Sivu 40 / 279 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 303637383940414243445090140 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781 - 800 / 5577

Aihe: Uutuuksia

Älkääs nyt viitsikö! Kun tätä foorumia on taas selaillut pitemmän tauon jälkeen, niin monessa nurkassa ollaan tukkanuottasilla. Mikä piru höyryttelijöihin on mennyt

Sori OT - tai onhan tämä tyly meininki myös tavallaan "uutuutta"...

Sijainti
    Seinäjoki
    Erehtyminen on inhimillistä, ei siinä mitään, no hard feelings ja keep on going!

Ehkä se on vaan foorumikäyttäytymisen yksilölliset erot. Itse pyrin yleensä heti perustelemaan kommenttini, jotta viesteissä olisi enemmän sitä informaatiosisältöä? En voi yleistää, mutta pääsääntöisesti tällä tavalla, ainakin näissä asiaketjuissa.
    Off-topicissa sit huuli lentääkin ihan eri malliin, näitä lankoja löytyy onneksi yllin kyllin.

Back to topic, oliko Trollilla tiedossa tarkempia speksejä tosta Model-T hybridistä? Se jäi vähän kaivelemaan, mutta oot vissiin sitä tarkemmin seurannut? Lähinna ulkomitat, mesh reikä ja akkukoko?

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Itse pyrin yleensä heti perustelemaan kommenttini, jotta viesteissä olisi enemmän sitä informaatiosisältöä? En voi yleistää, mutta pääsääntöisesti tällä tavalla, ainakin näissä asiaketjuissa.
    [OT]Tällainen muistikuva minullakin on. Ja siitä iso käsi sinulle[/OT]

Sijainti
    Seinäjoki
    Jos etsii stealth vapotinta kapealle tankille ja kelpuuttaa mekaanisen modin, niin kannattaa suunnistaa Vaporwallille ja Chels corneriin (löytyy moddereitten osiosta). Alla vähän esimakua tulevasta:

Body will be made from aluminium and button will be made from ss.
    It will have black satin finish. Button can be mechanically locked.

MicroStick was primarily designed to be combined with MiniGen, but can be used with any atomizer having diameter up to 16 mm.

• Width - 24 mm
    • Length - 38 mm
    • Height - 48 mm without button, 56 mm with button
    • Finish hardness according Rockwell scale - 60. Israel assault rifle Tavor has the same finish. You hardly scrape it.
    • Atomizer hole diameter - 16.5 mm
    • Battery - 18350

Some sketches:

Prototype without finish and button next to a box of matches:

Sijainti
    Pietarsaari
    This is the Model T.
    The Model T is a Genesis style device incorporating a few features I've wanted to add to a Gennie and still make it affordable. It is my goal to make the Model T, along with the mentality that went along with it's predecessor to be in every home and become the EGO of the Genesis world. Not so expensive that you can't buy one, but built with quality materials and they will almost never be out of stock (I hope). You could call it a hybrid, I call it perfection. This is just the start of this. I have submitted this to my machinist and he will get back to me on prices, but it's my plan to make this available for $100-$175! It has long been my belief that as a member of a community (vaping community) that we are to give to help and that's what this is. An affordable device for the masses. Features of the Model T.

*Solid aluminum construction for superior electrical conductivity. There will be no brass, no stainless, nothing but aluminum. The places that need it will be anodized, the places that don't, will be bare. As an anodizer, I understand the importance of electrical conductivity.

*NO THREADS. I hate having to thread a tailcap on, so I've incorporated the features of a BNC connector into the tailcap and the atty cover to quick connect with only 1 quarter of a turn. This will also perfectly line up the unique geometry of this mod.

*Tactile alignment of wick hole for no look vaping. Phil Busardo has recommended that we incorporate something (I forget the exact term he uses) to make it so that you don't have to look at the mod in order to line the wick on the bottom. This will have 1 singular dimple in the side for your thumb which will line up perfectly with the wick hole so all you have to do is feel and vape!

*Slotted center post for multiple coil entry methods. The slot allows for 3 different way for you to insert your coil into the center post. 1. in between head and washer like traditional center posts. 2. through the hole below the screw when unscrewed a little bit and 3. remove the screw completely and drop the coil down into the slot and then rescrew it back down on top. This is particularly handy with pre-made wick/coil setups as you don't need to bend the coil in order to get in in the center post.

*Adjustable height center post. This allows you to drop the center post entry points down for a 2/3 coil or up for a 4/5 so that your spacing in between the coils can be consistent no matter what you use. Just thread it down a little tighten up the nut below it and you've adjusted the center post to be shorter.

18mm battery design. Use it with your 18650, 18500 with kick. I'm toying with the idea of incorporating a shorter tube as part of teh design for 18350's as well, but it's my belief that an 18350 doesn't provide enough "ooomph" for a gennie.

The designs are already submitted and you will see a few changes to the design like a window in the atty cover so you can see the tank, finger notches in the tailcap and other really small things, but not much as I've already committed on seeing these made. I DO have experience manufacturing things and have been able to quickly resolve any issues that may arise so these are going to be done SOON!

EXPRESS YOUR INTEREST BELOW. I encourage questions and feedback.

I do have a drip tip in mind for this, just havn't designed it yet.

https://docs.google.com/forms/d/1QTGlVU ... M/viewform
    https://docs.google.com/forms/d/1l61Tbk ... 8/viewform

Tuossapa se oleellinen.
    Wikkireikä 3 mm viimeisimmän tiedon mukaan ja kaikki ruuvit alumiinia.
    KGO & Twist

Sijainti
    Pietarsaari
    Cohiba Robuston lista aukeaa tänään ilmeisesti 22 (20 GMT).
    Kyseessä siis tanskalainen tupakkaneste, joka toimitetaan 50 ml lasipullossa, jossa 10 ml tiivistettä johon lisätään 40 ml pohjaa. Vaatii imeytysaikaa noin viikon.
    "Hecho a Mano - Cohiba Robusto
    A whole leaf tocacco flavour pod - It’s just pure tobacco

It’s a natural aroma extract, from unsprayed tobacco leaves of various sorts.

You get 1 x 50 ml. glass bottle with 10 ml. Hecho a Mano – Cohiba Robusto aroma, into which you pour 40 ml. of your own nicotine base, giving you 50 ml. of the finest tobacco e-liquid.

The Hecho a Mano – Cohiba Robusto is developed for use in a genesis type atomizer.
    And the best taste is achieved, when vaping it on an unoxidized mesh wick setup.

The list will be stopped, after reaching a total of 60 bottles.
    There is a maximum of 3 bottles pr. person.

The bottles are produced, and will be ready for shipping 26.03.2013.

The list will open today 20:00 GMT.

The prices are:

EU:

1 x bottle:12,50 euro + 3,25 shipping = 15,75 euro Pay Pal fees included.
    2 x bottles:25,00 euro + 4,75 euro shipping = 29,95 euro Pay Pal fees included.
    3 x bottles:37,50 euro + 7,60 euro shipping = 45,10 euro Pay Pal fees included.

If you want track & trace, the price for shipping will be 27 euro regardless of quantity.

World wide

1 x bottle:12,50 euro + 4,50 shipping = 17,00 euro Pay Pal fees included.
    2 x bottles:25,00 euro + 7,15 euro shipping = 32,15 euro Pay Pal fees included.
    3 x bottles:37,50 euro + 10,25 euro shipping = 47,75 euro Pay Pal fees included.

If you want track & trace, the price for shipping will be 35,25 euro regardless of quantity.

Write your forum name and number of bottles on the list, and copy the previous entries.
    PM will be send about payment information.

Cheers"
    KGO & Twist

Sijainti
    Seinäjoki
    Toi on itseasiassa ihan fiksu systeemi kuluttajan kannalta että tiivistepullossa on sopiva määrä tyhjää tilaa baselle, jolloin oikea makuaineen seossuhde tulee automaattisesti, kun pullon vaan täyttää haluamallaan basella.

Jos rahtikustannukset ei merkittävästi nouse, niin tota ajatusmallia vois tyrkyttää vaikka vapeonille.

Sijainti
    Klaukkala
    Cohibaa pitää kyllä laittaa se 3 pulloa tulemaan. Jos on yhtään samaa makua kun El Torossa niin Me like!
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

Sijainti
    Hobo
    Missä lista OLI auki! Jessus kun jätkät ei laita linkkejä, yhtä hyvin voisi olla laittamatta!

www.vaporwall.com ? Login tuolta löytyy jatkossa, rekkaus vaaditaan

Sijainti
    Pietarsaari
    Tässä tulee vähäsen tämä ongelma. Periaatteessa uutuuden, joka vaatii rekkaamisen jollekin foorumille, ovat vähäsen vedenjakajia postatako vai ei, koska käsittääkseni VWllekään pääseminen ei tapahdu enää heti.
    KGO & Twist

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tässä tulee vähäsen tämä ongelma. Periaatteessa uutuuden, joka vaatii rekkaamisen jollekin foorumille, ovat vähäsen vedenjakajia postatako vai ei, koska käsittääkseni VWllekään pääseminen ei tapahdu enää heti.
    Mielestäni varteenotettavia linkata kyllä nuo..
    Ehkä muutaman missatun diilin jälkeen porukka rekkaa noilla suosituimmille suljetuille.
    Ja linkit on tosiaan mukava saada postailuihin jos vain mahdollista

Omalla listalla :

Koskaan kun ei tiedä jos jotain kivaa sattuu löytämään.. Esmes ECD:t AV:ltä
    Pitti/Seinähän nuo ehkä suosituimmat on.. Mutta muistakin on ollut hyötyä
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Sijainti
    Pietarsaari
    Tai sitten naapurista tuttu malli, eli erillinen Avoimet listat-ketju, jonne linkkiä kun listoja ilmestyy.
    KGO & Twist

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tai sitten naapurista tuttu malli, eli erillinen Avoimet listat-ketju, jonne linkkiä kun listoja ilmestyy.
    Yhtälailla (imo) ne tännekkin voi tiputtaa.. Ei täällä niin paljoa ole liikennettä
    Ja kyllähän _sielläkin_ linkki on listaan laitettu aina (kai).
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Sijainti
    HKI
    Röyhkeästi Facebookista ryövätty kuva tuosta RSST (AC9 klooni) atosta:

Tuo kammion koko... Nähdään taas hyvin kuinka mennään siitä mistä aita matalin, ja hinnassa näkyy. Kyllähän tuosta voi ihan kohtuulliset höyryt saada, mutta melkein tekee jo mieli varmaan höyrytellä pelkkää tiivistettä
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Banned

Sijainti
    Turku
    Vamo V3 tulossa jossain kohtaa. Ainut vahvistettu parannus vanhaan on uusi design ja oled-näyttö.

En nyt osaa varmasti sanoa onko menty parempaan suuntaan.

Sijainti
    Seinäjoki
    Näin tuon joku aika sitten.. "Ribbed for her pleasure.."
    Toivottavasti SS V2:sta saa tulevaisuudessa, älä tuota ota valikoimiis
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

Sijainti
    HKI
    Liekkö apinoitu Provarin markkinointistrategiaa, ja tästä kanssa suunniteltu juomumalli for her pleasure...
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Aivan kamalan näkönen ku osa juovista menee kulmassa alaspäin ja toiset on suoria.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Jos etsii stealth vapotinta kapealle tankille ja kelpuuttaa mekaanisen modin, niin kannattaa suunnistaa Vaporwallille ja Chels corneriin (löytyy moddereitten osiosta). Alla vähän esimakua tulevasta:

Body will be made from aluminium and button will be made from ss.
    It will have black satin finish. Button can be mechanically locked.

MicroStick was primarily designed to be combined with MiniGen, but can be used with any atomizer having diameter up to 16 mm.

• Width - 24 mm
    • Length - 38 mm
    • Height - 48 mm without button, 56 mm with button
    • Finish hardness according Rockwell scale - 60. Israel assault rifle Tavor has the same finish. You hardly scrape it.
    • Atomizer hole diameter - 16.5 mm
    • Battery - 18350

Some sketches:
    http://farm9.staticflickr.com/8392/8...25c56566_o.jpg
    http://farm9.staticflickr.com/8250/8...4f5316c9_o.png
    Prototype without finish and button next to a box of matches:
    http://farm9.staticflickr.com/8532/8...19e8580c_c.jpg
    Tekijä ilmoitti hinnan olevan vähemmän kuin 99$ , mutta ei tarkkaa hintaa
    On kyllä näppärän oloinen ja jos verrataan vaikka mini stickerin hintaan(tuli vain mieleen, vaikkei modi olekkaan ) , niin on mielestäni kohtuullinen, vai mitä mieltä ollaan?
    http://www.vaporwall.com/forum/viewtopic.php?t=6649

Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •