Joo mulla 0.25 kanthalia 4 kiekkaa ohmeist ei tietoo. Silica 2mm tohotettu ja pistetty poikki ja päälekkäin kanthalin alle ja ei wiccaa...voipi tietysti olla liian kireellä toi kanthal. Kuinkas ton kanthalin laitto sillä neulalla oikein onnistuu?
Joo mulla 0.25 kanthalia 4 kiekkaa ohmeist ei tietoo. Silica 2mm tohotettu ja pistetty poikki ja päälekkäin kanthalin alle ja ei wiccaa...voipi tietysti olla liian kireellä toi kanthal. Kuinkas ton kanthalin laitto sillä neulalla oikein onnistuu?
Kai kauppareissulle voi lähteä vaikka 350-miniegon ja jonkun clearon kanssa, ei sinne reissuun kukaan kuole pienelläkään tankilla, eikä kaupoissa saa edes höyrytä et matkalla vain. Okei turhan höpinän puolelle meni jo mun jutut ja kaikilla omat mieltymyksensä. Itse en mielellään höyryttele isoilla laitteilla julkisilla paikoilla tai muutenkaan kanniskele niitä mukanani. Siksi ääni 14500-versiolle. Ei sen virranantokyvyltään täydy nyt just yhtä tehokas olla kuin isoveljensä. Kai noi piccoloiden, sturmien, G16 yms omistajat erilaisten atojensa kanssa on suht tyytyväisiä ja haluttua tavaraa nekin putket. Tässä yhdistyis vielä hyvä ato samaan pakettiin.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Eli tähän mennessä mitä haluttaisiin olisi:
14500/14650 putki+ato
18350 ja 18650 putki
Näihin kirkkaat tankit pyrexistä tai muovista
Näihin vaihtoehtoisesti materiaalivalintana alumiini
Erilaisia pintaviimeistelyitä
Ato erilliseksi ja 510-liitin
Regulointi
Voi olla Veljonilla kädet täynnä tekemistä seuraavat XX vuotta
Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping
3 mm wickkais tehokkaammin ja täyttää nesteurat paremmin, eli ei kurlaa niin helposti. Tai siis 3 mm silicalle toi on tavallaan suunniteltu.
Tossa nestesyötössä on myös pieni oppimiskäyrä, kuten odysseuksessakin jne. eli vastine ei ole aivan välitön ja siksi alussa ruuvaa helposti liikaa auki ja kiinni eikä ikinä ole hyvä. Kun sopiva kohta on löytynyt niin eipä siihen paljoa tartte koskea.
pikku kyssäriä guruille. eli 3mm silicasta 2kerroin vastuksen alle kääritty ja vastus on ilmareijästä siinä kiristysmuttereiden alareunan kohdalla eli korkealla. höyryä tulloo sopivasti kait? mut eamod ja smokin rda antaa silti paremman maun ja todella paksut höyryt samalla akulla ja samoilla ohmeilla. missä vika? itselle toi misterin ilmavastus on liian ''ilmava'' mut kait sen pitäisi makua antaa koh köh?
Kuulostaa ihan hyvältä setupilta, tosin sitä vois pikkasen painaa alaspäin... toi on sellanen idioottivarma, ettei tuu vahingossakaan setuppi ilmareikään kiinni.
Ilmeisesti wickkausongelmia ei ole ja jos lankakin on sopivan kireällä ja lenkit melko lähekkäin niin käytännössä pitäis skulata. Yks mikä tuli viel mieleen et jos sormimutteri jääny vähän löysälle, niin se hukkaa helposti tehoja.
Tuossa tänään ajellessa mietin, että jos pyöräyttäisi rosterista adapterin. Alapäähän atomisaattorin baseen sopivat kierteet ja yläpäähän o-rengas/renkaat. Siihen sujauttaisi cäpin mallia rapid lasiputkineen päivineen. Adapteri tietysti sen mittainen, että rapid-tankin putki käy siihen suoraan ja yläcäppi osuu vanhalle paikalleen. Toki silmämääräisesti mittailtuna joudutaan käyttämään rapidin pidempää putkea, jotta läpinäkyvyydellä jotain saavutettaisiin.
