Sen verran varmasti on kysyntää myös erilliselle triidille silica-vermeisiin, että aloitetaan uusi jotta tuo genesis-atoihin perustuva toinen triidi ei tukkeudu. Eli tänne keskustelu kaikista silicalla toimivista atomisaattoreista!
Sen verran varmasti on kysyntää myös erilliselle triidille silica-vermeisiin, että aloitetaan uusi jotta tuo genesis-atoihin perustuva toinen triidi ei tukkeudu. Eli tänne keskustelu kaikista silicalla toimivista atomisaattoreista!
Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping
Tuossa kun tuota karstamäärää tankissa katselee, niin kyllä se pakostakin nostaa kysymyksen, että onko gennyn käyttö samaa, kuin söisi mustaksi kärynnyttä makkaraa?
Silicaa ainakin jonkin verran labratasolla tutkittu.
Leap of faitheja, meshi viidennestä ja silica kolmannesta kerroksesta.
KGO & Twist
Silicat on se juttu mikä vaan toimii aina ei säätämistä ja hapettelua niinku meshillä. Tästä mä tykkään.
Toimii se, jos on hyvät vehkeet. Odysseuksen pöhinät on naurettavat verrattuna meshiin. Nyt sain tän Iglun, ja tässä on ainesta! Gennymäisiä piirteitähän tässä on, eli simppeli ja ilmareikä hatussa. Voittajan konsepti!
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Paitsi, että reikä on liian pieni.
Kyllä mä menisin kaikista kokeilemistani höyrystimistä sanomaan, että Odysseus V2 on se paras.
KGO & Twist
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Ne ketä haukkuu tai ihmettelee gennyjä, ei vaan ole saaneet niitä toimimaan kunnolla. Pätee varmasti aika moneen henkilöön. En sano että kaikkiin, mutta useaan.
Kun mesh setupin oppii tekemään, niin siinä ei mene kauan ja toimii pitkään. Vaatii vaan hermoja ja halua oppia. Mutta kyllä se sitten palkitaan.
Ööööö missä mä oon...
RDA XL... Edelleen pysyy kärkipaikalla omista laitteista. Tosin, onhan sieltä kaikkea kivaa viel tuloillaan.
Jostain syystä tolla iglulla vaan pukkaa niin kovaa kurkkutuntumaa ilman mitään makua, ettei viel kehtaa enempää siitä höpistä.
Mesh laitteet on kyllä odottamassa inspiraatiota, jos vaikka niistä joskus sais samanlaiset kiksit.
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
Itselläkin muutama silica rebuildable ja yksi sellainen AGA-T2+. Ei vaan siihen ole tullut tehtyä sellaista setuppia mikä toimii niinkuin se pitäisi. En vielä luovuta sen kanssa mutta tässä kohtaa sanon että kyllä se silica vain aina toimii ja helposti saa toimimaan. Mutta se siitä OT:sta.
DS3Finland, johtuisikohan siitä että coili on aikas lähellä suuta ellei sitten ole joku älyttömän pitkä drip tip. Sama homma Smok RDA:lla on throat hitin kanssa.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Eikös tämä ketju perustettu vastikään, ettei mesh-ketju sotkeennu silicaan. Ja nyt tänne tulee sitten solkenaan mesh-asiaa
Olisihan foorumilla jo entuudestaan ihan oma ketjunsa näiden keskinäiseen vertailuun: http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...vs-silica.html
Poliisivaltio!!!
Ei, kyllä eroavaisuuksista voi täälläkin jauhaa, tehköön powers-that-be vaikka mergen.
KGO & Twist
Lagittaja: Tolla SiB:n mukaan tilaamalla tipillä sitä nopeasti testaillut, eli varmaan on vaan huono setuppi kyseessä.
RDA XL vaan toimii ja jopa parempi puolisko toisinaan nyysii sen lähtiessään taskuunsa.
OT huuteluun:
Kerroin vain miksi omasta mielestäni silica on parempi kuin mesh... Toistaiseksi.
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
Mulla toi RDA lepää heiluvien postien takia. Tohtiiko noi runtata kiinni pihdeillä kunnolla?
KGO & Twist
Thx, hitusen tuo potentiaalinen johdinten paskominen huolestutti.
KGO & Twist
Kyllä meikäläinen liputtaa penen puolesta, tankkitilavuus ok ja setupin teko maailman helpoin
Toi iglu oli kyllä täys ylläri, tuli vähän niinkuin nurkan takaa mahtavat, lämpöiset höyryt mut drippi-atona syö mukavuutta
höyryä 17.1.2012 alkaen.