Mulla Full Mode Nautilus ja tankillinen menee päivässä, uuden setupin teen 1-2 viikon välein ja menee sen 2 viikkoa jos käytössä makuaineena FSUSA Mojito tai PSV Snowmans Kiss ja Inaweran 36mg base. Millejä en siis ole laskenut.
Gorilla Juice, Boba's Bounty ja muut valmislitkuni saa setupin maistumaan pahalta huomattavasti aikaisemmin.
Full modessa vajaa tankillinen päivässä, naturalesia käytettäessä noin 5 päivän välein, vpg+psv combolla 2-3 viikkoa.
Fullmodella kaks päivää, ja setuppi vaihdetaan kerran viikossa. Tuntuu noi Kir Fanis putket kyllä olevan tosi arkoja nesteiden suhteen. Terminaattorin oma muoviputki on kestänyt kaiken mitä sille on tarjottu. Kirin putki halkes kun näytin sille Ectofusion pulloa.![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Onko muilla tuon kanssa ihmeellisiä ongelmia?
Kuten vamolla ohmit pomppii. Normaalisti 1.8 ohmia, välillä käy 2.9 ohmissa, mutta normaalisti pomppii 2.2-2.6 ohmin välissä. Testattu monella eri setupilla. 2.8 ohmin setupilla kävi parhaimillaan neljässä ohmissa.
Kun teette tuplasilica-setupin, laitatteko sen lyhyen langan alle vai päälle? Itsellä on alla tuo pitkä lanka joka menee keramiikan uriin ja päällä sitten sellainen joka tulee keramiikan reunoille. Voisiko satunnaiset kurlaukset johtua siitä?
Taitaa kusta joko setuppi tai Vamon mittaus, pystytkö tarkistamaan muulla laitteella?
Noin tuon makuwikillisen olen itse kasannut, mutta tuli mieleen, että onko makuwikkiin edes tarpeellista vetää virtaa, siirtyyhän se neste wikiltä vastukselliseen muutenkin.
KGO & Twist
Mutta eihän ne kummatkin mahdu keramiikan uriin? Paitsi jos toinen menee toiseen uraan ja toinen toiseen? Eli kaksi samanmittaista, mutta hännät menevät eri uriin?
Troll:
Kyllä tuo höyryihin vaikuttaa myös, huomannut putkimodilla sekä vamolla, vamostakin vaihdoin voltit käyttöön juuri tätä varten. Voiko tuo johtua siitä että hopean ja kanthalin liitos olisi löysä? Kuulostaa tosin sekin vähän omituiselta
Eilen tuli ostettua toinen Nautilus ja tein molempiin samanlaiset setupit.
Tänään vaihtelin Nautiluksia päivällä ristiin EAmodin ja Provarin välillä, jostain kumman syystä (tod.näk. ilma/imuvastus) Provarissa molemmat Nautilukset tulvivat tolkuttomasti ja EAmodissa molemmat toimivat täysin moitteetta.
Provarissa ato menee huomattavasti syvemmälle, kuin O-renkaalla tuunatussa EAmodissani ja sitäkautta imuvastus Provarissa selkeästi isompi.
kun minä sain kans pari viiko sitten naut. mut kun vuota kokoajan ja en tiiä mitä teen väärin, imukappalen avan vähen ja sit on kuiva, kun avan pikkusen lisä sit vuota jokapuoleen...
Don't ever let your girl talk to another guy about her problems , a shoulder to cry on, becomes a dic* to ride on !
yläpää tiiviste ?
Don't ever let your girl talk to another guy about her problems , a shoulder to cry on, becomes a dic* to ride on !
Elikkäs siis tuo numero 8, yläpään tiiviste, jos se vuotaa tai puuttuu niin varmasti kurlaa. 3mm silica ainakin mulla on toiminu hyvin, muutaman päivän oon Nautilusta käyttänyt.
SX Mini M, iStick 50W, SuBox * 2, Peacemaker #164, GGTS #2715, ProVari Mini, Poldiac #2349, EA Mod#110, GUS 22...
Subtank Mini *5, Kayfun Lite+, Helix, GP Spheroid v2, Taifun, Storm Rider 2.1, Hatty, Zag...
on see ihan hyvässä kunnossa, ja käytän 2.5 mm silica .. mut silti vuotaa.
Voi käkkärä, oon tehny jo kolme setuppia ja muuten pelaa, mutta EA:n nappi kuumuu, onko tossa nyt sit todennäkösesti joku oikari vai voiko se johtuu siitä, että ohmit on alhaset? Ja kun tää silica-setupin teko kun on ollu olevinaan NIIN helppoo aiemmin...
Putsaa EAn nappi. Hio santapaperilla tai jollain se napin pää. Siis se mikä menee putken sisälle. Se vaan hukkaa voltit siihen lämmittämiseen.
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
minulla oli vaan liian pieni vastus, see korjas kaiken kun tein uuen ja isoman !![]()
Pitää kokeilla tuota nain putsausta, nyt kestää höyryttää muutaman kymmentä kertaa ennenkun kuumuu joten en ainakaan ala setuppia purkaan sen takia.