Piirtelin tämän äsken puhtaaksi, mutta koska imuputken kammio-osan ulkohalkaisija on niin iso, pitäisi tuon adapterin tulla noin 7mm pidemmälle kuin mitä kammio-osuus tulee basesta irti. Muuten nesteensyöttöä ei pysty liikuttamaan. Olipas sekava sepustus. Lasiputkesta tulisi tuolla tyylillä 18mm pitkä kokonaisuudessaan, ja tankin sisälle näkyvä lasipätkä olisi vain kymmenisen milliä. Nestetilavuutta syö myös aika lailla, eli onkohan tässä tolkkua?
huh huh, tulipa väsättyä sellanen setuppi et oksat pois - 3mm kanthalin kohalta tuplat ja 2/3 kierrosta .25 lankaa - bobaa tankkiin ja näkyvyys totaali nolla!!!!!
e: jumaleissöni mikä laite, wikkaa myös tosi hyvin!
Igetcha69 oli saanut jo modin käteen ja hymy on vissiin aika leveä mitä tulee suorituskykyyn... Vape Pitissä oli jo käynyt antamassa kehut.
mietiskely jatkuu-> Mun setupissa ei varmastikkaan ole vikaa koska näitä tehty jo aika kauan. mutta! mulla on nyt oma mielipide mistä voisi johtua pienempi höyryn määrä ja maku tässä misterissä siihen mitä tottunut.
eli smokin rda;han olen itse tehtyt 3:n kerroin 3mm silicaa 0.25 kathalilla 1.1 ohmin setuppia suoraan ilma oton päälle ja näin ollen höyry määrä todella paksua ja runsasta sekä maku aivan mahtava.. mitenhän misteriin saisi mahtuun moisen hässäkän kun nyt 2 kerroin 3mm silicaa ja meinaa vastuksen kiepit osua tolppiin =(. myös imuilma reikä aivan liian ilmava silicakäyttöön minusta.. hmmm~~
edit. mittasin ohmit nyt misterissä olevasta setupista ja katsoin samalla ohmi mittarin johtojen vastuksen eli miinustin sen misterin antamasta lukemasta = 1.1 ohmia,6mm silicaa ja virtaa tuli tolppiin vastuksineen 3.47v ja akun tyhjä varaus 3.77 mut pitäis pöhissä kait paremmin? koitetaanpas vaihtaa akkua->
edit edit:noniin uusi akku 4.17v ja pöhisee paremmin mut neste syöttö täysin auki ja pitkillä imuilla ilkeästi antaa palanutta makua perään.. hmmm perskeles! saisipa tohon mahtuun silicaa setupin alle se 3x 3mm :,(
no jos näppäryyttä riittää niin voihan siihen laittaa silicat vaikka kolminkerroin, kunhan latoo ne kerrokset päällekkäin, eikä sivuttain. Silloin ei tule tolpat vastaan leveyssuunnassa niin äkkiä. Sitten kun hifistelemään lähtee niin setuppi kannattaa virittää aika lähelle ilmareikää.
hmm.. häätyy varmaan iltasella alkaa näpräämään.. mut mul ois idea tähän ongelmaan EHKÄ! jos nuo holkit ruuvien alla olis ohuemmat ja molemmat tolpat olis ruuvit jotka pysyy paikallaan mut niihin pyöriteltäs sormimutterit ja tolpissa olis vielä reijät. niin varmaan enemmän tilaa setupille+helpommin saisi asettuun. smokin rda tyylillä. siinä on minusta maailman helpoin+ fiksuin se setupin kiinnitys ihan oikeasti! aina kohillaan ja pysyy siirteleen setuppia ilman että karkaa kiristysruuvien ja holkkien alta.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.