En mää sillä
Yritin vaan kehua puljua.
Honey cured oli kyllä itsellä
sen sortin pettymys etten toista kertaa
ota, tosin mun pohja oli väärää.
En mää sillä
Yritin vaan kehua puljua.
Honey cured oli kyllä itsellä
sen sortin pettymys etten toista kertaa
ota, tosin mun pohja oli väärää.
Onkos jollain jo mielipiteitä Copsa nesteistä?
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Tänään tuli Lasselta copsa black maistiainen, haju on ainakin kovasti Fazerin salmiakkia muistuttava.
Makutestit sitten parin päivän päästä![]()
Höh. Kylläpä ihmset saa nopeasti. Nyt on shippauksesta viikko ja ei vielä näy. Odottavan aika on pitkä.
Jees. Jos ei huomenna tuu, niin sitten onkin aika sama tuleeko pariin viikoon. Työretki Lontooseen. Pitääpi katella jo mestat valmiiksi, että mistä sieltä saa litkuja.
Onko nyt suussa vikaa, vai onko tässä Butterscothchissa kahvimainen jälkimaku?
KGO & Twist
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Hiphei. 17.4 noin 11.30 tilattu. 19.4 klo 13.00 tavarat postilaatikossa. 8 putelia siististi pussissa pehmokuoressa, ei vuotaneita. Toimii, ja hyvin toimiikin. Tämä oli eka tilaukseni muttei viimeinen.
Täsmälleen samat päiväykset mun tilauksella ja ei oo näkyny. Taitaa olla swaggerin syy. Mullekkin sitä tulossa.
Kukaan kokeillu noita Copsa mehuja? Tuotteesta kerrotaan, että ovat "out of this world" ?? Eli todellista paskaa vai jotain kerrassaan uskomatonta?
Black copsa on nyt maisteltu ja haisteltu.
Ei nyt ihan tämän maailman ulkopuolelta kumminkaan.
Jos nyt joku tosielämän verrokki pitäisi löytää tälle lähimmäs ehkä osuu turkinpippurin jauho.
Makua tässä piisaa reippaasti mutta joku häiritsevä pippurin tjsp kemiallinen maku tässä suosikiksi nousemisen estää.
Buzz black licorice jatkoon vaikkakin hieman maun määrässä häviää.
Edit: BBL oli loppumassa joten löin näitä tankkiin sekaisin ja tämä kombo taitaa
olla mun makunystyröille SE juttu.
Olikohan tuo ollut nyt sitten 1BBL + 3BC
Voi olla että tuo häiritsevä maku häipyy jos jatkaa enemmän, tämä blandis on siis tehty tuolla kaupan ehdottamalla suhteella.
Viimeksi muokannut krib; 23.04.13 kello 11:22.