Nyt on tullut Vamolla rokkailtua pari viikkoa, hyvä laitoshan tämä on. Ei tämä näytä yhtään niin rumalta mitä ihmiset manailee ja sopii oikein loistavasti 350 -akkumoodissa omaan lapaseen. Pinnoite on kestänyt hyvin, ei ole naarmuja tai muita kulumajälkiä ilmaantunut. Painoahan tällä vehkeellä on aika paljon, mutta siihenkin tottuu nopeasti. Oikein mukavasti toimii matkavehkeenä, 650 -akkuja käytän vain kotona.
Kierteiden ja pohjajousen kanssa ei ole tähän mennessä tullut ongelmia. Ainoa kierteisiin liittyvä häiritsevä asia on tuon Smok RDA:n kiinnitys. En kehtaa kovin kireälle tuota ruuvata, ettei plussanapa painu liian syvälle, ja tästä johtuen ato heiluu hieman tuossa nokassa. Voisi tulla mahdollisesti pahaa jälkeä jos tämä sattuis vaikka tipahtamaan drip tippi edellä maahan. Evod tosin istuu todella tukevasti nokkaan.
Eniten tätä olen ajellut Efestin IMR 18350 -akuilla, joita on nyt tullut haalittua yhteensä kolme kappaletta. Yhdellä akulla selviää oikein hyvin 8 tunnin työpäivän. Kotikäytössä isommalla Panasonicin
18650 3400 mAh -akulla oon selvinnyt parhaimmillaan jopa kolme päivää ilman latausta. Paljastuu näköjään lisäpotentiaalia tuosta akusta mitä enemmän latauskertoja kertyy. Tässä mun yksilössä yksi rasittava asia on se, että akun jännitteen tipahtaessa 3,6 V tienoille, tulitus alkaa kärsimään. Välillä tulittaa todella vaisusti nappia painaessa, höyryä ei tule juuri nimeksikään. Seuraavalla painalluksella tulitus tapahtuu taas aivan normaalisti, eli jostain syystä akku ei kykene antamaan enää tarpeeksi virtaa tuossa vaiheessa. Asia voisi luultavasti olla eri AW:n akuilla.
Nappulat ovat hyvän tuntuiset, en usko että noiden kanssa tulee vielä pitkään aikaan mitään ongelmia. Minkään sortin kuumenemista en ole havainnut laitteessa kovankaan käytön aikana.
Tämä laitos tulee pysymään käytössä vielä pitkän aikaa, ja onhan mulla tuolla vielä pari varavamoa tämän hajoamisen varalle. Tulen luultavasti myymään toisen jossain vaiheessa, eiköhän tuo kaksi kappaletta ole ihan sopiva määrä tähän väliin

Kaiken kaikkiaan oikein hyvä laite näin halvaksi voltti- ja wattisäädettäväksi laitteeksi.