https://www.vapor-freak.de/Team-Rampage-Mods/ADAM
Siinäkin 23mm modi![]()
https://www.vapor-freak.de/Team-Rampage-Mods/ADAM
Siinäkin 23mm modi![]()
Laitteet päivittynyt sillä välin kun foorumi oli alhaalla:
![]()
Protojen hypistelyä, eli aluksi Somnium Hybrid:
Ja kirsikaksi kakun päälle Swan:
morjesta oon yli vuoden höyrytelly egon 1100mh akuilla. kartot eniten käytössä.oon ajatellu päivittää johonkin pienikokoiseen ja mukana kulkevaan vv-laiteeseen mitä suosittelisit?mitä oot mieltä ego vv:stä volltisäädoöllä.
Jalippo ei paljon tänne enää höpöttele mutta perusvastaus on: rahasta se on kiinni.
Alle satasella saa Lavatube Lambo 2 akkua ja laturi. Sitähän sää kysyit. Foorumilla on myös yksityisviestit.
Hyvä että löytyi asiantuntemusta paikan päältä ja itseasiassa mä oon tällä hetkellä aika kujalla noista edullisista volttisäätöisistä modeista.
Tullut keskityttyä viimeaikoina lähinnä mekaanisiin laatuputkiin, mutta tollasta Lamboa mäkin varmaan oisin veikannu?
Omakohtaiset kokemukset ensimmäisistä eGo-vv laitteista oli se että napin väri muuttui, mutta teho ei niinkään paljon. En tiedä onko tekniikka kehittynyt tuolla saralla kuinka paljon, mutta koska kiinanpulssista en ole koskaan tykännyt, niin tasavirta Lambo tai ProVari olis ne minkä puolesta itse liputtaisin, Lambo on tietty jonkun verran edullisempi.
Do or do not, there is no Barole.
Foorumi toimii oikein sulavasti ja täällä on edelleen tiettyjä erittäin mielenkiintoisia lankoja, niin on Jalippokin taas aktivoitunut enemmän myös tällä puolella.
Perinteistä blogipäivitystä uusien hankintojen myötä, eli aivain viimeisin taisi olla tämä Astro ja yllättävän vähän noita suomeen tuli, vaikka lista oli hurjat kolme päivää auki.
Löysin itseni lisäksi tuttuja kotimaisia nimiä vain Vanttila ja -ih-.
Tosiaan pituudellahan tuota 18350 - 18650 teleskooppia ei ole pilattu:
Toinen hauska idea oli, että akkuputken voi laittaa kummin päin vain, eli saa pitoa tuovat urat joko ylös tai alas:
Mukaan tuli vielä tollainen jatkokappale pidempiä akkuja ja ilmeisesti 18650 + kick kokoonpanoa varten, eli lisää uria tarjolla joko ylä- tai alapäähän:
180 $ normiposteilla kustansi tällä kertaa tämä Korean lysti. Toimitukset pitäisi alkaa 10.5.2013 jos Koreaa on silloin vielä olemassa.![]()
Tässä tämän hetkinen laitelista ja kuten näkyy, niin tulon päälläkin on taas kaikenlaista jännää.
Modit | Chi_you #334 | Wizard's Apprentice #29 | Piccolo V3 | MISTer | Swan Hybrid | Swan |
Atot | Hellfire Mega | Foggatti | Kayfun Mini V2.1 | Hydra V2 | Lavagen |
Tulossa | Orion V3 | Caravela #828 | Foggatti LE Hybdridi #16 | Darwin | Aku #16 DNA20 | Somnium Hybrid | Nahual | MicroStick | Astro |
Mihis Model T ja IQ unohtui vai onko noi "tulossa" jo in transit
KGO & Twist
IQ:n skippasin.
IQ:ssa alkoi tökkiä tuo 1 ohm raja, joka tuli tietoon vasta alkuinnostuksen jälkeen ja sen lisäksi atot on tässä välissä kehittynyt hurjaa vauhtia.
Tuo on varmasti toimiva, muttei enää viimeisintä huutoa kun ne kuluttajille saapuu. :/ Nyt katseet mesh hybridi/ato puolella on lähinnä suomalaisissa tuotoksissa, voin luvata että pian saa täältä parempaa mitä maailmalta.
Tai ainakin käyttömukavuudelta helpompaa ja suorituskyvyltä vähintään yhtä hyvää kun vaikeasti saatavat ison meren takaiset kohuatot.
Model-T:tä en olekaan huomannut tuonne päivittää, koska hetken insipiraatiosta lykkäsin nimen listalle. Edullinen laite ja odotusaika ehkä kohtuullinen. Muotoilu uutta ja lasitankki + uritettu sleeve oli viimeinen sysäys.![]()
Blogin ensimmäinen viesti laitettu ajantasalle ja sieltä löytyvät myös kaikki videolinkit arvosteluihin jne.
Vihjaa nyt sen verta, että millaista tavaraa on luvassa.
Aijuu, kiva, kun et karannut naapuriin yksinoikeudella.
KGO & Twist
Eristetyn reiän single coilia, kuristettua kammiota, stäkättyjä ilmareikiä, 22 mm halkasijaa, lyhyttä korkeutta, pientä tilavuutta, lasitankkia ja metallisleeveä jne.
Tuon tyylistä tavaraa on tulossa muutamilla eri variaatioilla ja vielä eri tahoilta, ja koska piirustukset ovat jo niin pitkällä, niin tuskin enää käsijarrusta kukaan vetää.![]()
Ja pitkästä aikaa taas Aku rivissä:
Hellfirellä
Hydralla
Lavagenillä
Vielä ku osais päättää minkä jättää sisään! ;D
Ai se tuli sulle, no olishan se pitäny arvata![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista