Ei pelkoa, en mä niitä himoinnu.
Täs kuus ei kehtaa enempää muutenkaan tilata mitään, ku puolisko kattelee jo nyt noita mun hankintoja kieroon. Helppoohan se sillä on, ku ei itte säädä muuta ku akut laturiin ja tankit täyteen.
Ei pelkoa, en mä niitä himoinnu.
Täs kuus ei kehtaa enempää muutenkaan tilata mitään, ku puolisko kattelee jo nyt noita mun hankintoja kieroon. Helppoohan se sillä on, ku ei itte säädä muuta ku akut laturiin ja tankit täyteen.
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
Muoviohan tämä on kyllä. Muuta en ole saanut "hajotettua", kuin tuon capin kierrerenkaan onnistuin kuivapoltolla sulattamaan irti -- korjaantui loctitella, ja keskireikää sulateltu useamman kerran umpeen -- avattu punahehkuisella neulalla. Mutta edelleenkin tuo alle kahdenkympin hinta moisesta vuotamattomasta silica-rta:sta ei ole paljon. Makua ja höyryä kun piisaa. Itse tankin kestävyydestä en osaa sanoa, salmiakeilla tai sitruksilla kun en ole koittanut hajottaa.
niin no enpä mie tuota haukkunutkaan.. itse kuitenkin 2 smokin ärrää omistanut peräkkäin.
Ite sitten humalassa säädin näköjään neljän langan dualcoilin... Ei tossa muuta, mutta 0.8ohmia on pikkasen liian vähän nykysille laitteille.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Neljän imulangan suom. huom.
Quadcoilin ajattelin kyllä laittaa seuraavaksi... Pitää vaan kattoa mistä ratakiskosta vääntäis.
Mikähän hemmetti tätä tykkiä vaivaa, kun "tihkuttaa" tankin alaosasta nestettä. Silmällä en huomaa tankissa mitään koloja/reikiä ja tiivisteen olen vaihtanut. Ei siis vuoda suoraan, vaan kun jättää tankin pystyasentoon, niin puolen tunnin päästä onkin jo alaosa ja modin yläosa nesteessä. Onko kohtalontovereita? Miten korjasitte?
Muuten kyllä yllättävän hyvä laitos parinkympin vehkeeksi.
Katoppa sen sisäputken pikkusta o-rengasta vaikka suurennuslasilla, onko rikki/poikki?
Mulla on ärrässä mesh-u-wick, helppo tehä, pelaa hienosti.
Ei ole enää vuoto-ongelmia, kun koko laitos köllöttelee tällä hetkellä jossain päin hämettä kaatopaikalla, minne se kuuluukin. Ei jatkoon.
No voihan perse.
mulle voi lähettää kaikki rtankit, maksankin jotain, postit+ vaiva+vähä!
Tämä oli kyllä hirveintä kiina paskaa mihin olen rahojani laittanut kiinni. Valmis setupeilla palaneet käryt noin 3-5sec imuilla ja viimesintä valmis setuppia ei edes kerenny testaan kun napsahti varsi poikki. Toki saattaa johtua tuo katkeaminen ihan siitä, että kyseessä oli ns. maanantai kappale koska oli varsi jo uudesta asti kiero. Todella ikävää, että tälläisiä kappaleita tulee edes kuluttajalle asti. Ymmärtäisin hyvin jos hinta olisi sen max 5e kipale mutta tälläisestä sekundasta joka kestää 2 päivää ilman minkäänlaisia imuja alkaa tuo yli 20e olemaan hiukan turhan suolanen hinta. Kuinkahan paljon näiden kanssa saa pelleillä, että alkaa analoginen sauhuaan
Ei toki ihme jos tollanen muovivalu laukee käsiin muutamalla kiristyksellä jos heittoa on toista milliä
Olet varmasti oikeassa. Pointti oli tässä, että oli jo ajatusta alkaa viimesen setupin testauksen jälkeen aloitella tuo modailu tämän kanssa mutta tuo varren kierous koitui ennenaikaiseen tuhoutumiseen. Ajattelin jopa tuon vielä saattaa tuosta pelikuntoon kunhan hermot vaan lepäilee hiukan että jaksaa vapaa-ajalla alkaa näpräämään enemmän näiden kanssa
+Ekat imut hyvät
- Toisella imulla palaneet
- Hinta/Laatu
Ps. Oli pakko purkaa. Tuskin näitä "maanantai" kappaleita jokaiselle tulee
Suosittelen kokeilemaan. Itsellä pumpulilla kyseinen modaus ja kyllä toimii. Making the Smoktech Vivi Tank into a Genesis Tank Tutorial (E-Cig) - YouTube