No nyt tuli se WAU efekti, K-100 modi kolme kieppiä 0,5x0,1 ribbon kanthralia ja 500 umpitukki ohmeja 0,6. Ainoa miinus on hirveet niksaöverit.
No nyt tuli se WAU efekti, K-100 modi kolme kieppiä 0,5x0,1 ribbon kanthralia ja 500 umpitukki ohmeja 0,6. Ainoa miinus on hirveet niksaöverit.
Sitten kun keskimmäinen kieppi on kirkkaampi kuin laidat, ja muuten tasainen, niin on.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Somppuun muuten käy just eikä melkein Dream-aton (ainakin SS-versio) muovinen drip tip. Just passeli, eikä heilu.
Nyt kyllä taas nousi vituskäyrä tän Somniumin kanssa. Harmittaa kun muuten mainio kapistus, mutta kaksi todella ärsyttävää ominaisuuutta:
1. Tuo lasitankki ei irtoo kirveelläkään. Pari kertaa hirveellä taistelulla saanut auki, mutta eipä aukea enää. Oon sitä kylmässä vedessä liottanut ja vaikka mitä, mutta kun ei irtoo niin ei irtoo. Olis kiva joskus se saada kunnolla putsattua ja tollasta stanan puljaamista se peseminen kun ei saa purettua.
2. Täyttöreikä on todellakin niin pieni, ettei se korvausilma pääse ulos kunnolla täytettäessä. En ole kertaakaan saanut sitä täyteen tankattua vaan liemet puskee jommasta kummasta reiästä aina pihalle. Olen sitä nestettä koittanut sinne liruttaa rauhallisesti ja vinossa ja vaikka miten, mutta täyteen en saa millään.
Tai sit täyttää meshin läpi. Mä oon noin nyt täyttäny ja saa ainakin ihan täyteen asti.
Tänään tuli tämmönen räplättäväksi, ensimmäinen paremman luokan meshato ja voi hellanlettas ku oli heleppo tehdä setuppi toimivaksi. Noilla pirkka-atoilla saa aina säätää niin kauan verraten. Mutta onpa löysä imu, liekköhän porattu vai mitä ihmettä. Hitusen pienempi ois riittäny. Maku on kyllä todella puhdas ainakin. Huonona puolena että mitään paskoja nesteitä ei kyllä sitten viitsi vetää, maistuu vielä normaalia paskemmalta![]()
Noissa ykkös versioissa on kyllä vakionakin löysä imu, mutta siihen tottuu muutaman päivän jälkeen ja höyryn tuotto on valtaisaaKakkonen on sitten karvan verran tiukempi
![]()
Onkos muuten Somniumiin suunnitelmissa päivitettyä hattua kuristuksella & eri kokoisilla rei'illä?
Joku testannut sopivia DIY-kuristimia?
KGO & Twist
Ensikuussa on tulossa uusi 22mm versio, jossa imuvastusta muutettu ja pienennetty kammio ja aton pituutta karsittu, pitäen kuitenkin lähes 4ml tilavuuden.
Nice, kynnys itselle on ollut juuri tuo koko. 22mm olis jepa.
Onko tietoa paljon tuo tulee kustantamaan vanhaan verrattuna?
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Onhan se kiva, että uutta tulee, mutta kovin mielelläni näkisin myös vanhalle tuotekehityelyä juurikin uuden hatun muodossa.
Olisi sääli, jos erinomainen ato tekisi DIDit.
KGO & Twist
Onko tuleva Somnium 22mm hybridin mallisen sleeven takia, vai onko ihan koko atoa levennetty?
^Sama vika rahikaisella.