Sivu 66 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 165662636465666768697076116166 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,301 - 1,320 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Leksi, kokeileppa purkaa nappi ja katso sitä napin rungon välipohjassa olevaa reikää, eli sitä mistä napin keskiakseli kulkee läpi.

Omaani oli jäänyt pieni terävä rengas, tai muuta työstöjätettä ton reiän sisäreunoille. Tein hiekkapaperista rullan ja pyöräytin tuon reiän sisäseinät sileiksi -> problem fiksed.

Toki sisäänajolla nuo myös muotoutuu, mutta jos selvää takkuamista niin kannattaa vilkaista.

Leksi, jos ei nappi ala pelittämään niin pistä yv:llä osoite ja laitetaan uudet palikat tulemaan. Yksi nappi vaihdettiinkin jo viime viikolla, siinä oli 'näppäinlukkoholkin' sisäpinnassa pientä heittoa ja tahmasi sen takia. Se, painonapin liukupinta, tai Jalipon mainitsema reikä onkin ne ainoat vaihtoehdot.

Höyryttelijä

Sijainti
    Järvenpää
    Mites tuo, siis avataan ihan ruuvaamalla?

Höyryttelijä

Sijainti
    Tampere
    Millon näitä saa taas? =)

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Onhan niitä tuolla myytävänä...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Eino_Keski-Pönttö Näytä viesti
    Millon näitä saa taas? =)
    Päivitellään tuohon ketjun aloitusviestiin / kauppiaat osastolle aina uusinta infoa.

Höyryttelijä

Sijainti
    Tampere
    En oo omaan silmään nyt löytänyt, eli mistä?

Höyryttelijä

Sijainti
    Järvenpää
    Hetkinen! Problem fixed! En ollut ihan tajunnut tuota napin rakennetta, nyt muuten pelittää ja smoothisti! Siis ongelman tuotti se, että tuota lukitusrengasta pyörittäessä kiinni, alunperin luulin että tuo pohjanappi pyörii tyhjää, eikä se vaikuta mitään että se koko pohjanappikin pyörii siinä lukitusrengasta kiinni laitettaessa. Nyt vasta tajusin että eihän se pyörikään tyhjää, ja mulla on ollut koko nappi jonkun verran "poissa paikaltaan", kun se on pyörinyt auki koko osa. Pyöräytin puolivahingossa tuon ihan pohjaan saakka ja johan pelittää, taas oli omassa tyhmyydessä vika.
    Onpas muuten helkkarin hyvän tuntunen nappi! Johan nyt Ei rahisekaan enää ja kovaa tulittaa. Ihan naurattaa kun tuli tehtyä tuollanen moka, taidan sittenkin olla piiloblondi.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Onhan niitä tuolla myytävänä...
    Oli mut katos jonnekin. Onhan kumma. Ihan varmasti olin näkevinäni yhden myytävänä ihan just..

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eino_Keski-Pönttö Näytä viesti
    En oo omaan silmään nyt löytänyt, eli mistä?
    Hep!
    http://www.e-savuke.com/vb/vaihdetaa...cahybridi.html

Höyrypää

Sijainti
    Ylivieska
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Tää on myyty
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

Höyryttelijä

Sijainti
    Lahti
    Päätinpä tässä sunnuntai-illan ratoksi alkaa vääntämään misteriini meshistä u-wickiä. Antaa sille meshille vielä pieni mahdollisuus ja samalla yrittää näpertää u-wickiä, jota en pahemmin ole ennen tehnyt. Yllättävän helppoa loppujen lopuksi, kun on sivusilmällä lueskellut tätä ketjua ja saanut hyviä vinkkejä. Pakkohan tämmönen oli tehdä kun kaikilla muillakin kerran on!

Lopputulos:

Makunystyrät puhukoon puolestaan. Aivan tajuton maku! Aikaisemmilla meshiräpellyksillä olen saanut kyllä kelpohöyryt, mutta maku on ollut perin kitkerää ja kurkkua raastavaa. Luulin, että vika on meshissä. Vika taisi kuitenkin löytyä käyttäjästä. Tällä kertaa muistin, että mihinkään ei ole kiire. Hiljaa hyvä tulee ja niin tulikin.

Hyvin onnistui #400 meshistä umpitukkina. Ei tuota millään saanut ryppyyn vaikka kuinka taitteli.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Tuohan on aivan täydellisen näköinen ainakin, ei mitään vikaa, 10 pistettä!

Höyrykone Wapari's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Vain tekemällä oppii, kuinka kireälle tai löysälle pitää piuha laittaa..

Höyryttelijä

Sijainti
    Lahti
    Kuvaustaidoista kyllä rokottaisin pisteen pois. Piuhat vedin niin kireälle kun sormet vaan antoi periksi. Ilmeisesti ne antoivat sopivasti.

Höyrypää TrippyG's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Mä kanssa väsäilin 300:sta meshistä u-wickin ja 2/3 coili 0.25 Kanthalista. On tää vaan niin perkeleen mahtava työkalu! Pariin kertaan meinas hermot mennä tuossa coilien kieputtelussa, mutta hiljaa hyvä tuli. Nyt sitten naatiskellaan puhtaista mauista. Omnomnom...

Höyrypää mPetri's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Pitänee varmaan munkin uppoutua joskus tuohon meshin maailmaan. En ihan vielä vakuutu näiden kirjoitusten perusteella, että ero maussa voisi olla niin suuri

Kyllähän silicakin parhaimmillaan tarjoaa aivan puhdasta höyryä ilman sivumakua kunhan vaan kaikki on kohdallaan.

Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mPetri Näytä viesti
    Kyllähän silicakin parhaimmillaan tarjoaa aivan puhdasta höyryä ilman sivumakua kunhan vaan kaikki on kohdallaan.
    Noin mäkin luulin, kunnes sain ensimmäisen toimivan meshisetupin väännettyä.

Kyllä siinä vaan eroa on.. Mä olin pitkään sitä mieltä, että silica toimii paremmin hedelmämauille ja meshi tupakalle, mutta sitten kun muutaman kuukauden käyttelin pelkästään meshilaitteita (kun en jaksanut Odyyn väännellä uutta setuppia), niin silicaan palatessa sivumaku häiritsi aivan penteleesti, nesteestä riippumatta ja tuolla välillä alko jo suunnilleen jokainen meshisetuppi onnistumaan.

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Mulle kävi itselle kans aikanaan vähän "charunit", tosin hedelmämauissa se silican ominaismaku(?) usein jää jotenkin taka-alalle ja sitä ei osaa huomata ilman vertailukohtaa, mutta kun sen on huomannut niin paluuta vanhaan ei välttämättä tule.
    Toisaalta myös mesh laitteissa höyrystyslämpötila (watit) ovat usein korkeampia ja sen takia heikkolaatuisten hedelmänesteiden pohjat ei välttämättä kestä sitä, jonka takia ne voi maistua paremmilta silican kautta.

Premium hedelmänesteet hyvästä mesh setupista on yhtä juhlaa...

Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •