luulen tunnistavani silican maunkin ;P
#325 meshistä patukka ja 0.25 kanthalia 3 kieppiä Jalippon ohjeiden mukaisesti. Nallekarkki pääsi uusiin leveleihin. Virne taisi jäädä naamalle pysyväksi...![]()
Eij jaksa aina päivitellä...
Protomalleissa olleet messinkimutterit alkoivat pidemmän päälle tuottamaan melkoisen pahaa makua.
Juuh, näin sivuheittona vaan tokaisin. Annoin itse modaajankin maistaa pidemmän aikavälin jälkeen tuota mehevää messingin makua. Ei tykännyt. :P Rosterisena siis pysynevät jatkossakin nuo sormiruuvit.
Tulipa hetken mielenhäiriössä setupoitua MISTeriin silica setup. Oli hauska työpäivä nestesäädön kanssa kikkaillessa, kun dryhittejä seurasivat tulvimiset ilmareiästä ulos. Viimeisen kerran auton ratissa. Nyt on taas u-wick paikalla 400 meshistä, nestesyöttöä raotettu ehkä 1/4 kierrosta ja vehje toimii paremmin kuin koskaan ennen. Tällä kertaa jätin meshin vähän ylemmäs kuin edellisellä kerralla, ja maku on niin puhdas, ettei paremmasta väliä. Mieletöntä, että pienillä setup-muutoksilla tämä hybridi skaalautuu niin paljon throat hitin suhteen.
Tulipa tässä mieleen, kun oli tuosta Trolliputkesta (18700) puhetta, että onko joku urhea kokeillut, miten U-wikki pysyy mukana 40+ watin tehoilla?
TEORIASSA tästähän luulisi irtoavan sellaiset 7,5 volttia 1.5 ohmin vastukselle täysillä akuilla.
KGO & Twist
Hui. Näen jo liekit siellä kammiossa? Sit vetää tulta henkeen ja aaah.
Ei vaiskaan, palovaaraa ei vissiin ole kuin kammio auki kärytellessä vai?
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
musta vähän tuntuu ettei toi jaksanne wickata niin paljon eli palaneen makua mahd. tiedossa.. ja paljon.
Tuosta en olisi ihan varma, koska Odysseuksella ainakin stäkättynä vetely onnistui, en tosin muista paljonko Jalippolla oli piipussa.
Itse jäin sen vähän perusteella mitä tätä meshillä ajoin, että wikkaa silicaa paremmin.
Mahtaisikohan nappi antaa myöten kahdelle 18650-akulle, olisi kiva keräilykapistus tuollainen 19300 putki.![]()
KGO & Twist
minusta vähän tuntuu että se itse mesh pötkö kuumenee noilla tehoilla niin paljon että alkaa räkiin nestettä jo ennen vastusta jolloin vastus tärähtää punahehkuun nopeesti ja palanutta makua piisaa.. vaikka syöttö olisikin täysin auki ja se pötkö lilluisi kirjaimellisesti nesteessä niin 2 akulla sinne tulee niin vimmatusti poweria että tollanen rautaverkko putki imasee lämmön itseensä kuin imuri jolloin alkaa hylkiin nestettä enemmän ku mitä jaksaa nostaa.
Tää on vain minun mielipide enkä halua astua kenenkään varpaille joten ei aloteta sormella osoittelua ja tappelua jookos![]()
Pohdintaahan tämä, lähinnä noiden stäkkiputkien mielekkyyttä yritän arvioida.
KGO & Twist
Onhan tuota yli 40W vapottelua kokeiltu, mutta käytännössä tarttis olla sit just nappiin tehty setup. En oikein usko että tuo Mister aivan stäkätyille akuilla jaksais noin hyvin wickata, joutus nestesyöttöä avaamaan niin paljon että riskinä olis sitten kammion tulviminen. Kannattaa oikeasti nyt kokeilla ne 20-25W vapottelut niin että homma on hanskassa, ennen kuin siirtyy 30-40W.
Miksi akkuputken halkaisijaa pitäis kasvattaa, jos on kuitenkin 18xxx-akut sisällä?
Itselläni oli 0.5ohmin vastus vahingossa Misterissä meshin ympärillä ja hyvin jakso wickata, pidemmissä ketjuhöyryttelyissä saatto pikkasen kärähtänyttä antaa, mutta muuten toimi oikein kivasti. Tosin löylyt oli niin äkäset, että pitkiä imuja ei oikein kärsinyt ottaa, niin tiedä sitten miten 40W mahtaa olla käytettävyyden kannalta..![]()