En lähtis liimaileman... ilman tietoa?
En lähtis liimaileman... ilman tietoa?
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kyllä mulla ainaki järki sanoi että jos liimaus pettää niin liimaa ite uusiksiAinakin ton päivitetyn pohjacäpin omaavat saanu vissiin liimata uusiks jos yksin oikkari on sulatellu liimaa sieltä..
Ei ole merkitystä, onko pohjatappi liimattu vai kiilattu vai taiottu paikoilleen ja oikeastaan ei ole edes merkitystä pyöriikö vai heittääkö se volttia.. koska putken kiristämällä se kiilautuu paikoilleen ja homma toimii jos tappi ei ota maihin ja tulitusnappi osuu siihen painettaessa pohjaan.
Sen tapin voi vaihtaa vaikka naulaksi, jos siitä joku onnelliseksi tulee.. kunhan se ei ota maihin.
Vanhassa capissani se tappi oli kiilattu paikoilleen wc-paperin siivulla, sain takuuna päivitetyn version ja eipä tuo oikeastaan mitään vaikuttanut.. aluksi hyvä, mut kyllä tuota uuttakin mallia pitää puhdistella toisinaan kuten vanhempaakin versiota.
Ton tulevan airflow controllin hinnaksi tuli sitten 49e. Pitäköön ea tunkkinsa. Sibikin veikkas että kahdenkympin jommallekummalle puolelle. No niinhän siinä tavallaan kävikin muttamutta...
49?!
Fuuuk, onhan tossa toki uusi päätycäppi, mutta lähes 200 kokonaishinta kaataa kyllä kaikenlaisen mielenkiinnon, tolla rahalla irtoaa jo hybridi tai 69 Kickillä puhumattakaan GGTStä.
KGO & Twist
Uudella pohjalla jännitehävikki 1.5 ohmiin 0.37V, aikaisemmin 1.2V![]()
Vähän vajaalla akulla ilman kuormaa: 3,71V
Samalla akulla kuormassa 0,8 ohmia: 3,27V
Mitattu tank-o-meterilla.
Onko tuo nyt se jännitehävikki?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Jep ja iso sellainen, tosin pukannee silti kivasti höyryä.
KGO & Twist
Joskus syyssyllä tän #15 hankin, enkä ole koskaan mitenkään putsaillut. Vähän on jenkoihin laitettu Noaloxia, ja ne on sen jälkeen siellä muhineet. En tykkää rassata laitteita, sen kuin vain höyryän.
Rapsuttele kuiteskin ne kuparikontaktit meshinpalalla kokeeksi.![]()
KGO & Twist
Nääh.
Nyt on tuore akku tank-o-meterissa.
Ilman kuormaa: 4,21V
Kuormassa 0,8 ohm: 3,75V
Kyllä saa 49e hintaan jäädä ton käikäleen hankkiminen. parin kympin tietämissä jos ois hinta ollu niin ois voinu hankkiakin.
Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.
Huoh, vituiks veti tänki homman. Olis kyl kiinnostanu tuo cäppi...
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
huhuh. itse todella tyytyväinen eamodiin varsinkin kun DemagDave kiillottanut ja kullannut tämän. aivan järjettömän liukas ja hyvän tuntoinen kädessä(alkuperäistä en ole livenä nähnyt)
olisin ollut itse kyl valmis heti maksaan max 25~€ tosta imu säätö palikasta mut helvetti et 50€ HYI! EI! KIITOS HEI!
Plus jos tosiaan on tulossa genny tälle joskus toi rinkula jää turhaksi.
KGO & Twist
Tällä politiikalla senkin hinta on..... Well, you know...
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano