Natsu, mä näen ton asian vähän toisin päin. Tosin jollain tähän on varmastikkin ihan dataakin olemassa, mutta mun mielestä se suurempi vastus tarkoittaa myös suurempaa virran määrää, jotta se coili saadaan samaan lämpöön kuin se pienemmällä vastuksella oleva. Siis tämä mun näkemus ja sillä perustelen itselleni ainakin sen, että tommonen heikko eGo:n akku ei vaan jaksa jyllätä suurella vastuksella.
TripleA:lla on kanssa aika hyvä pointti mun mielestä. Ei meitä pamppujen, modien, rodien, tubejen ja ties minkä kaulinten imuttajia ole varmaan kovin paljon, joka omalta osalta myös syö Evod käyttäjien määrää. Tosin itse pyrkisin saamaan noi kivikautiset 510 wannabe tupakan korvikkeet tankkeineen pois kaupoista, koska ne antaa varsin kapean kuvan uusille käyttäjille, jotka tutustuvat laitteeseen markettiostoksena kaverin huhupuheiden mukaan. Toisena puolena sitten päästään siihe, että onko esimerkiksi eGo-Evod-yhdistelmä liian pelottavan näköinen paketti röökaajalle? Se voi hyvinkin olla. Siinä taas päästään siihen, että kaikkien myyjien pitäisi panostaa entistä enemmän esimerkiksi ohjevideoihin, selkeisiin ohjeisiin ja tarjota selvästi aloittelijoille/röökaajille simppeli tie kädestä pitäen hyöryttelyyn (vihaan muuten sanaa höyryttely...en tiedä miksi...mutta onpa tyhmä sana)