^Ei sano mitään vaikka tuhat kertaa painais. Kokemusten perusteella lähtee kerran käytiin päivässä, mutta ei tulita. Sitte vähän ajan päästä menee taas mykäksi, eikä herää koko loppupäivänä.
^Ei sano mitään vaikka tuhat kertaa painais. Kokemusten perusteella lähtee kerran käytiin päivässä, mutta ei tulita. Sitte vähän ajan päästä menee taas mykäksi, eikä herää koko loppupäivänä.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Kokeile heittää seinään. Tuskin se siitä huonompaan kuntoon menee, mutta hyvällä tuurilla vika edes osittain korjaantuu. Ja jossei elektroniikkasprayta löydy, niin CRC huoltospraykin tekee joskus ihmeitä. Sitä löytyy melkein kaikkialta.
Voipi olla että seinään tulee reikä kun tuollaisen metallipalikan siihen heittääSitten kun saan asianmukaiset työkalut käsiini, niin kokeilen avata tuota yläcappia, en kyllä usko että aukeaa aivan helpolla. Jos ollenkaan.
Oon nyt kolmea aivan pakasta vedettyä eri akkua sinne tunkenut (Panasonicin NCR18650B 3400 mAh ja Efestin 18350 800 mAh sekä yksittäin että stäkättynä), eikä millään ole toiminut tuon temppuilun alkamisen jälkeen. Kyllä se vika mitä ilmeisemmin on tuossa laitteessa, jossain 510-kierteen plussanavan kohdalla. Ei oo normaalia että sitä vähän sorkkimalla laitteen virranottokyky muuttuu tai lakkaa kokonaan.
ΧΞΣ - Non Serviam
Suattaapi olla + ja - johtojen tinauksissa jottai vikaa. Ota ja pura se niin näet mikä siellä on vikana.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Mulla on kaksi vamoa, tää uudempi (esmokesta hankittu metalli-painikkeella ja messinkisellä tukevalla pohjajousella) tuntuu hylkivän efestin 18350 akkuja, ei mee edes päälle. aw imr 18650 taas toimii hyvin.
Tätä itsekin epäilen, ei tuo muuten tuolla tavalla käyttäytyis. Kiinan massatuotantoelektroniikan laadunvalvonnan tason tuntien siellä on tinat lätkitty aivan miten sattuu paikalleen. On muutenkin sen verran ison kaliiperin piuhoja nuo navalle menevät kaksi piuhaa, että ei välttämättä edes ravistelemalla ota kontaktia.
Mulla toimi Efesti ihan normaalisti alussa, mutta toisen lataamisen jälkeen alkoi ongelmat. Panasonicci ei toimi myöskään. Eli ei luultavasti johdu akusta.
Tuon videon oon katsellut muutamaan otteeseen läpi, eli tuon capin pitäis lähteä auki pihdeillä. Tiukka ote päästä, nytkytellä voimakkaasti ja vetää samalla kunnon voimalla. Pihtien ja Vamon väliin kannattaa todellakin laittaa joku kangas, ettei jää Vamon pintaan rumia jälkiä pihdeistä. Jotenkin mulla on omat epäilykseni asiasta, näyttää tuossa videolla lähtevän vähän liiankin helpon näköisesti tuo cappi irti. Tuo äijä on varmasti avannu tuon yksilön ennenkin, jolloin toisella avaamisella tuo lähtee helpommin auki. Ei auta kuin kokeilla jotenkin, käsivoimin ei toivoakaan saada cappia irti. Pitäis myös yrittää jokseenkin nätisti aukoa tuo, ettei piuhat poksahda irti capin irrotessa. Omasta Twististä paukahti kaksi piuhaa irti, kun vedin liittimen liian lujaa irti.
www.youtube.com/watch?v=Vgr9k4j6CnQ
ΧΞΣ - Non Serviam
Jännä kun omassa Vamossa toimii mikä tahansa akku. Toivottavasti saatte omanne pelittämään.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Sama täällä. Ihan sama mitä akkua tarjoo, kaikki kelpaa. Muutenkin toiminnut moitteetta marraskuusta lähtien jatkuvassa käytössä, ainoo että kromit on kulunu pois niistä kohdista mistä pidän kiinni.
Kaippa näissä sitten on vähän laadussa heittoa. Omani on tilattu e-smokeirelandista.
Viimeksi muokannut steampunk; 27.03.13 kello 23:39. Syy: typo
Pahnan marjat, mä jouduin tohottamaan kuumaksi, viilentämään elektroniikanjäähdytysspraylla, tohottamaan taas, ja puristamaan yläcapin ruuvipenkkiin niin kireälle että se teki jo ihan hyvät jäljet, hidasta nitkutusta, lisää tohoa, nitkutusta, tohoa ja kylmää, nitkutusta, jne. Useampana päivänä kun tätä teki sen verran ku jaksoi/uskalsi niin vihdoin alkoi irtoamaan. Mutta kuten aina, se irrotusliike pitää tehdä niin että jos osat lähtee irti yllättäen ni toinen puoli ei ole toisella puolella huonetta.
Se tuli kans mieleen että se putken keskisaumahan saattaa prakata. Mulla ei sen kanssa ollu kontaktiongelmaa, mutta sitä joutui aina välillä työntämään kiinni kun meinas irrota. Liimasin sen sittemmin metalliepoksilla. Voisit kokeilla vähän pyörittää josko se vaikuttais.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Modi pystyyn, liitimen päälle paksu pahvin pala tai muu pehmentävä ja pari napakkaa vasaran iskua modin päähän. Tällä tavalla on kaksi asiakaspalautusta korjattu toimintakuntoon ja ovat hyvin palvelleet esittelylaitteina myymälällä![]()
Sieltähän se ratkaisu löytyi!
Nyt pelittää aivan moitteettomasti! Pari napakkaa iskua liitinpäähän ja ongelma ratkaistu, paljon kiitoksia vinkistä!Kiinasta on tällä hetkellä tulossa toinen samanlainen Vamo Suomea kohti, mutta ei kait se haittaa jos tuolla kaapin pohjalla on yks varavamo tämän hajoamisen (tai katoamisen) varalle.
ΧΞΣ - Non Serviam
Itse kokeilisin vielä heittää sen silti seinään, jos muuttuis vaikka Vamo V3:ksi![]()
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.