No voiiii! ...ka miksen noita tajunnut tilata myös äääh, ei pitäis olla niin hätä vaan rauhas selailla ja miettii. Nyt painostamaan Kaveria josko tilais jotain sais postit puokkiin.
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Lukee siinä L, M, H. Medium on 11mg ja High on 16mg. Low, sitä en nyt kännyllä viitsinyt selata
Täähän ois kimpan paikka noitten pullojen kans. Pitkät tosi mukavia käyttää. Jos joku innostuu tilailemaan niin HEP
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tyylillä taskuun > Joyetech eCab Carry Case - The Best Shop Limited
eCab on 10mm halkaisijaltaan. Vai meinasitko niinku yleensä?
Tämmöisiä joskus laitoin lukulistalle
http://www.e-liquid.cn/3-pcs-luxurio...case-p-32.html
Viimeksi muokannut Esa vuke; 21.03.13 kello 17:08.
Sain siis Janty:lta tilatut Neo:t väärän värisinä ja tänään vastasivat tekemääni tikettiin.. ja postittavat oikean väriset, lisäksi korvauksena mokastaan eivät halua vääriä takaisin.
LOISTAVAA palvelua. Me happy!
Nuo säilytysboksit on tietysti kätevät, kun siihen mahtuu kaikki tarvittava, mutta parempi puolisko haluaisi jonkinlaisen sikaariputkilon jonka sisälle laittaisi oman valmiiksi ladatun sähkötupakansa. Kuulemma nyt vehje pyörii käsilaukussa meikkien ja muiden romujen seassa ja aina esille otettaessa saa puhallella roskia pois. Pikaisesti kauppoja katsellessa ei sellaista ollut tyrkyllä, joten tässä joutuu kai etsimään jostain tyhjän sikaariputkilon.
Tämmöinen noviisi kuin minä, korjatakaa jos olen väärässä, niin nyt minulle vasta hahmottui ettei täjän jantyyn pidä hankkia mitä nestettä tahansa, vaan neste täytyy olla PG voittoista. Meinasi tulla pikku kömmähdys kun katselin Atmoksen nestettä ja sehän olikin täyttä WG:tä, miten tuossa sitten olisi käynyt? Olisiko mennyt tukkoon vai?
Mutta nuo muut Atmoksen 50/50 nesteet käsittääkseni sitten toimii normaalisti.
Ite edustan kans käsilaukkukansaa ja miettinyt samaa asiaa, joskin eri laitteella. Itse tiedät sen laitteen mitat parhaiten, joten käskepäs puoliskon tsekkaamaan esim.
- tämä: E Cigarette Case Black Leatherette Outside Velvet Inside Beautiful | eBay
- Myös Ordning & Redalla on tommosia siroja parin kynän penaaleita saatavissa tyyliin nahkaisena, eri väreissä... ja ainakin mun makuun tyylikkäitä. Myydään ainakin Helsingin Stockmannilla ja tietty verkkokaupassa Pencil cases | Shop online - ordning-reda.com | Suomi
Toivottavasti auttoi!
No niin Töissä onnistuin hukkaamaan purosta suukappaleen ku tippu nokka eellä lattialle... Ei kellään ois yhtä ylimääräistä??? Maksaahan toi 0,57e mut rahti...
Maksan ihan reilun ylihinnan jos jollakin sattus olemaan ylimääräisenä?
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Nyt takana 3pv satunnaista Janty Neo käyttöä ja ei näitä tarvi lisää enää tilata.
Onhan tämä helppo, suoraan boxista toimiva ja oikeastaan ihan samanlainen kuin muutkin yläkius clearot CE3/4/5, tietty coolin näköinen kokonaan metallisena ja pienellä ikkunalla hopeisen twistin nokassa.. jos tykkää. Miinusta omasta pakollisesta tipistä, joista tulee mieleen väristyksiä aiheuttavat eGo ato-tankki yhdistelmät.
Tätäkin joutuu välillä kallistelemaan ja kyllä myös toisinaan korahtelee.. ihan ok. höyryt toimiessaan, mutta kiivaammalla tahdilla tästäkin saa dry hittejä sekä muovinmakua.
Jeps, itsellänikin ajaa iTaste duali ohi.
KGO & Twist
Pikkasen häiritsee ajatus, että tätä ei tosiaankaan ole 'helppo' purkaa ja fixata uuteen kondikseen jos kärähtää/hajoaa. Youtube videoita purkamisesta olen tutkaillut ja en jaksa uhrata tähän enempää aikaani, kun tosiaan helpommallakin pääsee.
Jotenkin oppinut tässä ~17kk aikana, ettei markkinoilta löydy mitää täydellistä 'out-of-box' tuotetta ja jokaiseen joutuu säätämään jotain.. lisäämään/vaihtamaan 0-rengasta, rakentamaan parempaa wickiä, poraamaan ilmareikää tjmsp.
Emt, kyllä tämä iClearin duali toiminut sangen nätisti ilman fiksailua ja nuo tankkimalliset vielä testimättä.
KGO & Twist