Sivu 36 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2632333435363738394046 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 701 - 720 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

Vs: Ego-T

Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Woot...pohjaosa?
    Siis sen piikkilevyn (levy, jossa on kiinni reiällinen piikki) alla on suoraan vastus keraamisen kupin päällä. Ja sen keraamisen kupin reunoilla on teräsvillaa. Mitään muuta ei voi irroittaa rikkomatta kun piikkilevyn lankoineen.
    Miksi muuten säädit sitä atoa höyrymikke?
    Vuotaako? Tosta tekstistä vähän saa kuvan, että käy liiankin märkänä, joka vaikuttaa kyllä höyryntuottoon, jos ei voltit riitä.
    Kait sulla on silikonikorkki tankissa?
    Mä väänsin sen piikkiosan pois ja siel alla oli sellanen metallikaulus, n.3mm:n reikä keskellä, jonka alta löytyy vasta villat ja vastus? Mun pitää varmaan silputa niitä lisää, jos se oli joku viallinen?

Ei vuoda, mut koetin säätää ku mulla atot kestää 1-3vkoa, ja tuntuu, että muilla kestää paljon pidempään. Lisäks tuntu että höyryäkin tuli vähän niukasti.

Silikonikorkki? mulla on siinä tankin täyttöpäässä se muovikorkki, siis se joka on sen kumitulpan jälkeen paikallaan ku paketin avaa, siihen puhkaisen reiän, ennen ku törkkään sen atoon, ja sit suuosaan vedän sen kumiskordarin päälle?. Oonks mä ihan pihalla jälleen

Höyrykonkari eeHman's Avatar

Sijainti
    Kerava

Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrymikke Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Woot...pohjaosa?
    Siis sen piikkilevyn (levy, jossa on kiinni reiällinen piikki) alla on suoraan vastus keraamisen kupin päällä. Ja sen keraamisen kupin reunoilla on teräsvillaa. Mitään muuta ei voi irroittaa rikkomatta kun piikkilevyn lankoineen.
    Miksi muuten säädit sitä atoa höyrymikke?
    Vuotaako? Tosta tekstistä vähän saa kuvan, että käy liiankin märkänä, joka vaikuttaa kyllä höyryntuottoon, jos ei voltit riitä.
    Kait sulla on silikonikorkki tankissa?
    Mä väänsin sen piikkiosan pois ja siel alla oli sellanen metallikaulus, n.3mm:n reikä keskellä, jonka alta löytyy vasta villat ja vastus? Mun pitää varmaan silputa niitä lisää, jos se oli joku viallinen?

Ei vuoda, mut koetin säätää ku mulla atot kestää 1-3vkoa, ja tuntuu, että muilla kestää paljon pidempään. Lisäks tuntu että höyryäkin tuli vähän niukasti.

Silikonikorkki? mulla on siinä tankin täyttöpäässä se muovikorkki, siis se joka on sen kumitulpan jälkeen paikallaan ku paketin avaa, siihen puhkaisen reiän, ennen ku törkkään sen atoon, ja sit suuosaan vedän sen kumiskordarin päälle?. Oonks mä ihan pihalla jälleen
    Tässä näkyy neulalevy.

Sen alla on vastus. Ton hökötyksen päällä ei ookku tankki.

Silikonikorkkeja juuri tankin täyttöpäähän saat esim. peleonilta. Korvaa siis muovikorkin. Mun mielestä aika ehdoton jos haluu pommin varman aton.

Toi kumitutti tankin suuosan päälle on vähän niinku tarkotettu kuljetukseen suojaks, jos pelkää pöpöjä.
    Onhan siinä reikä, et voi imuuttaa sen kanssaki, mut tuppaa keräämään vaan kosteutta sen alle. Itselle aika turha kapistus.

Miten sulla atot noin vähän kestää? Siis onko ne edes rikki (vastus palanut poikki), vai heivaatko ne roskiin, kun tulee joku ongelma?
    että semmoista...

Höyrykonkari

Nyt tuli heavengiftsiltä valkonen ego-t. http://www.heaven-gifts.com/product-360.html ja 10 extra cartridgee. Akut latautumassa ja kohta pääsee maistelemaan

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja naega Näytä viesti
    Nyt tuli heavengiftsiltä valkonen ego-t. http://www.heaven-gifts.com/product-360.html ja 10 extra cartridgee. Akut latautumassa ja kohta pääsee maistelemaan
    edit: joo huhhu et on smuutti vehje ja tyylikäs samalla, ei voi ku suositella ! Itelläni ei ainakaa lyhyen testailun jälkee vuoda millääntavalla ja toi paljon puhuttu tankin puhkaseminen ei tuottanu mitään ongelmia.

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

edit: joo huhhu et on smuutti vehje ja tyylikäs samalla, ei voi ku suositella ! Itelläni ei ainakaa lyhyen testailun jälkee vuoda millääntavalla ja toi paljon puhuttu tankin puhkaseminen ei tuottanu mitään ongelmia.
    Onneksi olkoon hyvästä aloituslaitteen valinnasta. Seuraavaksi saatkin ruveta kahlaamaan läpi noita atomisaattorin korjaus ja huolto ketjuja, koska varmasti haluat pitää tuntuman yhtä smoothina myös jatkossa. Jos samalla maulla höyryttelee, niin jo kerran viikossa tehty atomisaattorin putsaus lisää käyttöikää useisiin kuukausiin ja tuntuma pysyy uudenveroisena!

Höyrypää conii's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Heips taas yksi uusi ja kokematon eGo T:n käyttäjä. olen kahlannut läpi tätä kyseistä ketjua koskien ego aton ongelmia sekä tankkien ongelmia, laite ollut minulla käytössä vasta muutaman päivän mutta tulevia huolto toimenpiteitä koskien yrittänyt keksiä keinoa saada tuota aton levyä (jossa piikkikin on) irti. En ole vielä a mallin egoon (pienenevällä kuorella) sopivaa pinsettiä yms vehjettä löytänyt. onko muita tapoja tai ideaa mistä voisi löytää sopivat työkalut tuohon hommaan? kaksin kappalein videoita katsonut kyseisen operaation tekemiseen ja hyvät neuvot siitä saanut mutta vielä se irrotus työkalu uupuu...
    Vai onko ainut vaihtoehto hommata b mallin ato ja sitä käyttää/huoltaa, tiedän että se järkevämpää huollon kannalta kaiketi on muttakun juuri ostettu setti niin ei tekis mieli ihan heti ostella varaosia kun vanhatkin vielä toimii. vuotamisesta sen verran vielä ettei mulla ole vuotanut juuri lainkaan eikä avokin samanlaisessa ole ollut mitään mainittavia ongelmia.

Autakaa tietämätöntä joskos saisi jatkossakin noita käytettyä ja pidettyä aton fressinä

Ps. neljättä päivää ilman analogista ja hyvin menee.
    Pss. laite itsessään ostettu SauhutOn:ista ja nesteet ecig:stä joskos tuosta jotain hyötyä on.

Höyrypää

Sijainti
    Tuusula

Lainaus Alkuperäinen postaaja conii Näytä viesti
    Heips taas yksi uusi ja kokematon eGo T:n käyttäjä. olen kahlannut läpi tätä kyseistä ketjua koskien ego aton ongelmia sekä tankkien ongelmia, laite ollut minulla käytössä vasta muutaman päivän mutta tulevia huolto toimenpiteitä koskien yrittänyt keksiä keinoa saada tuota aton levyä (jossa piikkikin on) irti. En ole vielä a mallin egoon (pienenevällä kuorella) sopivaa pinsettiä yms vehjettä löytänyt. onko muita tapoja tai ideaa mistä voisi löytää sopivat työkalut tuohon hommaan? kaksin kappalein videoita katsonut kyseisen operaation tekemiseen ja hyvät neuvot siitä saanut mutta vielä se irrotus työkalu uupuu...
    Vai onko ainut vaihtoehto hommata b mallin ato ja sitä käyttää/huoltaa, tiedän että se järkevämpää huollon kannalta kaiketi on muttakun juuri ostettu setti niin ei tekis mieli ihan heti ostella varaosia kun vanhatkin vielä toimii. vuotamisesta sen verran vielä ettei mulla ole vuotanut juuri lainkaan eikä avokin samanlaisessa ole ollut mitään mainittavia ongelmia.

Autakaa tietämätöntä joskos saisi jatkossakin noita käytettyä ja pidettyä aton fressinä

Pss. laite itsessään ostettu SauhutOn:ista ja nesteet ecig:stä joskos tuosta jotain hyötyä on.
    Paperiklemmari on hyvä työkalu.

[/quote]

Tässä näkyy neulalevy.

Silikonikorkkeja juuri tankin täyttöpäähän saat esim. peleonilta. Korvaa siis muovikorkin. Mun mielestä aika ehdoton jos haluu pommin varman aton.

Toi kumitutti tankin suuosan päälle on vähän niinku tarkotettu kuljetukseen suojaks, jos pelkää pöpöjä.
    Onhan siinä reikä, et voi imuuttaa sen kanssaki, mut tuppaa keräämään vaan kosteutta sen alle. Itselle aika turha kapistus.

Miten sulla atot noin vähän kestää? Siis onko ne edes rikki (vastus palanut poikki), vai heivaatko ne roskiin, kun tulee joku ongelma?
    [/quote]

Joo, ja ton neulalevyn alla oli em. metalli kaulus, eli ei näkyny vastuslankaa tms. ??? koetin sitä vähän polttaa, jotta oisin nähny, et missä hehkuu, mutta mitään ei näkyny, sen metallilevyn alta kuului "rätinää" niinkuin asiaan kuuluu, liemi siis kärysi kyllä.

Täytyypä testata silikoneja

Sitte oon aton heivannu pois, ku ei enää kuumene, eikä tee mitään muutakaan (höyryä). Siitä oon päätelly, että sökö on, ja eikun roskiin.

Höyryttelijä

Onko sulla mennyt toi neula poikki vai? Neulan ja levyn pitäisi tulla yhtenäisenä ulos.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja htwt Näytä viesti
    Onko sulla mennyt toi neula poikki vai? Neulan ja levyn pitäisi tulla yhtenäisenä ulos.
    Kyllä tuo kuvan piikki ja levy ihan ehjältä näyttää...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja htwt Näytä viesti
    Kyllä tuo kuvan piikki ja levy ihan ehjältä näyttää...
    No kuvassa on ehjä, mutta siinä luleekin Peleon

Höyrykonkari eeHman's Avatar

Sijainti
    Kerava

Irrotus työkaluna toimii parhaiten ihan tavallinen talttapää ruuvari, sekä A, että B atoon.

Viimeinkin löysin videon, jossa joku käyttää samaa tapaa, kun itse olen aina käyttänyt.

Tässä http://www.youtube.com/watch?v=MySqE-hcUuM
    että semmoista...

Innostuin taas rassailemaan noita tankki atojani paremman höyryn toivossa. Mutuna tuntuisi olevan merkitystä miten tuon neulalevyn asemoi suhteessa vastuslankaan. Aikaisemmin ollut jatkuva ongelmana, ettei vastuslangalle tunnu valuvan nestettä tarpeeksi nopeasti. Saanut kohtuullisen lyhyitä imuja ja pitänyt ime todella hiitaasti ja rauhallisesti. Nyt asemoin neulalevyn alapinnassa olevan uran samansuuntaisesti vastuslangan kanssa, rullasin langan levyn alapuolelta siten, että se roikkuu nyt melko varmasti reilusti kosketuksissa vastuksen kanssa. Vielä kun langan korkeudelle löysi "sweet pointin" niin nyt kostuu todella hyvin ilman merkittävää akun navan kostumista. Oletteko muut huomanneet samaa?

Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiiltokuva Näytä viesti
    Innostuin taas rassailemaan noita tankki atojani paremman höyryn toivossa. Mutuna tuntuisi olevan merkitystä miten tuon neulalevyn asemoi suhteessa vastuslankaan. Aikaisemmin ollut jatkuva ongelmana, ettei vastuslangalle tunnu valuvan nestettä tarpeeksi nopeasti. Saanut kohtuullisen lyhyitä imuja ja pitänyt ime todella hiitaasti ja rauhallisesti. Nyt asemoin neulalevyn alapinnassa olevan uran samansuuntaisesti vastuslangan kanssa, rullasin langan levyn alapuolelta siten, että se roikkuu nyt melko varmasti reilusti kosketuksissa vastuksen kanssa. Vielä kun langan korkeudelle löysi "sweet pointin" niin nyt kostuu todella hyvin ilman merkittävää akun navan kostumista. Oletteko muut huomanneet samaa?
    Itte oon kans aina laittanu neulalevyn uran vastuslangan suuntaisesti, oon tosin luullut ettei sitä edes saa muulla lailla..

Höyrypää

Sijainti
    Tuusula

Että osas säikyttää! Ainoa eGo-T ato alkoi tuntua tukkoiselta, joten otin piikkisysteemin irti tarkistaakseni vastuksen tilan. Kunnossahan se oli... tein sitten pienen kuivapolton ja tilanne oli siltä osin ok. Lanka näytti siistiltä, mutta hiukan liian harottavalta, joten kääntelin vähän paremmin nippuun ja sitten se nippu olikin pöydällä! neulan reikä oli edelleen ummessa, joten tökkäsin sen auki ja sieltä putosi pöydälle pieni metallipalikka. Uutta lankaa on vasta tulossa, joten hetken tuumaamisen jälkeen päätin tutustua tarkemmin irronneisiin osiin. Metallipalikka paljastui punokseksi, jota perinteisissäkin atoissa käytetään. Se oli ollut kierrettynä langan pään ympärille. Totesin, ettei se siitä huonommaksi muutu, jos yrittää korjata vanhoilla kilkkeillä. Punos suoraksi pöydälle ja langan säikeet siihen päälle mahdollisimman tasan, nuppineula siihen samaan nippuun apuvälineeksi ja punosta rullalle. Jummijammi, se onnistui. Sitten nippu takaisin neulan sisään, ato kasaan ja testaamaan: toimii kuten aiemminkin!
    Yllättävän herkästi lähti lanka irti, mutta onneksi takaisin saaminen osoittautui vastaavasti pelättyä helpommaksi. En muuten pura tuota atoa enää ennen kuin uutta lankaa on kotona!

Höyrykone pki's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Mulla 2kpl 1000mAh usb-passthru ego akkuja, joista nyt toinen ei enää suostu latautumaan laturilla täyteen.
    Punainen valo palaa tasaisesti loputtomiin
    Kuitenkin usb-piuhalla tuonkin saa ladattua täyteen ja jos kokeilen ladattua akkua laturiin.. niin laturissa syttyy vihreä valo.
    Onkohan tuo toinen nyt sitten hajoamassa.. pahus..

DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

Höyrypää conii's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Voihan persus
    Avasin aton ja putsailin ja kuivapoltin sitä, hävisi lanka ja nyt ei uskalla käyttää
    saako noita lankoja nopeesti jostain vai oliskos uuden aton(tai coilin) osto edessä?

Höyrykone pki's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Voihan persus
    Avasin aton ja putsailin ja kuivapoltin sitä, hävisi lanka ja nyt ei uskalla käyttää
    saako noita lankoja nopeesti jostain vai oliskos uuden aton(tai coilin) osto edessä?
    Nappaa jostain hajonneesta clearosta tai hätätilassa taiteile teepussin narusta.
    Peleonilta tuota saa metri tai 5m erissä.

DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

Höyrypää Stoney's Avatar

Sijainti
    Kotka

Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Voihan persus
    Nappaa jostain hajonneesta clearosta tai hätätilassa taiteile teepussin narusta.
    Peleonilta tuota saa metri tai 5m erissä.
    Muistaakseni se hätäapu meni niin, että tee se lanka TEEPUSSISTA, ei teepussin narusta.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

Höyrypää conii's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Tee pussejä löytyy kyllä mutta kummasta tuon nyt teen pussista vai narusta? ja siksi toisekseen nyt ei muuten enää kuulu vastuksesta ritinää??
    Onko mulla myös vastus rikki, lämpenee ja hehkuu kyllä mutta ei raksu eikä poksu?

EDIT. Huijasin kokeilin uudelleen kuivapolttona niin kyllä toi rätisee tosi vähän kylläkin eli kaiketi vastus ei ole rikki.

Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •