^AW IMR 18650. Blogissani juttua noista milliampeeritunneista.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Itselläni on tässä nyt ollu nämä kolme eri akkua aktiivi käytössä, AW IMR 18650 (2000mAh) Samsung INR18650-20R (2000mAh) ja Panasonic NCR18650PD (2900mAh), vekottimina ollu Vamo V2 ja Smokin Natural mekaaninen putki.
Ja omien kokemusten perusteella sanoisin että tämä Panasonic on kevyesti paras Vamoon. Akkukesto vain on älyttömän hyvä. Ei siinä muuta. Tässä vielä faktaa 2A kuormalla ja 3A kuormalla
Panasonic NCR18650PD 2900 mAh Li-Ion - Akkulasta!
Pelkästään noiden graafien perusteella Panasonicci jaksaa ~31% kauemmin kuin AW kun purku 4.2v->3.2v (3.2v=vamo sanoo LoV)
Ja P.S. akkula.fi puljussa ei ole AW IMR:iä myynnissä ainakaan 18650 koossa, en jaksa tarkistaa onko muita kokoja.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Nämähän ei oo siis mikään precise fit vaan wrapin reunat menee päällekkäin.
Juutuupista löytyy videoita, myös itse tekijän omia. Pitäisi löytyä jwraps hakusanalla.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Onko tietoa minkä kokoinen o-rengas tuonne plussanavan ja rungon väliin kannattaa laittaa? Ihmettelin kun ohmit nollassa, mutta o-rengas oli palasina ja vamo maadoitti itse itsensä.
Mjaah, näyttää sille että vamo vetelee viimeisiä. Tulitus nappi sekoilee ja näyttö värisee silloin tällöin. Vaikuttaa aika epävarmalta. Mikäs olis pätevä vaihtoehto vamolle jos tämä nyt leviää Lambo 4.0, lavatube v1 käytettynä, tai Wanha kunnon ego twisti?
~SHOOP DA WHOOP~
Voisin heittää perinteisen vastakuitin geneettisestä perimästäsi ja sen ilmenemisestä fysikaalisina manifestaatioina.....
Mutta ei jaxa.
KGO & Twist
Niinhän se on, aina kun joudun kunnolla raivon sokaisemaksi (ainakin kerran viikossa) kohdistan sen vihan tavaroihin ja yleensä joku kama lentää ja hajoaa. Näkisittepä meitsin golfaamassa.
Hienoja ne ihmiset jotka tosiaan pystyvät pitämään malttinsa rasituksen alla, itse jaksan keräillä paineita tiettyyn rajaan saakka ja jossain kohtaa pamahtaa kerralla kaikki.
Menipä syvälliseksi offiksi, kiitos tohtori troll
jos siis keskityit tohon tavaran heittelyyn etkä siis verrannut geenejäni vamon uljaaseen ulkomuotoon.
No mutta kun halusin sen Gunmetal-version, ihastuin siihen ikihyviksi sitä livenä esmokella hipelöidessä. Sitten kaveri tuli ja löi kouraan "kierrevikaisen" stainless vamon hyvinkin edulliseen hintaan, kun itse siirtyi omistamaan 2x evicciä.
Mut on tämä kyl sellainen työjuhta et oksat pois. 18650 stainlessilla mennään. 18350 kokoisena oli tarkoitus käyttää Gunmetal/Black Chrome-väreissä. Kiitokset kaverille edullisista kaupoista eniveis.
Tässä kierrevikaisessahan ei pysty käyttämään 1x 18350-modea, ellen keksi jotain toista pohjakorkkia tohon.
Rumahan vamo on, oli sitten kromi/gunmetal/rst, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Mutta varsin toimiva laitos siihen asti kun/jos sanoo sopimuksensa irti.
Itse suunnitellut teurastaa oman vamoni ja pistää sisuskalut oman boksin sisälle. 2x18650 tai 490 käynyt mielessä.
Mutta vamon elektroniikathan pystyy ostamaan myös erikseen. Joku polski pulju niitä kauppaa suht edulliseen hintaan, oliskohan ollu peleon.
E: Natsu hyvä ettet gun metallia hommannu. Tämän pinnoite on aivan surkea.