Kyllä
En
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Saisiko oman osion MYYDÄÄN->Muut kuin höyryttelyyn liittyvät ? Lisäisi yhteisöllisyyttä ja varmasti moni myisi halvemmalla kun luotettava ostaja. Nyt(kin) olisi myynnissä uudenkarhea Kenwoodin USB-soitin autoon ym..
Olenko se vain minä, vai puuttuuko näistä ketjuista se "Uusi" -nappula, joka ennen oli, josta hyppää uusimpaan lukemattomaan viestiin?
Mitenkäs on.. Antaakos tämä uusi nyt rajoittaa nuuppien jutteluintoa?
Tai siis lähinnä uusien ketjujen luomista joka ***** rakoon?
Ekat 25 ainakin pitäisi olla kommentteja, ennen kuin saavat muualle kuin aloittelijoiden safehaveniin tehdä ketjuja.
Ja hei,moi,haloo,piste,kaste ja kusti kommentit kielletty (siis kommenttimäärähuoraaminen alussa).
Säännöt kun tuntuu taas olevan...
![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Rajoituksista ajattelin tiedustella / häröillä..
24h limiitteri samalle henkilölle palautteen jätössä ok'ish. Mutta, että palautetta voi jättää vain kolmelle/pvä?
*meh* Vielä olis yhdeksän jo suoritettua kauppaa eiliseltä mistä pitäisi palautteet jättää
Rajoituksen nostomahdollisuutta vaikka viiteen/pvä?
![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Tämän osan arvasinkin kyllä.
Sitä ei pysty mitenkään liittää käyttäjäryhmiin?
Siis, että rajotukset muuttuu kommenttien määrän perusteella?.
Meinaan kun puhutaan 1000+ lurkkijoista, niin BS määrä on melko pienoinen varmaan jo.
Ja siis tuo samalle palautteenjättö mun puolesta vaikka viikkoon.
Harvoin tulee viikossa varmaan samalta ostettua useampaan otteeseen erikseen.
BB-koodista mitää tietämättä en saanu lisättyä kuvaan metatietoo, [img width="100" height="50" alt="Lubeck city gate" title="Tässä on kirkko"]http://www.bbcode.org/images/lubeck_small.jpg[/img]
Olis suht hyödylline varsinki ku moni jättää esim. kuvaketjus kertomatta mitä kapistuksia kuvassa on, hetken päästä joku sit kysyy et mikäs ato toi tossa sun provarin nokassa olikaa.
"Greed, for lack of a better word, is good."